کد خبر 325774
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

واکنش شرکت راه آهن شهری تهران به حادثه خط ۷ مترو : بدلیل بیمه بودن پیمانکار ، نگرانی از جهت جبران مرگ دو کارگر وجود ندارد

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در واکنش به گزارش خبری منتشره در مشرق با عنوان «کشته شدن دو کارگر در خط 7 مترو » توضیحات مکتوبی به این سایت خبری ارائه کرده است.

دراین جوابیه آمده است: در خصوص خبر منتشره به شماره 325194 در صفحه خروجی سایت مشرق نیوز در مورخه 16 تیر ماه با عنوان «کشته شدن دو کارگر در خط 7 مترو تهران» توضیحات زیر برای تنویر افکار عمومی و برابر قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها جهت انتشار ارسال می‌شود.

1-عملیات اجرایی خط 7 مترو طی قرارداد EPC (طراحی،ساخت و نظارت پروژه) به شرکت پیمانکار محول شده و حوادث کارگاهی در حیطه مسئولیت پیمانکار است.

2- طبق اطلاع واصله حادثه نه در اثر عملیات عمرانی بلکه به هنگام حمل سگمنت توسط ماشین لوکو و برخورد با کانکس رخ داده که متاسفانه منجر به فوت راننده ماشین حمل و برق کار شده است ضمنا مصدوم دیگر این حادثه از بیمارستان مرخص شده است.

3- پیمانکار خط 7 تحت پوشش بیمه مسئولیت و مهندسی است و نگرانی از بابت جبران این حادثه وجود ندارد.

4- از آنجا که تاکنون علت اصلی و دقیق بروز حادثه مشخص نیست پیمانکار از طریق جذب کارشناسان ذیربط در حال بررسی موضوع است و مقرر است گزارش نهایی خود را به شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) ارائه کند.

روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس