کد خبر 325475
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

معرفی سریال "کابوس نتانیاهو "با حضور مقدم فر معاون فرهنگی هنری سپاه پاسداران و با حضور رئیس مرکز سیما فیلم انجام شد که در ادامه تفاهم نامه میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شبکه سه سیما نیز امضاء شد.

به گزارش مشرق، مراسم معرفی سریال تلویزیونی "کابوس نتانیاهو"؛ که براساس زندگی سرلشگر شهید دکتر حسن تهرانی مقدم است انجام شد که در ابتدای این مراسم حمید مقدم فر معاون فرهنگی هنری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ها و کشورها معمولا با اسطوره ها و قهرمانان خود ارتباط برقرار می کنند و با فروغ روشنایی حرکت آنها ، راه خود را پیدا می کنند.

اسطوره ها در همه ی سرزمین ها هویت بخش هستند و ملت ها با افتخار آنها راه خود را پیدا می کنند و شخصیت می گیرند.
 
وی افزود: بعدا از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما صاحب اسطوره ها و قهرمانان بزرگی شد، که باید شناخته شوند که هویت بخشی از جامعه ی ما به واسطه ی آنها تقویت می شود.
 
مقدم فر تصریح کرد: در دنیا ملت‌های زیادی اسطوره و تاریخ ندارند و برای هویت بخشی مجبور هستند، افسانه‌هایی را بسازند که با عنوان مثال "افسانه ی جومونگ" و "دونگ یی" بود که به منظور هویت بخشی کشور کره آنها را ساخت، افسانه هایی که ملت ها باید به آنان افتخار کنند را ما به عنوان حقیقت داریم که متأسفانه قصور درشناساندن آنها به مردم جامعه شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس