کد خبر 32451
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶

عبدالرحيم سعيدي‌راد از انتشار کتاب «انعکاس آفتاب»، مجموعه نثر ادبي درباره امام زمان خبر داد.<BR>

به گزارش مشرق، عبدالرحيم سعيدي‌راد در گفت‌گو با فارس از انتشار کتاب جديدي خبر داد و گفت: کتاب «انعکاس آفتاب» يک مجموعه نثر ادبي درباره امام زمان است که اين نثرهاي ادبي را از سراسر کشور از نوشته‌هاي شاعران و نويسندگان پيشکسوت جمع کرده‌ام که در واقع دل نوشته‌هاي آنان درباره امام زمان است.
وي افزود: اين کتاب تا مرحله مجوز چاپ رفته است و نشر امينان اين کتاب را منتشر مي‌کند و احتمالا اين کتاب تا 20 اسفند به بازار کتاب مي‌رسد.
اين شاعر در پاسخ به اين سئوال که دليل گردآوري چنين مجموعه‌اي چه بود گفت: خيلي وقت است که به اين فکر مي‌کنم که کاري درباره امام زمان (عج) انجام دهم و اين کار را با راه‌اندازي بانک اشعار مهدوي شروع کردم.
وي افزود: وقتي اشعار را براي اين بانک جمع مي‌کردم ديدم نثرهاي خيلي خوبي هم در اين باره وجود دارد که تعدادي از آنها را در آن وبلاگ آوردم. بعد با محمدرضا سنگري مشورت کردم که آيا تاکنون درباره امام زمان کتاب نثر ادبي منتشر شده است که ايشان جواب دادند کتاب قابل توجهي در اين حوزه وجود ندارد.
اين شاعر اظهار داشت: اين حرف ايشان حجت شد تا به گردآوري نثرهاي ادبي بپردازم و الان هم خود ايشان بر کتاب «انعکاس آفتاب» مقدمه نوشته‌ است.
سعيدي‌راد در پاسخ به اين سئوال که از نثر چه تعداد شاعر و نويسنده در اين کتاب استفاده شده گفت: از حدود 70 نويسنده و شاعر مطلب و قطعه ادبي در اين کتاب است که در ميان سرشناس‌ترينشان مي‌توانم به جواد محقق، ابوالقاسم حسينجاني، محمدرضا مهدي‌زاده، مريم سقلاطوني و مرتضي حيدري آل‌کثير اشاره کنم.
انتهاي پيام/و/7

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس