کد خبر 323438
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

با هوشیاری راننده و اقدام به موقع وی کلیه مسافرین تخلیه و خوشبختانه به هیچ یک از سرنشینان آسیبی وارد نشده اما اتوبوس کاملا در آتش سوخته و تنها اسکلت فلزی آن باقی مانده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از حریق یک اتوبوس اسکانیا خبرداد.

مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: بنابر گزارش پلیس راه استان لرستان در ساعت 2:40 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از مبداء اهواز به سمت تهران در حرکت بوده در کیلومتر 25 آزادراه خرم- آباد پل زال دچار آتش سوزی می گردد که با هوشیاری راننده و اقدام به موقع وی کلیه مسافرین تخلیه و خوشبختانه به هیچ یک از سرنشینان آسیبی وارد نشده اما اتوبوس کاملا در آتش سوخته و تنها اسکلت فلزی آن باقی مانده است.

سایت راهور نوشت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان پلیس و آتش نشانی در دست بررسی است ضمن اینکه با بررسی آمار حوادث آتش سوزی اتوبوس های اسکانیا از 24 فروردین سال جاری تا اکنون به طور متوسط در هر هشت روز یک دستگاه از این نوع اتوبوس ها به علت ضعف ساختاری دچار آتش سوزی شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس