در عمليات كربلاي 5 (شلمچه) یکي از رانندهاي آمبولانس بسیار شجاع و بی باک اهل شيرازو نامش " حسين عشقی"بود كه به همراه وي امدادگر بسیجی مخلص و از خود گذشته به نام" زاد علی بی خیال" اهل شهرستان آباده حضور داشت.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - در عمليات كربلاي 5 ( شلمچه ) یکي از رانندهاي آمبولانس بسیار شجاع و بی باک اهل شيرازو نامش " حسين عشقی"بود كه به همراه وي امدادگر بسیجی مخلص و از خود گذشته به نام" زاد علی بی خیال" اهل شهرستان آباده حضور داشت. اين برادران با استفاده از يك دستگاه آمبولانس مجروحین را از پست امداد خط مقدم در زير شديدترين حجم آتش دشمن به مركز اورژانس مي رساندند.

در يكي از مسيرها سردار شهيد حسين خرازي فرمانده لشكر امام حسين (ع)  با مشاهده اين آمبولانس و شجاعت سرنشينان آن ، خود را به آمبولانس مي رساند و از هویت آنان سئوال می كند. راننده خود را عشقی و برادرامدادگر خود را بی خیال معرفی می کند. برادر خرازي گمان مي كند اسامي واقعي را نمي گويند و ناراحت می شود. با بوجود آمدن اين صحنه برادران امدادگر با ارائه كارت شناسايي ضمن رفع سوءتفاهم از ايشان ، باعث مزاح بين اين عزيزان نيز مي شود و آن شهيد والامقام از آن ها حلاليت مي طلبد .

* محمد طاها ارجمند / روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی ترمز 27 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    بی خیال عشقی!!!!! خود حاج حسین خرازی رو عشق است روحش شاد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس