مدیر شبکه یک درباره تأثیر بازی‌های جام‌جهانی بر کمتر دیده شدن سریال‌های ماه رمضان امسال گفت: هیچ‌کدام از سریال‌های ماه رمضانی تلویزیون با پخش مسابقات فوتبال همزمانی ندارند.

گروه فرهنگی مشرق - مهدی فرجی درباره‌ اینکه آیا نگران دیده نشدن سریال‌های ماه رمضان به خاطر پخش بازی‌های جام‌جهانی نیست؟ بیان کرد: بازی‌های جام‌جهانی حدود دو هفته بعد از شروع ماه مبارک رمضان ادامه دارند و تقریبا هشت شب پخش مستقیم فوتبال را خواهیم داشت و بقیه شب‌ها مسابقات فوتبال نداریم. خوشبختانه این تایم به گونه‌ای تنظیم شده که پخش هیچ‌کدام از سریال‌ها با مسابقات فوتبال همزمانی نخواهند داشت و جای نگرانی نیست.
 
مدیر شبکه اول تاکید کرد: مجموعه‌های نمایشی امسال همچون سال‌های قبل دیده می‌شوند و مردم مثل سال‌های گذشته از سریال‌های ماه رمضان استقبال خواهند کرد.
 
وی سپس اعلام کرد که تایم سریال‌های ماه رمضانی به خاطر بازی‌های جام‌جهانی قرار نیست تغییر کند؛ البته شبکه سه سیما به دلیل پخش مسابقات فوتبال، ممکن است سریالش در برخی شب‌ها به شکل پس و پیش به روی آنتن برود که حتما از قبل اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.
 
فرجی که در پشت صحنه سریال «کپی برابر اصل» حاضر شده بود، در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا مبنی بر تاکید برخی شبکه‌ها بر منع استفاده از بازیگران جوانی که جراحی زیبایی داشته‌اند، از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد.
 
مدیر شبکه اول در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره زمان پخش سریال تاریخی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی توضیح داد: این سریال حوالی 28 مرداد امسال از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.
 
این مدیر تلویزیون در پاسخ به پرسشی دیگر درخصوص حضور داریوش کاردان به عنوان مجری ویژه برنامه افطار شبکه یک و بازگشت این هنرمند به عرصه اجرا پس از پنج سال، توضیح داد: آقای کاردان پیش از این هم سابقه کار اجرا داشته‌اند و یکی از مجریان با دانش و باتجربه سازمان صدا وسیما هستند و همچنین در عین حال اطلاعات خوبی هم در حوزه ادبیات و معارف دینی دارد. وی از جمله هنرمندان طناز کشور است که امیدوارم تجربه اجرای ایشان در برنامه افطار شبکه یک، تجربه‌ی خوب و موفقی باشد.
 
او در بخشی دیگر از گفت‌و‌گویش در جمع خبرنگاران در توضیح سریال «کپی برابر اصل» به کارگردانی سیدجلال‌الدین دری نیز عنوان کرد: این مجموعه کار مشترکی بین شبکه یک و قوه قضاییه است که البته بخش دفتریاران و همچنین ثبت اسناد و قوه قضاییه هم در این زمینه همکاری‌هایی داشتند؛ ضمن اینکه ما پیش از این هم یک تجربه کار نمایشی در حوزه حقوقی انجام داده‌ایم و اکنون «کپی برابر اصل» عنوان یک سریال 13 قسمتی است که قرار است در باکس اصلی شبکه اول به روی آنتن برود تا مردم بتوانند با قوانین ثبت و ضرورت ثبت معاملات و همچنین سایر مسائل حقوقی کشور بیشتر آشنا شوند و در واقع یک قدم به جلو حرکت کنند.
 
فرجی سپس در پایان در تکمیل مطلب بالا اظهار کرد: با این کار وظیفه خودمان را در قبال مردم انجام می‌دهیم؛ در زمینه ساخت سریال «کپی برابر اصل» کانون دفتریاران کمک موثری کردند و من از همه همکارانشان تشکر می‌کنم؛ چرا که این کار بدون همکاری دوستان قوه قضاییه ممکن نبود. این نمونه یک همکاری خیلی خوب بین دو سازمان است که امیدوارم تداوم پیدا کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس