مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر به مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش عصر پنجشنبه، پنجم تیرماه در جوار ۸۴ شهید تازه تفحص شده برگزار خواهد شد

گروه جهاد و مقاومت مشرق - مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر به مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش عصر پنجشنبه، پنجم تیرماه در جوار ۸۴ شهید تازه تفحص شده برگزار خواهد شد
 
مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر به مناسبت سی‌سومین سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش روز پنجشنبه پنجم تیرماه در جوار 84 شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت این شهدا با قرائت دعای کمیل در محل شهادت شهدای هفتم تیر یعنی دفتر حزب جمهوری (مجتمع سرچشمه، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب) برگزار می‌شود.

این مراسم در جوار شهدایی برگزار می‌شود که به تازگی با حضور سردار باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و عموم مردم شهید پرور خوزستان، طی تشریفات و مراسم رسمی از مرز شلمچه وارد خاک کشور شد.

این شهدا با تلاش کمیته جستجوی مفقودین از مناطق عملیاتی فاو، مجنون، شلمچه و شرق دجله کشف شده‌اند و مربوط به عملیات‌های بدر، خیبر، کربلای 5 و تک دشمن در فاو و مجنون هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس