کد خبر 320877
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹

وزیرکشور با بیان اینکه ستاد کل نیروهای مسلح به خدمات عبداللهی نیاز داشت، گفت: انشاءالله به زودی جایگزین او در وزارت کشور مشخص می‌شود.

 به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور عصر امروز دوشنبه در حاشیه شصت و پنجمین نشست شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های وزارت کشور در ماه مبارک رمضان گفت: نیروی انتظامی موظف شده برنامه‌های مهم را انجام دهد، من جمله می‌توان به بحث روزه‌خواری اشاره کرد، البته در همین زمینه دستورنامه‌ای صادر خواهد شد.

وزیر کشور در خصوص تغییر فرمانداران در دولت یازدهم اظهار داشت: خبرنگاری مطرح کرده بود که 45 درصد از فرمانداران در این دولت عوض شده‌اند، در حالی که این اشتباه است و 70 درصد از فرمانداران عوض شدند و بخش زیادی هم تعویض شدند.

رحمانی‌فضلی در عین حال تاکید کرد: بیش از 70 درصد از فرمانداران از داخل وزارت کشور هستند و آموزش خوبی هم به آنها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید هماهنگ با برنامه‌های دولت تدبیر و امید باشند، اظهار داشت: مدیران و فرمانداران باید بیشترین قرابت و نزدیکی را با ایده و برنامه‌های دولت داشته باشند.

وزیر کشور همچنین در خصوص خروج عبداللهی از وزارت کشور گفت: آقای عبداللهی از معاونان پرتلاش و فعال ما بودند، 5 سال معاون امنیتی و 4 سال استاندار بودند و در مجموع 9 سال در وزارت کشور حضور داشتند و از نیروی انتظامی به اینجا آمده بودند.

رحمانی‌فضلی اضافه کرد: ستادکل نیروهای مسلح به خدمات وی نیاز داشت و از ما خواسته شد با خروج او موافقت کنیم تا آقای عبداللهی در ستادکل نیروهای مسلح به فعالیت ادامه دهد لذا با توجه به شرایط کنونی ما این تشخیص را دادیم که ایشان به ستادکل بروند و انشاءالله به زودی جایگزین او مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اکنون مرزهای ما با مشکل‌هایی روبه‌رو است؟ گفت: ما در مرزها مشکلی نداریم؛ به جز قضیه قاچاق مواد مخدر که این موضوع هم قابل مدیریت است.

وزیر کشور تاکید کرد: با توجه به شرایطی که در عراق ایجاد شده است, ملاحظات لازم و تدابیر را باید در نظر گرفت تا در این زمینه شاهد استحکام و تقویت بیشتر باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس