کد خبر 320784
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: اگرچه امروز اجازه حضور نظامی در عراق را نداریم ولی با حمایت و پشتیبانی خود می توانیم به جبهه مقاومت کمک کنیم، بنابر این با حضور در اجتماع بزرگ لبیک که فردا ساعت 18 در میدان امام حسین برگزار می شود به همه اعلام می کنیم اگر اجازه جهاد پیدا کنیم همچون دفاع مقدس از حریم اهل بیت (ع) دفاع و در این راه مانند گذشته جانفشانی می کنیم.

به گزارش مشرق، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت  که به همت سازمان بسیج دانش آموزی دربرج میلاد برگزار شد اظهار کرد: برای تربیت افراد در یک جامعه باید بین مسجد، مدرسه و خانواده هماهنگی و همکاری ایجاد کرد زیرا مسجد، مدرسه و خانواده محورهای تعالی بخش جامعه هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول 35 سال از حیات خود همواره با چالش هایی رو به رو بوده است و عرصه های موفقیت را با وجود همه تهدیدات و دشمنی ها پشت سر گذاشته است. آینده انقلاب اسلامی برای پیاده کردن آرمان های امام خمینی(ره) نیاز به یاورانی دارد که آن ها امروز دانش آموزان در حال تحصیل و تربیتند که برای آینده خود را آماده می کنند.

سردار کاظمینی تاکید کرد: صاحبان اصلی آینده کشور جوانانی هستند که باید در همه ی ابعاد علمی و تربیتی اخلاقی به سمت تکامل گام بردارند و در مسیر تحقق اهداف و آرمان های  انقلاب تلاش کنند.

فرمانده سپاه تهران با اشاره به طرح یاوران ولایت گفت: باید از سازمان بسیج دانش آموزی تشکر کنیم که برای تحقق اهداف ذکر شده با همکاری و همفکری آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان این طرح را تدوین و اجرا می کند.

وی در تشریح این طرح خاطر نشان کرد:طرح یاوران ولایت نسبت به طرح های پیش جامع تر است و با برگزاری دوره های مختلف در عرصه علم، فرهنگ و اعتلای اعتقادات دانش آموزان و همچنین برپایی اردوهای جهادی تلاش می کند دانش آموزانی را تربیت کند که خودشان بتوانند مور این طرح قرار بگیرند و هرکدام مدیریت حلقه های صالحین در مدارس را به عهده بگیرند.

سردار کاظمینی تصریح کرد:این طرح که تا پایان سال تحصیلی آینده ادامه دارد نیازمند تلاش و همکاری مربیان و اولیای دانش آموزان است زیرا رساندن دانش آموز به مرحله ای که گفته شد نیازمند تلاش و همکاری این عزیزان است و پس از اجرای این طرح که تنها در تهران انجام می شود میزان اثر بخشی آن توسط کارشناسان سنجیده می شود.

فرمانده سپاه تهران افزود: یکی از مباحث تهدید دشمن تربیت جوانان ما مطابق با ارزش های غیر اسلامی است که در مقابل، ما می بایست تربیت نیروهای مومن و انقلابی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی فعالیت همزمان دانش آموزان در مدرسه و بسیج محلات را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: اگر کسی تنها در مدرسه فعالیت کند و در محل زندگی خود اثر نداشته باشد زیاد مطلوب نیست ما می خواهیم که این عزیزان با فعالیت در مدرسه و مسجد یا بسیج محل زندگی ارتباط خوبی بین مسجد، مدرسه و خانواده خود برقرار کنند همچنین از اولیای این دانش آموزان انتظار داریم که محیط خانه و خانواده را برای رشد و تربیت صحیح فرزندانشان مهیا کنند.

سردار کاظمینی در خاتمه با اشاره به حوادث عراق و سوریه اظهار کرد: جنایات امروز گروه های تکفیری محصول دشمنی آمریکا و اسرائیل برای جلوگیری از ایجاد جبهه مقاومت  و اتحاد مسلمانان در منطقه است. اگرچه امروز اجازه حضور نظامی در عراق را نداریم ولی با حمایت و پشتیبانی خود می توانیم به جبهه مقاومت کمک کنیم، بنابر این با حضور در اجتماع بزرگ لبیک که فردا ساعت 18 در میدان امام حسین برگزار می شود به همه اعلام می کنیم اگر اجازه جهاد پیدا کنیم همچون دفاع مقدس از حریم اهل بیت (ع) دفاع و در این راه مانند گذشته جانفشانی می کنیم.
منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    چرا اطلاع رساني اينقدر ضعيف است اكثر مردم از اين گردهمايي اطلاع ندارند
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    چرا تیتر بهتری رو انتخاب نکردید به خصوص که بحث تجمع لبیک هم هست بهتر نبود تیترتون رو به تجمع هم اختصاص میدادید؟
  • محمد ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    ایشان فرزند حضرت آیت الله کاظمینی بروجردی هستند ؟
  • روابط عمومی ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    باسلام در پاسخ به اظهار نظر کاربران محترم به اطلاع می رساند برای اجتماع بزرگ لبیک به صورت مجزا از طریق رسانه های دیداری ، شنیداری وتصویری اطلاع رسانی شده وهمچنین بیلبوردهایی در سطح تهران توسط موسسه بشارت نصب گردیده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس