کد خبر 320758
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

مدیر شبکه یک سیما از پخش سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم در ایام ماه رمضان خبر داد.

 به گزارش مشرق، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در خصوص سریال ماه رمضان این شبکه گفت: سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه ‌کنندگی زینب تقوایی سریال قطعی این شبکه است که در حال تولید بوده و برای پخش از اول ماه مبارک رمضان از این شبکه تلویزیونی آماده می شود.

دیروز ظهر در نشست خبری حسن گروسی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شده بود که احتمال دارد به جای مدینه سریالی به نام «انقلاب زیبا» پخش شود که احتمالا با این گفته فرجی پخش این سریال در ماه رمضان امسال منتفی است.

«مدینه» تازه‌ترین سریال سیروس مقدم است که بلافاصله پس از پایان سری سوم «پایتخت» وارد مرحله پیش‌تولید شد و مقدم 31 فروردین همزمان با روز مادر تصویربرداری آن را با حضور دو مادر و همسر شهید آغاز کرد.

داستان سریال «مدینه» داستان زنی است که پس از فوت همسرش جهان می‌خواهد به همراه پسر خوانده‌اش کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانع جدی اوست.

مهدی سلطانی,پریوش نظریه,مجید صالحی,مهرداد صدیقیان,آتیلا پسیانی,شبنم مقدمی,مریم بوبانی,سیدمهرداد ضیایی بازیگران اصلی این سریال هستند و نقش اصلی این سریال به پریوش نظریه سپرده شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    ببخشیدا ولی بازهم شاهد یک فیلم با تصویربرداری تیره و صحنه های غم انگیز از سیروس مقدم خواهیم بود. سیروس مقدم بهتره فیلم طنز بسازه.
  • نجمه ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    بسم الله ارحمن الرحیم عاشق کارهای آقای مقدم هستم. صحنههایی سرشار از احساسات ناب معنوی که فقط توی فیلمها و سریالهای آقای مقدم می شود دید، همشون زیبا بودن: اغما، زیر هشت، رستگاران، پلیس جوان،روز حسرت، از همشون زیباتر سه گانه پایتخت. واقعا دست مریزاد. عالیست. ای کاش ایشون بدونن کارهای ایشون را با هیچ چیز عوض نمیکنم.
  • علی ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    به نظر من انتخاب خانم شبنم مقدمی برای نقش روحی اصلا کار خوبی نبود اگر خانم لعیا زنگنه یا نسرین مقانلو بزای این نقش انتخاب میشدن خیلی بهتر بود .درعوض سریال بسیار زیبایست ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس