تیم ملی فوتبال بلژیک در دقایق پایانی مقابل روسیه به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.

ویژه نامه جام جهانی مشرق - تیم‌های روسیه و بلژیک در دومین دیدار خود از ساعت 20:30 امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار بلژیک توانست یک بر صفر با گلی که اوریگی در دقیقه 88 به ثمر رساند، پیروز شود.

بلژیک در نیمه نخست بازی را بهتر آغاز کرد و دو بار می توانست توسط دریس مرتنس به گل برسد که ضربات او را دروازه بان روسیه دفع کرد. در ادامه روسیه صاحب چند موقعیت شد که جدی ترین موقعیتشان در دقیقه 44 توسط کوکورین از دست رفت.

در ادامه توماس فرمایلن به دلیل مصدومیت جای خود را به یان فرتونگن داد تا بلژیک یک تعویض اجباری در نیمه نخست داشته باشد. فرمائلن در تمرینات پیش از بازی تیمش دچار مصدومیت شد اما با این حال در ترکیب این تیم به میدان رفت.

بازی در نیمه دوم سرد و کسل کننده دنبال شد و بیشتر جریان بازی در مرکز زمین بود. در حالی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد حساسیت بازی باعث شد تا دو تیم بازی بهتری به نمایش بگذارند. دریس مرتنس در دقیقه 83 از روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست تیمش را به گل برساند که ضربه او به دیرک دروازه اصابت کرد. حملات بلژیک تمامی نداشت. حرکت نفوذی ادن هازارد در دقیقه 88 و پاس او به اوریگی باعث شد تا این بازیکن جانشین بلژیک را به گل پیروزی‌بخش برساند.

پیروزی بلژیک بر روسیه در دقایق پایانی/ صعود با تعویض طلایی +جدول
ادین هازارد در این دیدار با 32 پاس و 3 شوت به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.
به این ترتیب بلژیک با کسب دومین پیروزی خود در این جام صعودش از گروه 8 رقابت‌ها به مرحله حذفی قطعی کرد. بلژیک در بازی پایانی خود باید برابر کره جنوبی به میدان برود. روسیه نیز در این گروه با کسب یک امتیاز از دیدار قبلی خود چشم به بازی سوم دارد.

جدول رده‌بندی گروه H

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 بلژیک 2 2 0 0 3 1 2 6
2 کره جنوبی 1 0 1 0 1 1 0 1
3 روسیه 2 0 1 1 1 2 -1 1
4 الجزایر 1 0 0 1 1 2 -1 0

کره جنوبی و الجزایر از ساعت 23:30 امشب به مصاف هم می‌روند تا دیدار بعدی این گروه را برگزار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    عین ایران شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس