کد خبر 320013
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

سریع‌ترین دونده ایران با اعلام رضایت از عملکردش در جام کازانف می‌گوید که تیر ماه به اردوی ترکیه اعزام می شود .

دغدغه سریعترین دونده ایران

به گزارش مشرق،  حسن تفتیان سریع‌ترین دونده ایران درباره عملکردش در مسابقات جام کازانف، اظهار کرد: مسابقات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و از رکوردهایی که کسب کردم راضی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ملی‌پوشانش ایران معمولا بهترین رکوردهای خود را در مسابقات کازانف ثبت می‌کنند؟ گفت: من در این رقابت‌ها با آمادگی کامل شرکت نکردم، اما با توجه به این که حریف قدرتمندی نداشتم توانستم مدال طلای 100 متر را به دست آورم. امیدوارم که در فرصت باقی مانده تا بازی‌های آسیایی با حضور در مسابقات برون مرزی به آمادگی کامل برسم.

تفتیان خاطر نشان کرد: دوست داشتم رضا قاسمی هم به این مسابقات می‌رسید و می‌توانستیم رکوردهای بهتری را در این رقابت‌ها ثبت کنیم، اما متاسفانه این فرصت برای او ایجاد نشد.

سریع‌ترین دونده ایران از اعزام به اردوی ترکیه خبر داد و گفت: با توجه به این که موسسه مالی – اعتباری "میزان" اسپانسرم شده است، حضورم در اردوی ترکیه قطعی است و احتمالا دهم تیر به این کشور سفر می‌کنم و اگر شرایط مهیا باشد قصد دارم تا بازی‌های آسیایی در این کشور بمانم، اما اگر شرایط خوب نباشد در یکی، دو مسابقه شرکت می‌کنم و دوباره به ایران باز می‌گردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات لیگ شرکت خواهد کرد؟ گفت: فعلا قراردادی با باشگاهی نبسته‌ام، اما در روزهای باقی مانده وضعیتم برای حضور در لیگ مشخص می‌شود و در این مسابقات حضور خواهم داشت.

تفتیان در ادامه به بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: تمام تلاشم این است که بهترین نتیجه‌ را در این رقابت‌ها بگیرم. اما فکر می‌کنم که اگر مربی‌ام در کنارم باشد شرایطم بهتر خواهد بود، اما فکر می‌کنم با توجه به وضعیتی که وجود دارد ممکن است مربی‌ام به این رقابت‌ها اعزام نشود، در حالی که حضور او باعث می‌شود تا با استرس کمتری در خط مسابقه قرار گیرم. امیدوارم فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک به اهمیت حضور مربیان ورزشکاران در میادینی همچون بازی‌های آسیایی توجه بیشتری داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس