کد خبر 31912
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، ابوالحسن بني‌صدر که اکنون در پاريس سکونت دارد، در مصاحبه با يک راديوي ضدانقلاب به حمايت ويژه از سران داخلي فتنه پرداخت و گفت که "هر ايراني و غير ايراني بايد از حقوق ميرحسين موسوي و مهدي کروبي با تمام توان دفاع کند و اينها حق دارند آزاد باشند."
وي اصرار سران داخلي آشوب هاي اسرائيلي را بر مواضع خود، "با ارزش" دانست.

رئيس جمهور فراري ايران ادعاهايي را که موسوي و کروبي درباره پيروي از خط انقلاب اسلامي و امام راحل مطرح مي کنند، اين گونه رد کرده است که "گمان من اين نيست که رهبران جنبش چنان به گذشته چسبيده اند که هيچ تغييري را نتوانند بپذيرند، حق هر انسان است که تغيير کند."

گفتني است، بني صدر در تاريخ ??/?/???? از سوي مجلس شوراي اسلامي فاقد کفايت سياسي دانسته شد و امام خميني که از همراهي بني‌صدر با گروهک منافقين ناراحت بود، يک روز بعد اين راي را تاييد کرد.
بني صدر هم پس از آنکه خيانت هاي خود به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را افشا شده ديد، با پوشش زنانه از کشور گريخت و به فرانسه پناهنده شد.

او از آن زمان تاکنون به فعاليت عليه جمهوري اسلامي ايران مشغول است و در جريان فتنه 88 و آشوب اسرائيلي 25 بهمن از حاميان ويژه آشوب طلبان بوده است.

بني صدر از سال هاي گذشته ارتباط نزديکي با سران گروهک تروريستي منافقين داشته است.

شايد مواضع مشابه آنان در ماه هاي اخير در همين راستا باشد. چند روز پيش سرکرده گروهک منافقين همانند بني صدر، از ميرحسين موسوي، مهدي کروبي و حاميان آنان تقدير کرد. او تاکيد کرد که اقدامات آنان نشانه قاطعي است از اينکه "با در پيش گرفتن راه و رسم اشرف" به دنبال براندازي در ايران هستند.

اين گروهک در اغتشاش روز 25 بهمن آشوب طلبان را همراهي کرد و براي تحريک آنان دست به ترور حدود 10 نفر از هموطنان و فرافکني درباره عوامل ترورها زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس