کد خبر 318309
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

فرماندار تهران گفت: متاسفانه علی رغم تبلیغات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون نه تنها با کاهش مصرف مواجه نبوده‌ایم، بلکه ۳ درصد نیز میزان مصرف آب در تهران افزایش یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران با اشاره به کمبود حداقل ۲۰ درصدی آب در پایتخت اظهار داشت: آن میزان برفی که قبلا در کشور داشتیم همین میزان به باران تبدیل شده و همین امر موجب شده است تا امسال حداقل، کمبود آب داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قطعا نمی‌توانیم از جای دیگری برای پایتخت آب تهیه کنیم، افزود: اگر جلوی مصرف بی‌رویه فعلی گرفته نشود، قطعا سهمیه بندی آب را خواهیم داشت که این سهمیه‌بندی در تابستان و یا اوایل پاییز اعمال خواهد شد.

فرهادی با اشاره به اینکه در جهان سوم متاسفانه برای توسعه شاهد تخریب محیط زیست هستیم، گفت: در کشور ما حدود ۸۰ درصد قنات‌ها به دلیل لایروبی‌نشدن صحیح خشک شده است و از سوی دیگر در بحث صنعت تهران رعایت مسائل زیست محیطی بعضا صورت نمی‌گیرد که در این خصوص باید کارخانجات ما درصدی را برای حفظ محیط زیست و جبران تخریب‌های خود درنظر بگیرند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    مسخرس چرا هیچکس پیگیری نمیکنه که چرا با آب شهری ساختمون سازی میکنن؟
  • kiavash ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    جونه هر کی دوس دارین اب کم مصرف کنید :((
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    مسخرس چرا هیچکس پیگیری نمیکنه که چرا با آب شهری ساختمون سازی میکنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس