به گزارش مشرق به نقل از تابناک، مسافران پرواز 945 به مقصد مشهد ـ که از عصر روز گذشته در فرودگاه هستند ـ به رغم دوبار گرفتن کارت پرواز، همچنان در فرودگاه بندرعباس به سر مي برند.
بنا بر اين گزارش، در حالي که قرار بود اين پرواز ساعت 6:40 عصر روز گذشته انجام شود، به دليل آنچه بارش برف در مشهد، اعلام شده بود و هواپيما با ديرکرد به بندرعباس رسيد، مسافران بندرعباس مجبور شدند از ساعت 21:10 تا 22:30 دقيقه در هواپيما باشند و پس از آن نيز به علت نقص فني يک قطعه هواپيما، پياده شوند و به دنبال آن، مسئولان اعلام کردند، بايد قطعه داراي نقص فني از تهران به بندرعباس منتقل شود.
و به اين ترتيب، سرانجام ساعت 2 بامداد امروز، يک هواپيماي جايگزين براي اين پرواز در نظر گرفته شد که در کمال ناباوري، هواپيماي جديد نيز با نقص فني روبهرو شد!
يکي از مسافران اين پرواز به خبرنگار ما گفت: گويا امام رضا(ع) ما را نطلبيده که اين گونه به مشکل خوردهايم؛ البته مسئولان اعلام کردهاند نقص فني هواپيماي اولي برطرف شده و اگر خدا بخواهد انشاءالله پرواز خواهيم کرد.
مسافران پيش از پرواز از پاسخگو نبودن مسئولان شرکت ايران ايرتور و کـافي نبودن امکانـات پذيرايي در مدت 15 ساعت تاخير گلايه مند بودند .
گفتني است، در نهايت اين پرواز شرکت ايران اير تور با 15 ساعت تاخير انجام شد.