کد خبر 316874
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به هجمه عظیم فرهنگی غرب و استکبار گفت: روحانیون و مبلغان کشور باید به علم روز مجهز شوند.

گروه فرهنگی مشرق - حجت‌الاسلام محسن قرائتی پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی نماز که با حضور روحانیون، مبلغان، مبلغات و مربیان قرآنی و دینی محمودآباد در حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با تفکر و اندیشه در خلقت خود می‌توانیم به نعمت‌های خداوند پی ببریم و در برابر دستورات او متواضع شویم.
 
وی با اشاره به سنگینی نماز و ضرورت خشوع داشتن در این فریضه نورانی افزود: برای اینکه نسل جوان را به نماز سوق دهیم باید خشوع آنها را بالا ببریم تا با علاقه قلبی به ستون دین روی آورند.
 
قرائتی با تاکید به انجام درست وظایف طلاب تصریح کرد: روحانیون و مبلغان دینی باید تهذیب، اخلاق، پویایی و مباحث تفسیر قرآن کریم را با جدیت دنبال و در جوانی در خود تقویت کنند.
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: امروز لازم است همه ما با توجه به هجمه عظیم فرهنگی غرب و دشمنان اسلام خودمان را به علم روز مجهز و اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشیم.
 
قرائتی با اشاره به اهمیت عبادت بیان داشت: عبادت، به معناى اظهار ذلت، عالى‌ترین نوع تذلل و کرنش در برابر خداوند است که در اهمیت آن همین بس که آفرینش هستى و بعثت پیامبران عالم تکوین و تشریع براى عبادت است و خداوند نیز مى‌فرماید: هدف آفرینش هستى و جن و انس، عبادت خداوند است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس