کد خبر 316602
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور هراز روان بوده و این محور پس از خروج مسافران به شرایط عادی خود بازگشت.

به گزارش مشرق، علی نوری‌پور دقایقی قبل در آمل گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور هراز روان بوده است.

این مسئول اذعان داشت: این محور شریانی کشور پس از خروج مسافران و گردشگران امروز به شرایط عادی خود بازگشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران ادامه داد: جاده هراز از محورهای پرتردد کشور محسوب می‌شود که در بیشتر مواقع تردد در آن جریان داشته و رفت و آمد در دو سوی آمل به تهران و برعکس برقرار است.

نوری‌پور متذکر شد: تعطیلات سه روزه هفته گذشته هم‌اکنون روانی تردد خودروها را شاهد هستیم هر چند طی روزهای گذشته تردد خودروها بسیار کند یوده و ترافیک بیشتر خیلی سنگین، سنگین و نیمه‌سنگین بوده است.

نوری‌پور اذعان داشت: طی روزهای گذشته با ورود مسافران و گردشگران و استفاده از آب و هوای مطبوع مازندران، ترافیک بیشتر در مناطقی نظیر تونل شماره یک، نارنجستان، سیاه بیشه، پنجاب و گزنک شدید بوده و در مناطقی هم که از عرض جاده کاسته می‌شد و در برخی نقاط که عملیات چهار خطه کردن محور هراز ادامه داشت نیز تردد کندی ایجاد شده بود.

نوری‌پور با اعلام اینکه هوای منطقه لاریجان مازندران هم‌اکنون صاف و در برخی مناطق نیمه‌ابری است، گفت: مشکلی هم‌اکنون در رفت و آمد خودروها مشاهده نمی‌شود.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران، از صبح امروز تاکنون نیز تصادف منجر به جرح شدید و فوت در این جاده شریانی کشور گزارش نشده است.

نوری‌پور در توصیه‌ای به رانندگان گفت: رانندگان و مسافرانی که در محور هراز تردد داشته و یا قصد رفت و آمد در این مسیر مواصلاتی را دارند به اوامر نیروهای انتظامی، ماموران پلیس راه و راهداران گوش سپرده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم سبقت از راست و سبقت در تونل‌ها و رعایت حق تقدم سفر خوشی را برای خود و دیگران رقم زده و سفر مطمئنی را ایجاد کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس