کد خبر 31645
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰

به گزارش مشرق به نقل از جهان، اکبر گنجي طي تحليلي در سايت راديوفردا به نمايش ??بهمن اشاره کرد و نوشت: آرزو را واقعيت «پنداشتن» يا واقعيت «قلمداد» کردن، آدمي را خيال پرداز کرده و به استراتژي هاي نادرست سوق مي دهد. موازنه قوا را بايد به درستي ارزيابي کرد. مخالفان را «قوي» نشان دادن و رژيم را «ضعيف» نشان دادن، کار روياپردازان است. دنياي مجازي مهم است و نقش مهمي در تحولات خاورميانه و ايران داشته است، اما دنياي مجازي را نبايد با دنياي واقعي يکسان پنداشت. رژيم، همچنان مي تواند ميليونها تن را در روز ?? بهمن، در سراسر کشور به تظاهرات خياباني بکشاند.

وي همچنين گردانندگان اپوزيسيون سبز را به رفتار قبيله اي متهم کرد و نوشت: آنها که در فقدان قدرت، به شدت قبيله اي عمل مي کنند و صدا و مديريت جنبش را به گونه اي بر مي سازند که جز افراد قبيله خودشان کسي در آن حضور ندارد، اگر قدرت دستشان بيفتد چه مي کنند؟

وي با تاکيد بر اينکه اپوزيسيون به خطا رفته و باعث دوقطبي شدن فضا ميان انقلاب و ضد انقلاب شده، به موضع گيري تند برخي چهره هاي ساکت عليه حرکت ?? بهمن اشاره مي کند و مي نويسد: وقتي فضا دوقطبي شد ميانه ها از بين مي روند. ميانه هايي چون ناطق نوري و حسن روحاني و ميانه نماياني چون لاريجاني، محسن رضايي و قاليباف به سمت حاکميت رفته و حرکت ?? بهمن را به شدت محکوم کردند و در واقع به نوعي برخي از شکاف ها در حاکميت پر شد ميانه هايي چون خاتمي و مشارکت هم به حاشيه رانده شدند و صداي آنها شنيده نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس