کد خبر 316379
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقاومت و ایستادگی به دو عامل مهم عنایت خدا و اطاعت از ولی بستگی دارد.

به گزارش مشرق، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، شب گذشته در جمع مردم و رزمندگان جزیره بوموسی گفت: مردم این جزیره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و کیان نظام مقدس مان هستند.

سردار فضلی ضمن قدردانی از ایستادگی مردم و مجاهدت رزمندگان مستقر در این جزیره بیان کرد: زندگی در ابوموسی در این آب وهوای گرم با امکانات محدود، اگر معامله با خداوند متعال نباشد سخت است اما چون شما هدف‌تان رضایت باری تعالی بوده، دشواری‌ها را با توکل پشت‌سر می‌گذارید.

وی در همین خصوص افزود: یکدلی و صفای باطنی ساکنان جزیره الگویی است برای همگان که همین صمیمیت، موجب موفقیت نظام جمهوری اسلامی در آبهای نیلگون خلیج فارس گردیده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنرانی خود پیرامون فتح خرمشهر تصریح کرد: خداوند در عملیات بیت‌المقدس محبت وعنایت خویش را بر رزمندگان سپاه اسلام تمام کرده و دشمنان را با خفت و خواری از خاک مقدس مان بیرون راند.

وی به علل پیروزی رزمندگان اشاره و تاکید کرد: مقاومت و ایستادگی به دو عامل بستگی دارد عنایت خدا و اطاعت از ولی و همین دو عامل ما را به پیروزی رساند.

چهره ماندگار دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اطاعت از ولایت، کلید پیروزی در دفاع مقدس بود و اگر جبهه اسلام در برابر تمام کفر ایستاده و آنها را شکست داد یقینا جز در سایه ولایت‌مداری رزمندگان نبود.

سردار فضلی همچنین از پایگاه بسیج مسجد جامع جزیره بوموسی بازدید کرد و بسیجیان آن پایگاه گزارش کاملی از اقدامات فرهنگی – اجتماعی بسیج در این جزیره را ارایه کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس