کد خبر 314357
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

۹۶ قلم داروی دیگر به داروهای تحت پوشش بیمه افزوده شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: داروهای تحت پوشش بیمه از ۱۸۰ قلم به ۲۷۶ قلم افزایش یافت.

هاشمی تصریح کرد : حمایت دولت در این بخش از ۵۰ درصد به ۷۰ درصد رسیده و در بخش هایی که ۷۰ درصد حمایت می شد ، به ۹۰ درصد افزایش یافته است .

وی گفت : هرچند میزان حمایت های دولت بیشتر شده است اما باز هم برخی خانواده ها بخصوص افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، مشکل دارند و قرار است حمایت از این افراد بیشتر شود .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود : تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از دیگر برنامه های دولت در بخش ارتقای سلامت ایرانیان است .

هاشمی گفت : زایمان طبیعی بدون هزینه، ماندگاری پزشکان در ۵۶۰ بیمارستان دولتی زیر نظر دانشگاه های علوم پزشکی کشور که بخصوص از ابتدای شب تا صبح روز بعد ضروری بود ، از دیگر بسته های حمایتی است .

وی افزود : سرعت اجرای این طرح ها بیشتر از انتظار ما در اجرای طرح تحول نظام سلامت بود و تلاش و علاقه کارکنان بخش بهداشت به خدمت رسانی سبب شد تا از برنامه پیش بینی شده جلوتر باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح نخستین خط تولید داروی نوترکیب فیلگراستیم و بازدید از مراکز بهداشتی – درمانی گلستان به این استان سفر کرده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس