کد خبر 313196
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

درهم شکستن محاصره زندان مرکزی حلب از جمله اسطوره‌های بحران سوریه است. «غیث منذر» از جمله این سربازان است که در دفاع از این زندان 243 ترکش به بدنش اصابت کرد.

به گزارش مشرق، «غیث منذر»، یکی از سربازان ارتش سوریه است که در محافظت از زندان مرکزی حلب و مقابله با گروه‌های تروریستی مشارکت داشت و 243 ترکش به بدنش اصابت کرد.

غیث در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دمشق درباره ترکش‌هایی که به بدنش اصابت کرده است، می‌گوید که این کمترین است و با این حال هم آماده است تا پس از بهبودی به میدان‌های نبرد بازگردد.

سربازی که 243 ترکش به بدنش اصابت کرد

وی می‌افزاید: دستور یافتیم که به همراه چند نفر دیگر از همرزمان خود به یکی از ذخایر تسلیحاتی ارتش سوریه در صحرای «تدمر» برویم و تسلیحاتی را بیاوریم، اما پیش از رسیدن به انبار و در حالی‌که تنها چند صد متر با انبار فاصله داشتیم مورد حمله گروه‌های مسلح قرار گرفتیم و در کمین آنها گرفتار شدیم.

غیث که دارای رتبه سروانی در ارتش سوریه است، ادامه می‌دهد: با این حال ما به حمله آنها پاسخ دادیم و در برابر آنها دست بسته نبودیم، به همین دلیل با آنها به شدت درگیر شدیم و از انبار موجود حمایت به عمل آورده و مانع حمله گروه‌های مسلح به آنها شدیم.

تروریست‌ها وقتی خود را در حمله به این انبار ناکام دیدند، به شدت ما و انبار تسلیحاتی را موشک باران و گلوله باران کردند که یکی از موشک‌ها در نزدیکی من اصابت کرد و موجب زخمی شدن بدن من شد که پس از انتقال به بیمارستان پزشکان اعلام کردند که 243 ترکش به بدن من به ویژه در ناحیه سینه و شکم اصابت کرده است.

غیث تاکید می‌کند: تنها انتظاری که دارد، این است که هرچه سریع‌تر بهبود یابد و بار دیگر به میدان‌های نبرد باز گردد و این زخم‌ها هیچ‌گاه وی را از دفاع از کشورش باز نمی‌دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    ایدکم الله مومن
  • علی ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    خداییش ایول داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس