کد خبر 31311
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱

در ضمن اظهار نظرهاي بي شرمانه برخي اعراب درباره ايران، خليج هميشه پارس و جريزه هاي ابدي ايران و امثالهم هيچگاه فراموش شدني نيست .<BR> <BR>

به گزارش مشرق به نقل از تابناک، السد قطر اولين حريف استقلال تهران در ليگ قهرمانان آسياست که طبق برنامه بايد در روز اول مارچ يعني ?? اسفند در ورزشگاه آزادي به مصاف استقلال ايران برود . باشگاه قطري دليل درخواست خود را نا امني هاي اخير در پايتخت ايران عنوان کرده است .

خوب مي دانيم همه اين کشورهاي جنوبي خليج پارس زماني جزو ايران بودند ولي ايران آنقدر منفعلانه عمل مي کند که بايد هر چند وقت آنها چنين ادعاهايي زشتي بر زبان برانند و امنيت ما را زير سوال ببرند ولي در مقابل ما هم چنين ادعايي کنيم!

به هر حال کنفدراسيون فوتبال آسيا پس از اين درخواست بيهوده با فدراسيون فوتبال ايران تماس گرفت و پس از صحبت با مسئولان فدراسيون و تحقيق مبني بر امن بودن پايتخت ايران، درخواست باشگاه السد قطر را رد کرد.

همچنين محمد حيراني مدير رسانه اي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا در اين زمينه به خبرنگاران ورزشي گفت:

تيم السد قطر 30 بهمن توانست مجوز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند و اين بهانه جويي را کرده تا بتواند زمان بيشتري را براي آماده سازي خود داشته باشد.

تهران امن است و قطري ها 10 اسفند در تهران مقابل استقلال بايد به ميدان بروند. حتي ناظر AFC براي بازي امروز تيم هاي اميد و قرقيزستان تاکيد کرده که تهران مشکلي براي برگزاري مسابقات ندارد.

ضمنا اکنون تيم فوتسال بانوان اوکراين در تهران بسر مي برد. تيم ملي فوتسال برزيل در اصفهان است و تيم قرقيزستان هم براي بازي با اميد تهران حضور دارد. ساير رشته ها ورزشي هم در حال برگزاري مسابقات خود بدون هيچ مشکلي هستند. مهم اين است که AFC پاسخ منطقي به باشگاه السد قطر داده و اين ادعاي واهي را رد و بر برگزاري ديدار در تهران تاکيد کرده است.

استنباط ما اين است قطري ها به دليل ترس از شکست مقابل استقلال چنين ادعايي را مطرح کردند. آنها از قدرت فوتبال ايران مي ترسند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس