کد خبر 3128
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۲

يک عضو متواري گروهک موسوم به اتحاد جمهوري خواهان از ضدانقلابيون دو آتشه خواست وضعيت بغرنج امثال موسوي را درک کنند و بيش از آنچه آنها به معارضه با خط امام پرداخته اند، فعلاً توقع بيشتري را مطرح نکنند.

به گزارش مشرق، کيهان نوشت: بيژن حکمت به يکي از رسانه هاي ضد انقلاب گفت: انتقادي که به ميرحسين موسوي مي گيرند اين است که شما چرا مصلحت انديشي مي کنيد و چرا نمي آييد در مورد رفتار آقاي خميني و يا اعدام هاي سال 67 موضع گيري صريح تر کنيد و افشاگري کنيد. اين دوستان توجه نمي کنند که موسوي بخش مهمي از نيروهاي خودش را از کساني مي گيرد که درون نظام و طرفدار خميني هستند. نمي شود از او انتظار داشت که با نقد صريح خميني و يا صحبت هاي صريح تر درباره اعدام هاي سال 67 اين نيروها را از خودش بيگانه کند. مسئله مصلحت سياسي است. دوستاني که انتقاد مي کنند در عين حال بايد مصلحت هاي سياسي را هم به ديده بگيرند. اين نقد و افشاگري ها عليه خميني کار مخالفان ديگر نظام است که قداست خميني و اصولا نظام ديني را در ذهن مخاطبان بشکنند.
البته به آقاي حکمت بايد گفت چندماهي دير رسيده ايد چون امثال موسوي و کروبي و خاتمي هرچه در خشاب داشتند عليه حضرت امام و انقلاب و نظام اسلامي خالي کردند تا شايد دل امثال منتظري، گروهک هاي سلطنت طلب، چپ و ليبرال ها را به دست آورند اما تمام سرمايه و سابقه خود را در اين قمار براي ضدانقلاب باختند. اين مصلحت سنجي ها را يک سال پيش بايد ياد منافقين جديدي مي داديد که آن گونه هيجاني و ساده لوحانه ميدان دار معارضه صريح با قانون اساسي، ولايت و رهبري، خط امام و اصل انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي و... وارد نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس