کد خبر 31278
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵

در پي پيروزي انقلاب مصر، وضعيت پيروان فرقه ضاله بهائيت که به دليل حمايت از مبارک، منفور ملت هستند بغرنج‏تر از پيش شده است.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا، تعدادي از جوانان روستاي "شورانيه" در شهر مراغه واقع در استان سوهاج مصر به منزل يکي از بهائيان اين روستا ريخته و تمامي خانه، مزرعه و ادوات کشاورزي او را به آتش کشدند.

گفته مي‏شود تعدادي خودروي آتش‏نشاني نيز براي نشاندن آتش بلافاصله خود را به اين مزرعه رساندند، اما جوانان شورانيه مانع از رسيدن اين خودروها به محل آتش‏سوزي شدند.

محمد عبدالرحمن محمد عمار يکي از بهائيان اين روستاست که خانه‏اش از سوي جوانان انقلابي مصر به آتش کشيده شد. سال گذشته نيز اهالي اين روستا در اقدامي هماهنگ کليه منازل بهائيان ساکن شورانيه را آتش زدند که با حمايت دولت مبارک اين اقدام انقلابي اهالي روستا بي‏نتيجه ماند.

به گفته رئيس پليس شهر مراغه، بهائيان اين شهر به علت حمايت از مبارک منفور مردم منطقه بودند که همگي با سقوط فرعون مصر، از اين شهر فرار کردند. جوانان شورانيه منازل خالي از سکنه را به آتش کشيدند. نماينده بهائيان مصر از عدم دخالت پليس براي جلوگيري از سوزاندن خانه‏هاي بهائيان به شدت انتقاد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس