رئیس اندیشکده یقین گفت: فرزندان انقلاب از موضع دستگاه قضایی در اعدام مفاسد اقتصادی حمایت می‌کنند.

به گزارش مشرق، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و استاد دانشگاه، بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی مقاومت در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران، گفت: امروز قصد داریم سالروز آزادی خرمشهر را به روز مبعث پیوند بزنیم و در رابطه با اعلامیه جهانی حق خدا صحبت کنیم، امروز استکبار می‌خواهد خودش را در موضع حق قرار داده و دیگران را در برابر حقوق بشر مطرح کند.

وی افزود: امسال در کشور انگلستان رسمی شدن ازدواج همجنس‌گرایان جشن گرفته شد در حالی که این مسئله 4 هزار سال پیش در زمان حضرت ابراهیم تقبیح می‌شد.

عباسی ادامه داد: دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلستان رسمی شدن ازدواج همجنس‌گرایان را موقعیت ممتازی برای این کشور اعلام می‌کند و بلافاصله قطعنامه‌ای در اروپا تصویب می‌شود بر علیه ایران که امکان آزادی برای همجنس‌گرایان وجود ندارد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: در دانشکده‌های ما نیز اساتید سکوت کرده‌اند و کشورهای غربی ما را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند در حالی که ما با تشبیه حق خدا اعلام می‌کنیم که این مسائل درست نیست.

وی با بیان اینکه پیامبر برای تکریم مکارم اخلاقی مبعوث شده‌اند، گفت: اولین امپراطوری گسترده تاریخ یعنی امپراطوری هخامنشی منشور کوروش را تنظیم کرد که توجیه‌کننده گسترش امپراطوری بود و امروز نیز اعلامیه‌های جهانی ایالت متحده زمینه‌ساز امپراطوری است یعنی در آن زمان هر مکانی را که قصد داشتند تصرف کنند به مردم آزادی می‌دادند تا از آنها باج و خراج بگیرند.

وی اضافه کرد: امروز ایالت متحده نیز پس از جنگ جهانی دوم مقدماتی را فراهم می‌کند و اهرم فشاری را راه‌اندازی می‌کند تا اگر کسی بر مبنای آن عمل نکرد بتواند به آن کشور حمله کنند.

به گفته عباسی در اعلامیه جهانی حق خدا دو حق طبیعی و الهی مطرح می‌شود که در حق طبیعی تبیین فیزیکال مناسبات طبیعت مطرح است و در حق الهی مسائل مربوط به وحی مطرح می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: وقتی فردی در کشور اتریش در رابطه با دختر خودش صاحب فرزند می‌شود پلیس اتریش این مسئله را مطرح می‌کند که این فرد باید به خاطر زندانی کردن دخترش محکوم شود یا برای ارتباط نامناسب که در دستگاه قضایی این فرد را به خاطر زندانی کردن محکوم می‌کنند، یعنی حقوق را بر اساس حق طبیعی مدنظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در فضای سایبر 450 میلیون وب‌سایت پورن وجود دارد، گفت: 89 درصد کاربران این وب‌سایت‌ها آمریکایی‌ها هستند، چطور می‌شود در جایی که مردان آن مدام برهنگی می‌بینند، 89 درصد به سمت این گونه سایت‌ها می‌روند.

وی افزود: آنها می‌گویند ازدواج با محارم و همجنس‌بازی مشکلی ندارد و این مسائل را با متدولوژی توجیه می‌کنند.

عباسی اظهار داشت: در علم اقتصاد نیز به همین صورت است و آنها علم اقتصاد لیبرال را عرصه کردند ولی اگر این علم موفق بود، چرا کشور انگلستان را نجات نداد.

عباسی اضافه کرد: وقتی به اساتید اقتصاد می گوییم چرا به سیستم ربوی اقتصاد ایران اعتراض نمی کنید، می‌گویند اقتصاد یک تئوری است و نباید انگاره‌های ارزشی را وارد کنیم، بنابراین ما باید هیمنه این علم که چیزی جز جهل نیست را بشکنیم و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند رخنه‌های فرهنگی را رصد کنید.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: در حق الهی ارزش‌مداری مطرح است و مسائل با استفاده از مکارم اخلاقی توجیه می‌شوند.

وی گفت:‌در ایران در هر دانشگاهی دپارتمان حقوق بشر راه‌اندازی شده‌اند ولی حتی یک بار هم در علم اروپایی تغییر نکرده‌اند به طوری که اصل کرامت اسلام در اعلامیه جهانی حقوق بشر گم شده است.

عباسی گفت: ما باید زمین و قواعد بازی را خودمان تعریف کنیم و قواعد را مبتنی بر حقوق خدا بچینیم، ولی آنها اعلامیه حقوق بشر را خودشان می‌نویسند و آن را بر سر مردمان شریف چماق می‌کنند.

به گفته وی پایه اعلامیه جهانی حقوق بشر بر حقوق طبیعی است ولی اعلامیه جهانی حق خدا در پایه وحی مطرح می‌شود و مبتنی بر ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر حق خدا به نابودی کشیده می‌شود، گفت: امروز بشر اسیر ربا است و آن را با اقتصاد سنجی توجیه می‌کند، درحالی که بودجه کره زمین 45 تریلیون دلار است و کشورهای جهان 52 تریلیون دلار بدهی دارند. یعنی ربا کشورها را به نابودی کشانده است، ولی در ایران حتی 5 استاد اقتصاد نبوده است که علیه ربا بیانیه بدهد.

وی افزود: ما باید با جنگ با خدا مبارزه کنیم و حتی اگر علم در آن صحه بگذارد آن را نپذیریم.

عباسی ادامه داد: 700 تریلیون دلار سند ساختگی در واستریپ وجود دارد.

وی افزود: اگر فقط علم مهم است پس چرا دانشمند ما را در کف خیابان ترور می‌کنند و می‌گویند شما قصد دارید بمب هسته‌ای بسازید، ما که گفتیم در دین ما و بر اساس فتوای مجتهدان ما ساخت بمب هسته‌ای حرام است.

وی گفت: ما فرزندان تفکری هستیم که پدران‌مان در آنچه سنت غلطی بوده است شورش کرده‌اند و اعلامیه جهانی حق خدا را مطرح می کنیم که در آن همه چیز به نفع انسان و بشر است و به انسان، محیط، نباتا و جانداران می‌پردازند.

وی گفت:‌در حال حاضر در کشور ما حق زمین از بین برده شده است، به طوری که رودخانه‌های کشور خشک شده‌اند و بحران آینده بشر بوجود آمده است.

وی افزود: آنها که مدعی حقوق بشر هستند، 200 هزار نفر انسان بیگناه را در سوریه کشتند و از قطعنامه به عنوان اهرم فشار برای حق بشر استفاده می‌کنند، چرا هر روز مردم را در جهان اسلام به خاک و خون می‌کشانند، چرا بودایی‌ها را به جان مسلمانان می‌اندازند.

وی با بیان اینکه تفکر مدرن در قرن بیستم 125 میلیون کشته به جای گذاشته‌ است، عنوان کرد:‌در 80 جنگ از 1945 تا 1990 میلادی ده‌ها میلیون انسان کشته‌ شده‌اند، چطور می‌توانند بگویند مدرنیته اندیشه آزادی بشر است.

وی افزود: آنها از اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران هراسی می‌گویند در حالی که این کارها اسلام‌ستیزی، شیعه‌ستیزی و ایران ستیزی است.

عباسی اضافه کرد:‌امروز 300 میلیون انگلیسی خارج از خاک انگلیس زندگی می‌کنند، سرزمینی که در آن اعلامیه جهانی حقوق بشر می‌نویسند غصبی است و اگر آمریکا و اروپا به اوج رسیده است دلیلش این است که در 400 سال گذشته دستشان در جیب دیگران بوده است.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: آمار و ارقام برای روسیاهی غربی‌ها زیاد وجود دارد ولی اصل شرمنده‌سازی آنها آمار همجنس‌گرایی و آمار تولد خارج از ازدواج در این کشورها است.

وی افزود: بر اساس آماری که خودشان منتشر کرده‌اند از سال 1998 میلادی تا سال 2012 روسیه 27 درصد، لهستان 22 درصد،‌رومانی 31 درصد، مجارستان 45 درصد، فرانسه 56 درصد، آلمان 35 درصد، ایتالیا 28 درصد، هلند 47 درصد و اسپانیا 36 درصد آمار تولد خارج از ازدواج داشته‌اند، به دوستان روشنفکر دینی بگویید آن تمدنی که می‌گویند خیلی بالا است، بیش از 50 درصد انسان حرامزاده دارد.

وی افزود: همچنین این آمار در سال 2012 در کشور انگلستان 48 درصد و در کشور آمریکا 41 درصد بوده است ولی در کشورهای اسلامی آمار تولد خارج از ازدواج زیر 3 درصد است.

عباسی ادامه داد: این کشورهای مدرن 777 تریلیون دلار از کشورهای آفریقایی غارت کرده‌اند، سال گذشته در کشورمان با آرامش انتخابات را برگزار کرده‌‌ایم، آنها قطعنامه داده‌اند که انتخابات شما دموکراتیک نیست، آنها چه حقی دارند که دموکراتیک بودن انتخابات ما را تعیین کنند؟

وی افزود: تمدنی که 450 میلیون وب‌سایت پورن راه‌اندازی کرده است، چه حقی دارد در مورد اخلاق صحبت کند، ملت ایران یک وب‌سایت پورن ندارد و کار غیر اخلاقی نمی‌کند.

وی گفت:‌ طرفداران آزادی در ایران بگویند که چرا دولت فرانسه پس از توهین به پیامبر اکرم اجازه نداد که در این کشور راهپیمایی انجام شود، استادان علوم انسانی ما سرشان را پائین انداخته اند و نمی‌خواهند این مسائل را ببینند.

وی با بیان اینکه امروز مسئله مبارزه با ربا در کشور ما به یک جنبش مردمی تبدیل شده است، گفت: استادان لیبرال در دانشگاه‌ها سکوت می‌کنند، ولی مردم به مبارزه می‌پردازند.

وی با بیان اینکه فرزندان انقلاب از موضع دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: امروز قوه قضائیه با اقتدار مفسد اقتصادی را به چوبه دار آویخت و می‌دانیم که از فردا سایت‌های آمریکایی در این رابطه بیانیه می‌دهند و این مسئله را نقض حقوق بشر می‌دانند، آنها از هر فاسدی بر اساس اعلامیه حقوق بشر دفاع می‌کنند، عظیم‌ترین قمارخانه جهان را دارند، جنبش وال‌استریت را راه‌اندازی می‌کنند و آنگاه دم از حقوق بشر می‌زنند.

عباسی ادامه داد: ربا یک پدیده مبتنی بر قمار است و ما نمی‌توانیم این پدیده را اسلامی کنیم، جمهوری اسلامی به اشغال ساختمان‌های بانک‌ها درآمده است، مملکتی که 35 سال در تحریم است چرا باید نقدینگی‌های خود را در این ساختمان‌ها جمع کند.

وی با اشاره به صحبت‌های یکی از کارشناسان اقتصادی آمریکا، گفت: کارشناسان اقتصادی آمریکایی اعتقاد دارند که اقتصاد آمریکا بر اساس گردش دلار در کشورهای دنیا است که ایران در مواجهه با تمدن پوشالی آنها از دلار استفاده نکرده است و کشورهای دیگر نیز این مسئله را در پیروی از ایران انجام داده‌اند.

وی افزود: استادان لیبرال ایران می‌گویند اگر مردم این مسائل را بدانند و متوجه شوند که اقتصاد آمریکا و اروپا رو به افول است می‌دانند که از مذاکره با آنها هیچ آبی گرم نمی‌شود و به همین دلیل این مسائل را مطرح نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه گفتمان نیروهای انقلاب، گفتمان قسط است، گفت:‌کارکرد دین تحقق قسط است و اراده امروز بسیجیان باید معطوف به تحقق دین باشد، درحالی که حجم عظیمی از انیمیشن‌ها وارد خانواده‌ها می شود تا ذهن کودکان را از توحید دور کند.

وی افزود: معرفت توحیدی امروز بر دانشکده‌های علوم انسانی ما جایی ندارد و اساس دانشکده‌های ما تثلیثی است.

وی با اشاره به نامه 127 نفر از نمایندگان مجلس ششم مربوط به نوشیدن جام زهر به مقام معظم رهبری، گفت: 127 نفر از نمایندگان در مجلس ششم از مقام معظم رهبری خواستند که در بحث هسته‌ای مقابل غرب کوتاه بیاید که این نامه به جام زهر معروف شد.

* فتنه‌گران را به خاطر 8 ماه دروغ تقلب نمی‌بخشیم

در ابتدای سخنان عباسی دانشجویی معترض وی را دروغگو خطاب کرد که دانشجویان دیگر با وی برخورد کردند و پس از اعتراض این دانشجو به عباسی مبنی بر اینکه دانشجویان با وی خوب سخن نمی‌گویند، عباسی گفت: این رفتارها به دلیل آن است که شما بی‌ادبی می‌کنید، باید یاد بگیرید که بشنوید، اگر کسی روبروی اندیشه اسلامی می‌ایستد، حتما انگاره‌هایی از شیطان در نسلش وجود دارد.

وی افزود: شمابرانگیخته شدید تا در برابر اعلامیه جهانی حق خدا حرف بزنید و یا بشنوید؟ ما در برابر اعلامیه جهانی حقوق بشر گوش کردیم و حالا یک بار می‌خواهیم اعلامیه حق خدا را بیان کنیم.

عباسی گفت: 5 سال پیش در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران خواستیم از عدل سخن بگوییم که در دانشکده را شکستند و حالا همان افراد در بی‌بی‌سی از کفر دفاع می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین خطاب به دانشجوی معترض گفت:‌امیدوارم این جوان دانشجو از حق خودش بگذرد و من از وی عذرخواهی می‌کنم که وجهه او در برابر دانشجویان دیگر تخریب شد و آن دانشجو در پاسخ گفت: در روز 23 خرداد جواب محکمی به شما دادیم و هرگز شما را به خاطر کوی دانشگاه و نقض دیپلماتیک حقوق بشر نمی‌بخشیم.

عباسی در پاسخ عنوان کرد: ما هم شما را به خاطر 8 ماه دروغ فتنه و تقلب نمی‌بخشیم، سن شما قد نمی‌دهد ولی در آن زمان با افرادی مثل شما سروکار داشته‌ام که در حال حاضر در بی‌بی‌سی فارسی کار می‌کنند، حتما فتنه 88 یادتان است که 40 میلیون رأی را تقلب دانستند و نظام را به مرحله براندازی رساندند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • 888 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    فوق العاده
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خدا دکتر عباسی رو برا این نظام حفظ کنه
  • شمس ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خدا عزت بده نفس حق بده به حکیم حسن عباسی
  • سید حمیدرضا نورانی ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    "اگر کسی روبروی اندیشه اسلامی می‌ایستد، حتما انگاره‌هایی از شیطان در نسلش وجود دارد" محشر بود درود بر حسن عباسی
  • مجتبی ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    درود بر دکتر عباسی برای فتنه گران هیچ ارزشی بالاتر از پست ومقام و ......نیست خدا این مفت خوران دزد دغل باز رو ریشه کن کنه از سر اسلام و انقلاب
  • سروش ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    مطمئن هستید طرف دانشجو بوده و دانشجو نما نبوده؟ یعنی ما در ایران تا این حد افراطی تکفیری داریم؟؟؟؟؟؟ که حتی حاضر نیست سخنی رو بشنوه و نشنیده موضع گرفته؟؟؟؟ یعنی تا این حد بی خرد و بی بصیرت؟؟؟؟؟
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    سند ساختگی در واستریپ .... درستش کنید: وال استریت
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    بر هر کسی که توهین به اهل بیت و فرزندان امام حسین میکند تا ابد لعنت
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    حالا اگر ایستادن جلوی انگاره های اسلامی از روی جهل باشه و سوءبرداشت و عدم آگاهی های مناسب چی ؟ حواسمون باشه یه نسل جدید داره می یاد روی کار در فضاهای دانشگاهی و حوزوی و مدارس و ... که بسیاری از وقایع سیاسی و انقلابی و جنگ تحمیلی و ... را ندیده که هیچ ، تازه کلی از جاهای مختلف هم تحریف و دروغ و غلط در موردشون شنیده ...
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    هرگز نمی بخشیم
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    عکس قدیمیه، دیروز یه تیپ دیگه داشت، کلا سنش هم مشخصه که بیشتر از عکسه
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    اگر نبخشید در حصر دلواپسی خواهید مرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس