کد خبر 312496
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

فرمانده سپاه قدس گفت: آیت‌الله جعفری در طول عمر ارزشمند خود به ویژه ۳۵ سال پس از پیروزی انقلاب‌، آسایش خود را فدای آرامش مردم کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی به ویژه‌برنامه «خطابه و حماسه» به مناسبت گرامیداشت نقش آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در دفاع مقدس، اظهار کرده است: خداوند سبحان را شاکرم که فرصتی عطا کرد به بهانه این نوشته، مکنونات قلبی‌ام را نسبت به شخصیتی بیان کنم که در ابعاد مختلف صاحب حقی بزرگ بر ماست و ما را پیوسته مدیون اخلاق و فداکاری‌های خود کرده است.

در پیام فرمانده سپاه قدس عنوان شده است: صرف حدود به 60 سال عمر با برکت این شخصیت شریف منشاء خدمات بیشماری در استان کرمان در شئون گوناگون بوده است.

سردار سلیمانی در این پیام تصریح کرده است: آیت‌الله جعفریِ برای ما و شما، همانند پدری دلسوز همراه شریک غم و شادی مردم بود و در طول عمر ارزشمند خود به ویژه 35 سال پس از پیروزی انقلاب‌، آسایش خود را فدای آرامش مردم کرد.

در این پیام بیان شده است: آیت‌الله جعفری برای ما کرمانیان منشاء مباهات است، استاد اخلاقی که صداقت و پاکی برجسته‌ترین مشخصه شخصیت اوست، مردی بزرگ که بزرگی و طهارت را از اجداد طاهرین‌اش به ارث برده و در محضر شخصیتی بی‌همتا همچون حضرت امام خمینی (ره) آزادگی، شجاعت و دفاع از مظلومان را تلمذ کرده است.

در پیام فرمانده سپاه قدس آمده است: زحمات و خدمات این شخصیت شریف و صادق در دوران دفاع مقدس و بسیجِ همه توانمندی‌ها و امکانات هرگز برای حقیر و دوستان مجاهد همرزمم و شهدای همیشه ناظر فراموش‌شدنی نیست.

سردار سلیمانی اظهار کرده است: عالم برجسته‌ای که سنگر نماز جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه را تبدیل به کلاس درسی کرد که در آن عشق به اسلام، ملت و رهبری آموخته شد.

وی تصریح کرده است: خطبه‌های پر بار نماز جمعه آیت‌الله جعفری پیوسته بر تربیت و حفظ وحدت جامعه، جلوگیری از انحراف‌ها و کج‌روی‌ها و تمرکز بر اولویت‌ها تاثیرگذار بوده و این منشا ترویج معنویت، اخلاق و تربیت هزاران انسان فداکار شده است که نمونه بارز و ثمره جاویدان آن لشکر پرافتخار ثارالله است.

فرمانده سپاه قدس بیان کرده است: تاریخ جنگ هرگز در حافظه خود فراموش نمی‌کند که در یکی از محروم‌ترین مناطق جغرافیایی کشورمان با محوریت این مرد بزرگ، گلستانی مطبوع برای تربیت انسان‌ها و شمشیری برنده و خالص برای دفاع از کشور و ملت به نام لشکر ثارالله بنیانگذاری شد که ده‌ها هزار نفر پیر و جوان را این سازمان شبه مسجد، در درون خود تربیت کرد که نتیجه آن جهاد، هزاران شهید و جانباز سرتاسر استان کرمان است.

در این پیام تاکید شده است: ما همواره مدیون رهبر عزیز، ولی‌فقیه و مرجع عالیقدرمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای هستیم که مردم کرمان و فرزندان جهادی خود را مفتخر به بهره‌مندی از محضر این شخصیت شریف کرد.

سردار سلیمانی در پیام خود خاطرنشان کرده است: به آیت‌الله جعفری عزیز به دلیل دارا بودن چنین خصایص ارزشمندی تبریک می‌گویم و از خداوند منان بقای عمر شریف ایشان را در خدمت‌گزاری به اسلام و مردم شریف و دین‌مدار استان کرمان تحت لوای ولی امرمان خواستارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس