کد خبر 312317
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

سراج درباره اجرای حکم اعدام سه محکوم دیگر این پرونده نیز افزود: در این خصوص دادستانی تصمیم گیری می کند و احکام این افراد در دیوان عالی کشور تایید شده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، قاضی رسیدگی کننده به پرونده متهمان اصلی فساد 3 هزار میلیاردی اظهار داشت: در خصوص جزای نقدی مه آفرید محکوم ردیف اول پرونده فساد 3 هزار میلیاردی، 600 میلیارد تومان از اموال و اسناد املاک وی توقیف و به حساب دولت منتقل شده است.

وی در خصوص رد مال مه آفرید نیز گفت: اموال و شرکتهای مه آفرید توقیف و در اختیار دادستانی است و از طریق این اموال، دیون پرداخت می شود.

سراج درباره اجرای حکم اعدام سه محکوم دیگر این پرونده نیز افزود: در این خصوص دادستانی تصمیم گیری می کند و احکام این افراد در دیوان عالی کشور تایید شده است.

بر اساس این گزارش، صبح امروز حکم اعدام مه آفرید امیر خسروی، محکوم ردیف اول پرونده فساد 3 هزار میلیاردی در زندان اوین اجرا شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شهیدزنده ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    قاضی سراج خداوند قادر نگهدارت.پهلوان واقعی شمایید.
  • الهام ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    درود بر قوه قضاییه ،درود بر لاریجانی،محسنی و سراج
  • امیر ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    بگردید و بقیه آقازاده های رو هم پیدا کنید هستند هنوز کسانی که بیشتر از اینها خوردن و بردن و بیخیال قضیه دارند راست راست راه می رن........
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    ببینید چه کسانی رانت ایجاد میکنند و با ایدئولوژی آزادی مدنی، هیچ وقت پاشون گیر نیست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس