کد خبر 312170
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۱

مه آفرید خسروی یکی از متهمان اصلی پرونده فساد کلان بانکی سحرگاه شنبه اعدام شد.

مه آفرید خسروی اعدام شد
به گزارش مشرق، دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد، حکم محکومیت به اعدام محکوم علیه زندانی مه آفرید امیرخسروی فرزند منصور، سحرگاه روز شنبه، سوم خردادماه 1393 در محل زندان اوین اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، حکم محکومیت به اعدام محکوم علیه زندانی مه آفرید امیرخسروی فرزند منصور از بابت افساد فی الارض از طریق شرکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور با تبانی و فساد در شبکه بانکی و توسل به روش های متقلبانه و مجرمانه و اخذ میلیاردها تومان وجوه غیرقانونی و شرکت در پولشویی و پرداخت رشوه صورت گرفت.

حکم صادره در دیوان عالی کشور تأیید و امروز اجرا شد.

شهريورماه 1390 بود كه موضوع يك فساد بزرگ بانكي به مبلغ حدود سه هزار ميليارد تومان خبرساز شد. پرونده اي با 30 هزار برگ دادنامه كه پاي بسياري از سرمايه داران و حتي مسئولان دولتي را به ميان كشيد و موجب فرار مديرعامل بانك ملي ايران از كشور شد.

ناصر سراج بهمن ماه 1390 بر صندلی قضاوت اين پرونده تکیه زد. این دادگاه بیش از یکسال ادامه داشت تا اینکه بالاخره حکم نهایی متهمان در بهمن ماه سال 91 اعلام شد که بر اساس آن 4 متهم اصلی پرونده به اعدام محکوم شدند و دیوانعالی کشور هم احکام را تائید کرد.

اعلام احكام متهمان اصلي پرونده فساد بزرگ بانكي با اعتراض برخي حقوقدانان و وكلاي متهمان همراه بود و حتي پاي چهره هاي سياسي هم به محفل اظهار نظرهاي حقوقي باز شد تا جايي كه صادق زيبا كلام گفت: اين حكم سياسي بوده و با اعدام نمي شود پرونده اي را بست.

اين اظهارات با واكنش تند حجت الاسلام غلامحسين محسني اژه اي همراه بود. دادستان كل كشور گفت: افراد سیاسی همه را به کیش خود پندارند. این دادگاه با حضور وکلا انجام شد و تمام آحاد جامعه در جریان رسیدگی پرونده بودند حالا فردی سیاسی از نگاه سیاسی مطلبی می نویسد که قابل توجه نیست. شعبه دیوان عالی قابل شناخت است. آنها را می شناسند و به تقوا و تعهد خوشنامند. حکم را هم دقیق خوانده و تایید کرده اند. برخی این حرفها را نزنند، چه بگویند . باید به نحوی نظر سیاسی خود را ابراز کنند. البته  برخی هم غیر از این آقا، منافع خود را در خطر می بینند و حرف می زنند.

احکام دادگاه برای 4 مفسد اقتصادی

     مه آفرید خسروی:  به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و مفسد فی الارض شناخته شدن به اعدام محکوم و به اتهام پولشویی به رد اموال و به پرداخت یک چهارم 2500 میلیارد تومان به عنوان جریمه محکوم شد.

    بهداد بهزادی:  معاون حقوقی شرکت آریا به اعدام و به اتهام شرکت در پولشویی به پرداخت یک چهارم 2500 میلیارد تومان مبلغ اختلاس به عنوان جریمه محکوم شد.

    ایرج شجاعی: معاون مالی شرکت به استناد ماده 4 قانون تشدید کلاهبرداری و ارتشاء محکوم اعدام و به اتهام پولشویی به پرداخت یک چهارم 2500 میلیارد تومان به عنوان جریمه محکوم شد.

    سعید کیانی رضازاده: رئیس بانک صادرات شعبه گروه ملی اهواز نیز به عنوان مفسد فی الارض شناخته شد و به اعدام محکوم شد.

همچنین این فرد به بازگرداندن وجوهی که به عنوان رشوه دریافت کرده محکوم و به 23 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

دلايل تاخير در حكم اعدام مه آفريد خسروي و سه متهم ديگر

به گزارش مهر، يك منبع آگاه دلايل تاخير در اجراي حكم مه آفريد خسروي و سه متهم ديگر اين پرونده كه محكوم به اعدام شده اند را اينگونه عنوان كرد:

1- در حكم دادگاه مصادره اموال عنوان نشده و آمده است كه بايد متهم حكم رد مال و جريمه نقدي را اجرا كند. براي همين رد مال و پرداخت جزاي نقدي برعهده متهم بوده و تا قبل از اجراي اين حكم نمي توان متهم را اعدام كرد.

2- مه آفريد خسروي تمام اختيارات اموال خود را به وكيل خود "غلامعلي رياحي" واگذار كرده ولي هنوز دادگاه موضوع رد مال و پرداخت جزاي نقدي را به وكيل اعلام نكرده اين در حالي است كه تنها وكيل خسروي مي تواند اين وجوه را پرداخت كند.

3- ارائه لايحه اعمال ماده 18 و اعتراض وكلاي متهمان اعدامي مستنداتي دارد.  در حكم ديوانعالي كشور و حكم شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامي به فتواي مراجع هم در كنار موارد قانوني استناد شده است ولي بعدا پس از مراجعه خانواده متهمان به دفتر آيات عظام مراجع اعلام كردند كه آنان چنين استفتايي نداده اند. حالا وكيل پرونده بر اساس ماده 272 قانون آيين دادرسي كيفري تقاضاي اعاده دادرسي خود را به ديوانعالي كشور اعلام كرده و همزمان با اين درخواست تقاضايي هم به رئيس قوه قضائيه داده شد تا با اعمال اختيارات خود به استناد ماده 18 اصلاحي قانون آيين دادرسي كيفري اعاده دادرسي را تجويز كند.

زندگی نامه مه افرید از ساخت جعبه میوه تا سرمایه 4700میلیاردتومانی

مه آفرید بنابر پیشنهاد برادرش مهرگان اقدام به ساخت جعبه میوه می‌‌کند و مدتی به امر خرید و فروش دام مشغول بوده و کارهای خود را با خودروی پیکان مهرگان انجام می‌داده است. مه آفرید در سال ۱۳۸۰ پس از آشنایی با یکی از مقامات رودبار و یکی دیگر از مقام های مسئول در بانک و در اختیار گرفتن رانت، مقدمات راه‌اندازی داماش را به دست می‌آورد. مه آفرید با پیشنهاد فردی به نام(ژ) شرکت خدمات کشاورزی میثاق گیلان را خریداری می‌کند.

بعد از افشا شدن ماجرای فساد بانکی، منابع مختلفی میزان ثروت مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا(مه آفرید امیر خسروی) را ۴۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کردند.

مجله معتبر «فوربس» به صورت دوره ای فهرست ثروتمندان جهان را منتشر می کند. طبق این فهرست، امیر خسروی با سه میلیارد و ۸ میلیون دلار در رده ۲۹۰ ثروتمندان جهان جای می گیرد.

در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ مه آفرید امیرخسروی با اداره کردن گاوداری فعالیت اقتصادی خود را بیشتر کرد.(۴) وی که تا سال ۱۳۷۲ نیز در خدمت سربازی بوده، این واحد دامداری را با استفاده از طرح‌های زودبازده بنیان‌گذاری کرده بود. ادامه فعالیت‌های وی با سواستفاده از این وام‌ها همراه بود و باعثشد که به فساد مالی روی آورد.همچنین سرمایه آغازین «شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا» در ۲۸ خردادماه ۱۳۸۵ برابر با ۵۰ میلیون تومان بوده که بر اساس صورت جلسه هیئت مدیره همین شرکت در تاریخ ۳۰/۱۱ / ۱۳۸۷ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده‌است.

شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا در سال ۸۹ در جهت خصوصی سازی در اقداماتی مشکوک توانست ۹۴٫۹۶ درصد از سهام ماشین سازی لرستان، ۹۵٫۲ درصد از سهام گروه صنعتی فولاد ایران، ۹۵ درصد از سهام مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن(تراورس) و ۳۹٫۵ درصد از سهام فولاد اکسین خوزستان را خریداری نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 170
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 83
  • ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    3 2
    انا لله و انا الیه راجعون مردی که با رشوه دادن به بانکها توانست اموال ملت را از چنگال نظام بانکی بیرون بکشد و آن را تبدیل به تولید ثروت و اشتغال برای مردم بنماید امروز اعدام شد. خسروی می توانست این پولها را صرف عیاشی در خارج یا برج سازی در دبی کند اما متاسفانه این پولها را صرف کارآفرینی کرد و محکوم به مرگ شد. این درسی است برای همه کسانی که ساده لوحانه باور می کنند اصلاح نظام بانکی ممکن است. آیا براستی آن کاری که مرحوم خسروی انجام داد همان وظیفه ای نبود که در قالب عقد جعاله در بانکداری اسلامی بر عهده خود بانکها ظاهرا بود؟؟
  • زانیار ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 1
    واقعا!!؟؟
  • رضا ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    1 0
    باید قبلا فکر این روز رو میکرد. اما چرا هیچکدوم از خبرگزاریها روزهای قبل نگفتن امروز میخواد اعدام بشه؟؟
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    مستندات را رو کنید
  • مجتبی ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خدا رو شکر انشاالله همه حدود شرعی اجرا بشه البته یکم سریع تر
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • صرفا جهت اطلاع ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خیلی مچکر!همراه با تصویر بزارید!
  • کارگر مستضعف یارانه بگیر با آبرو ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    عجب !
  • نقی ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    الکی میگه
  • مصطفی ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خدا را شکر ان شا الله که تمام دانه درشت ها و سوء استفاده کنندگان از نظام همین برخورد باهاشون بشه تا درس عبرتی باشد برای دیگران
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ايشالا م.ه.
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • م ل اراکی ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    باسلام. این تنها راه مبارزه قاطع با فساد اقتصادیست. امیدوارم که با همه این مفسدین جنین رفتار شود. لطفا سری هم به مراکز صدور سند های تکبرگی بزنید خواهید دید چه رشوهایی در این مراکزاز مردم گرفته میشود و چقدر مردم از این مراکز ناراضی هستند.
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ازز شما بعید بود!!! راستی، جونیور چی شد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    1 0
    باورش سخته... ایشون رو باید در ملا عام اعدام می کردند
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    چرت نگو!!!! شما هم انگار هم آخور خسروی بودی؟ میخوای اعدام بشی حالت جا بیاد!!!
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    1 1
    احسنت به قوه قضائیه
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    بالاخره عکسشو دیدیم . طرف ضبط ماشین می دزده قبل از صدور حکم عکسشو ده بار در جراید می زنند سرقت مسلحانه می کنه آلبوم عکس مراسم اعدامش چاپ می شه ولی این آقا را بعد از حکم نهایی صادر شده چند ماهه یک عکس فتوژنیک ازش چاپ می شه البته اگر واقعا حکم اجرا شده باشه
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خوب است حقش بود اما!!!ایا همیشه ودر همه موارد قانون به این قاطعیت عمل کرده تا دل توده مردم محروم ارام گیرد ؟؟....قبول کنید اعدام او به دل نمی نشیند هرچند گناهکار بود اما با یک گل بهار نمیشود!!!
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    مشرق حال آدم رو با غیر منتشر کردن نظراتی که فقط هم رای شما نیست بهم میزنی برو از سایتهای خبری مثل تابناک یاد بگیر که مثل شما نظراتش فقط پر فحش و توهین نیست بلکه پر حرف مستدل کاربران هست چیزایی که شما فقط احساس کنید هم نظر با شما نیست حذفش میکنید! ...
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    دمشون گرم خواسته ملت اعدام بقیه دم کلفت ها در این ماجراست
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اگر 10 نفر دیگه توی قضیه فساد اقتصادی اعدام بشن به نظرم حساب کار تا حدودی دست بقیه میاد
  • اسمال ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    عجب!!!!!!
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    این جور کارها فایده ای ندارد - نه باز دارنده است و نه اصلاح گر -
  • خلیج فارس ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    به درک کاش میشد دزدان بیت المال این مردم شریف و صبور را دوبار اعدام کرد . این را یک مخالف اعدام میگوید .
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    VOW یعنی استدلالت تو حلقم. فکر نمی کردم یک روزی کسی دزدی رو هم بخواد ماله کشی کنه
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    بهت اثبات شده که اینهایی که به مه آفرید بستن حقیقت داشته که میخوای همینجوری چند نفر دیگر رو هم اعدام کنن؟؟ عجب مملکتی داریم که حتی مردم رو لایق دونستن و اثبات رای نمیدونن!
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    احسیت به قوه قضائیه اما ای کاش یک مقدار سریع تر این کارها انجام می شد تا اون موقعی که یاوه گویی ها بود دهن همه یاوه گو ها رو می بست
  • سهيل ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    فدايي داري عمو !!! مشرق بپا آي پي اين بنده خدا نيفته دست موساد :| والا خونش گردنته |:)))))
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    "دلايل تاخير در حكم اعدام مه آفريد خسروي و سه متهم ديگر" رو ببینید! یعنی چی؟؟؟
  • یک شهروند ایرانی ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    بقیه دانه درشت ها هم مثل این آقا باید حساب پس بدهند تا عدالت در باره همه اجرا شود
  • حمید ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    تن بابک الان داره می لرزه
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    وی دویست و نودمین ثروتمند جهان بود. ابتدای فعالیت مه آفرید امیرخسروی با اداره کردن گاوداری به همراه برادرانش در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ بوده‌است وی که تا سال ۱۳۷۲ نیز در خدمت سربازی بوده، این واحد دامداری را با استفاده از طرح‌های زودبازده بنیان‌گذاری کرده بود. ادامه فعالیت‌های ایشان با سوءاستفاده از این وام‌ها همراه بود و باعث شد که به فساد مالی روی آورد. همچنین سرمایه آغازین «شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا» در ۲۸ خردادماه ۱۳۸۵ برابر با ۵۰ میلیون تومان بوده که بر اساس صورت جلسه هیئت مدیره همین شرکت در تاریخ ۳۰/۱۱/۱۳۸۷ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده‌است شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا در سال ۸۹ در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اقداماتی مشکوک توانست ۹۴٫۹۶ درصد از سهام ماشین سازی لرستان، ۹۵٫۲ درصد از سهام گروه صنعتی فولاد ایران، ۹۵ درصد از سهام مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن و ۳۹٫۵ درصد از سهام فولاد اکسین خوزستان را خریداری نماید.
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    هدف وسیله را توجیه نمی کند از طرق نامشروع به دنبال احقاق حقوق ملت بود؟ ما که این روش را نمی خواهیم. حتما بابک زنجانی نیز سردار اقتصادی ایران است؟؟ نظرات عجیبی داری!!!!
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    این فرد از اخلاگران نظام اقتصادی و یکی از اعضای فساد مالی و بانکی پرونده فساد 3 هزار میلیارد بوده است که در محدوده 10 متهم ردیف اول این پرونده بوده است.
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    درباره اتهام جعل امضا: در خصوص اتهام جعل امضا من تبحر خاصی در این کار دارم آقای قاضی اگر یک بار امضای شما را ببینم می توانم آن را به راحتی جعل کنم. اما امضاهایی که انجام دادم در شرکت بسیار کم بود و شاید در برابر 10 هزار چکی که در شرکت صادر شد تعداد امضاهای من به عدد 10 نیز نرسد.. اجاره و خرید و فروش املاک در شرکت امیرمنصور آریا در حیطه وظیفه من بود.
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    قاضی دادگاه: کسب 3 هزار میلیارد تومان در یک سال برای شما چای سئوال نداشت؟ متهم: من از وضعیت مالی شرکت خبر نداشتم فقط در جریان حدود 130 میلیارد تومان املاک شرکت بودم. 419 ملک از سوی مه آفرید خریداری شده بود که 400 مورد آن مربوط به قبل خصوصی سازی بود .
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    منظورت جونیوره
  • محمد ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    فامیلشی؟
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    این بنده خدا انگشت کوچیکه بابک زنجانی هم نمیشد!!!
  • سید سجاد ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    هر آن چه بود براش طلب مغفرت کنید دوستان امیدوارم کسی با وادی فساد مالی روبرو نشه اگر وارد بشی تا تهش باید بری که میشه سرنوشت این آقا پس حتما نگید آدم بدی بود و براش بدی بنویسید
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    نظام اقتصادی با ربا.... اختلاسی که این گروه انجام داد و شناسای شدند یک امداد الهی بود دوباره باید به دین اسلام و قران رجوع شود نه علم غربی و تحصیل کردگان نیویورکی وسلام
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ما که ندیدیم...
  • reza ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    1 0
    قوه قضاییه متشکریم...امثال زنجانی ها وضراب ها شهرام جزایری ها وافراد فراری به کانادا که امنیت اقتصادی جامعه را سلب کرده اند نیزباید اعدام شوندتا عدالت درمورد همه اجراشود
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    حالا چرا رفتی سوئد بیا کاریت نداریم. خخخخخخخخ
  • حسین ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام دوست گلم مثل اینکه تازه اومدی مشرق. ترافیک نظرات مشرق از بقیه خبرگزاریها بیشتره برا همین نمیتونه همه نظراتو منتشر کنه.من خودم دیدم حتی کامنتای طرفدار اسرائیل رو هم مشرق چاپ کرده!!
  • گل نرگس ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    باید نشون داد مراسمو .......
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    باید فیلمشو با کیفیت بالا نشون بدن
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    رمز نظر نوشتنو بلد نیستی :))
  • سحر ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    من که میگم چاخانه. خواستند دهن ملتو ببندند. درش کردند اونور آب :)
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    به فرموده ی سعدی: طالب مال ذلیل است... بماند احادیث و آیات مربوطه....
  • پاسخگوی حمقاء ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    مثل این است که من جیب شما رو بزنم و به فقرا کمک کنم. آیا راضی هستی شما؟ تو که خودت کمک نمی کنی حالیت نیست من این کار رو برات می کنم.
  • مهدي ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اي خدا...
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    نمیدونم چه نظری داشتی که مشرق چاپ نکرده اما در این مورد که میگی مشرق ناسزاها، حرفهای بی مایه، حرفهای همجهت با خودش و تعریفو تمجیدها رو عموما منتشر میکنه و از منتشر کردن حرفهای مستدل و غیرهمسو با خودش ابا داره، کاملا موافقم.
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    کلا از فکر اختلاس اومدم بیرون اصلا نمی ارزه به خاطر پول خودم رو به کشتن بدم
  • بنده خدا ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    قبل از اينكه چند نكته رو بيان كنم، بايد در اولين پاسخ كامنت اول (چرت نگو!!!! شما هم انگار هم آخور خسروی بودی؟ میخوای اعدام بشی حالت جا بیاد!!!) بگم شما چه ....هي باشي كه اين طور حرف بزني... هر كسي نظر خودشو داره پس لطفا ...فه شو. چند نكته: 1- از بين بردن فساد در هر رده و مقام و رسته‌اي قابل ستايش هست. ولي بايد قبول كرد سيستم بانكي كشور داراي مشكلات عديده و بزرگي هست كه بايد برطرف شود. 2- دين ما اسلام هست و سرلوحه زندگي ما رفتار و منش حضرت علي (ع) كه حتي به برادر خود عقيل نيز حتي درهمي از بيت‌المال اضافه نداد. لازم است با تمام افراد از مقامات دولتي و سياسي تا پايين‌ترين رده به مساوات رفتار كرد. دستگاه قضا بايد به پرونده جزايري، زنجاني و... نيز رسيدگي كند تا حقانيت حكومت علي‌وار ثابت شود. 3- اصولا فساد در هر موردي مثل سرطان مي‌مونه، لازمه ريشه مفاسد پيدا و از بن خشكانده شود تا به جايي نرسيم كه چنان ريشه دوانده باشد كه ديگر كاري نتوان كرد. 4- بهتر است اعدام مفاسد در ملأ عام انجام شود تا نه شائبه‌اي به وجود بيايد و هم باعث عبرت ديگران شود.
  • منیره ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    دادن بیش از 40 مثبت به این کامنت نشان از شیوع بی منطقی و وجود افراد بیمار در جامعه داره البته شاید رفقاشند :)
  • حامد ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    چقدر دیر! آیا جرم اینان کمتر از قاتلین و متجاوزین به عنف است؟
  • اسکندری ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ا ؟ واقعا"!!!!!!!اعدام شد؟ `
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    یک شات جنازه اش را نشون بدید دهن ها بسته بشه
  • منیره ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اخه فلان فلان شده مگه میشه یه نفر رو اعدام نکنند بعد الکی بگن اعدام شده ؟! اخه هوچی گری هم حد داره! حرف نزنید کسی نمیگه لالید
  • امین ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اون شغال های بی اصل و نسب که رشوه از این اقا گرفتند و سو استفاده کردند رو باید هفت بار اعدام کرد
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    و تن جونیورا البته اونا فقط رفتن رو ویبره رقیق
  • هموطن ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    1 0
    خدا قرین رحمتش قرار بده اما، آن بنده خدا حقش اعدام نبود چون وزیر صنعت معدن و تجارت فعلی در صحن علنی مجلس مصوبه سال 1388 هیات محترم وزیران را ام الفساد نامیدند و قطعاً گروه مرحوم مه آفرید نیز در محاصره آن مصوبه تن به فساد داده اند، بنظرم قانون برای آزاد سازی انسانها تهیه و تنظیم میگردد اما متاسفانه در کشور ما مقررات را به نوعی تنظیم میکنند که مغایر با قانون است و سپس افراد را بر اساس قانون و بدون توجه به مقررات وضعی خودشان به محکمه میسپارند. مرحوم آقای مه آفرید بسان سقایی بود که آب لازم را از ایشان قطع نموده بودند و سپس بجرم نرساندن آب به مردم محکومشان کردند.
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    آره گلاب به روتون :D
  • علی ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    داستان مردی که دزدی میکرد واز پول دزدی به مردم فقیرکمک میکردراهمه ازبرهستند!چرا برخی با کدهای انحرافی سعی دارند اعدام یک مفسد را وارونه جلوه دهند؟کاش چندمفسد دیگربا قاطعیت اعدام میشدتازالوهادست از سرملت بردارند!هرکاری دراین مملکت انجام میشود،فورا عده ای نخاله از قوانین برای پرکردن جیب خودشان بهره میبرند!اشکال یا درقانون نویسی است یا درنظارت!قانون راطوری مینویسندکه راه دزدی برای عده ای باز بماند!اگر موزه را مجهز به قفل وبند پیش رفته نکنند،ثروت ملت یک روزه به بادمیرود!قانون هم کمتراز موزه نیست وبلید بازدارنده دستبردبه بیت المال باشد.کاش قوه قضاییه مقتدرتر از حال عمل میکرد!گاهی حرفهایی میزنندکه انگار راه برخوردبادانه درشتها بسته است!بخدابسته نیست وملت خوشحال میشودواز قانون دفاع میکند.شما دزدان بیت المال را گردن بزنید،مردم مثل کوه پشت سرشما ایستاده اند!تاکی مصلحت اندیشی میکنید؟
  • GHASEM ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خدا بیامرزش
  • هموطن ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    1 0
    خدا قرین رحمتش قرار بده اما، آن بنده خدا حقش اعدام نبود مرحوم آقای مه آفرید بسان سقایی بود که آب لازم را از ایشان قطع نموده بودند و سپس بجرم نرساندن آب به مردم محکومشان کردند.
  • زهرا ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    درود خدا بر او باد ... مرد شماره یک اخلاق بود ... شاید اگر میشناختینش میفهمیدید ک چه داغی است بر دل یتیمانی ک زیر دستش برومند شدند . . آه فرزندانش گریبان گیر خواهد شد .. انشاالله
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      0 0
      ان شاءالله اصله
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      سلام‌اولا ان شاءالله اصله دوما حرف الکی نزن
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    دالواپسیم!!!!!!!!!
  • اهوازی ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    من درباره اعدام نظری ندارم.اما امروز سالروز آزادی خرمشهر بود.
  • اهوازی ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    من درباره اعدام نظری ندارم.اما امروز سالروز آزادی خرمشهر بود.
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    یه نگاه دیگه به اون 26 تا غیرمنتشر بزن! شک ندارم همش مخالف نظر شماست وگرنه همش استدلاله! بنویسم باب پنجعلیه منتشر میکنی اونوقت!!
  • فاطمه ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اولان اولاااااااااااااا. ترجمه: برو بمیرااااااااااااا
  • مازندرانی ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    لعنت به مشرق سانسورچی
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    چی رو؟ تصویر اعدام رو میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    فاطمه عزیز، حرفی که از دل برآید بر دل نشیند، نمیدانم خواهرمان زهرا از دسته یتیمان هست یا نه؟ ولی در فرهنگ ملی ما مستند است که پشت سر مرده غیبت نکنیم، چون اعتقاد داریم دیگر دستش از این دنیا کوتاه است. حتی اگر آنی که زهرا خانم نیز گفته نباشد، رحمت الهی را خواهان باشیم و اگر همو بود که مرقوم نمودند، ایکاش بقا عمر داشت.
  • sadegh ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    چه خبر از مهدی هاشمی؟! ;)
  • امیر تبریز اوغلی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خوب شد که مرد جنیور بمیره ایشالا
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      0 0
      ان شاءالله اصله ا
  • علی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ماجرای بابک زنجانی چی شد. دادگاهی هم براش تشکیل نشد.
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اخه در ملاء عام به مدعیان حقوق بشر بر می خورد
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    حرام خواری با اخلاق و یتیم نوازی هیچ سنخیتی نداره !!!
  • حامد ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    یک نخبه ی اقتصادی رو آز دست دادید
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      سوختیا
  • لیلا ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خوشحال شدم اعدام شد به امید محاکمه و اعدام سایر مفسدان اقتصادی
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ناشناس عزیز، توجه محترمتان را به دو حدیث از مولای متقیان معطوف میکنم: اوصيکم بتقوی الله و نظم امرکم (شمارا به تقوای الهی و نظم در کارهايتان توصيه می کنم) ودیگری: رحمکم الله، علي الاعلام بينه ،فالطريق نهج ،يدعوا الي دار السّلام (خدا رحمت کند شمارا،بايد کارهايتان روي مقرّرات روشن باشد، زيرا راه صحيح (و منظّم)شما را به خانه ئ امن می رساند)
  • کاپیتان ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اعدام چرا؟ ماکسیمم حکمش توقیف اموال و حبس ابد هست دیگه شورشو دراوردید انگار اعدام شده نقل و نبات محافل
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    چون دلیلی نداره بگن فقط خانودش حق دارن بدونن طبق قانون
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    احسنت
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    حداقل صراط رو میگفتی، اون خبرگذاری!!! که فقط هم طیفاش و چاپ میکنه بعد اعتراضی میکنی و لحنت عصبانی میشه اون رو چاپ میکنه که نشون بده مخالفاش بددهنن!!
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    در ضمن غیر منتشر کردن غلطه؛ منتشر نکردن درسته
  • 125 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اعدام كمترين كاريه ك در حقشون ميكنن.اينارئ بايد با سرب داغ كشت
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    من یکبار اختلاس کردم یه 500 تومنی پاره دادم به بانک تازه شمارشم مخدوش بود به نظرتون حکمم چیه ؟؟؟؟؟
  • رحیمی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ایشالا یه روز هم خبر اعدام خاوری رو منتشر کنی مشرق
  • Mohammad Yasin ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    که با این در اگر در بند در ماند در ماند..... بَرَ....
  • سینایی ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خداروشکر یه مفسد ازرو زمین کم شد به امید اصلاح سیستم اقتصادی تا کسی یه شبه پولدار نشه
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    سعدی، شاعر شیرین سخن شیرازی، سخنان پیامبر رحمت و محبت را به زبان شعر ترجمه کرده و سروده است: سه کس را شنیدم که غیبت رواست وز این درگذشتی چهارم خطاست یکی پادشاهی ملامت پسند کز او بر دل خلق بینی گزند حلال است از او نقل کردن خبر مگر خلق باشند از او بر حذر دوم پرده بر بی حیائی متن که خود می‌درد پرده بر خویشتن ز حوضش مدار ای برادر نگاه که او می‌درافتد به گردن به چاه سوم کژ ترازوی ناراست خوی ز فعل بدش هرچه دانی بگوی
  • شهیدزنده ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    قوه محترم قضاییه با تشکر از اقتدارتان و حمایت همه جانبه .خداوند قادر پشت و پناهتان.قاضی ناصر سراج خداوند نگهدارت باشد .انشاالله
  • علی ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اقازاده ها و سران فتنه همجنان راحت و ازاد و مورد رحم و شفقت!!!!! خجالت اوره به خدا !
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اعدام یه راهکاره برای جلوگیری از فساد مالی ، اما به نظرم چندان موثر نیس ، چون متاسفانه دزدان خیلی زیاد شدن ونمیشه همه رو اعدام کرد ، نظر من اینه که در سازمان های دولتی باید مدیریت بسیار قوی روی بودجه اون سازمان بشه و پیشنهادم اینه که حساب ها بجای کاغذ بازی ، الکترونیکی بشه و افراد مختلفی در یک زمان خاص و سرزده حساب های مالی رو رسیدگی کنند ،،
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    کاپیتان جان به نظر من اینکارشون هیچ فرقی با شورش بر علیه جمهوری اسلامی نداره و باید به شدت برخورد و نظارت کرد
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    گردن بعضیا انقد کلفته که طناب دورش نمیفته!
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    و یک نخبه کلاهبرداری و خون مردم تو شیشه کردن رو البته
  • کاپیتان ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اگه عقل درست وحسابی داشتیم به جای اعدام ازش راهکار برون رفت از بحران اقتصادی میخواستیم به نظر من یکی که این همه اختلاس میکنه و همه رو دور میزنه نابغه است اما از هوشش در راه خلاف استفاده کرده هوش سیاه است!
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اول راهکار را می گرفتن بعد اعدامش می کردن
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ناشناس اشك تماس نريز فعاليت سالم اقتصادي با زد و بند فرق ميكنه خلي از كارافرينان فعلي هستند كه سيستم بانكي پشيزي براي طرح اونها قائل نميشه اينكه با رشوه و زدو بند پول جمع كني بعد مال حرام رو خير كني به قدر يك ارزن ارزش نداره
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ناشناس اشك تماس نريز فعاليت سالم اقتصادي با زد و بند فرق ميكنه خلي از كارافرينان فعلي هستند كه سيستم بانكي پشيزي براي طرح اونها قائل نميشه اينكه با رشوه و زدو بند پول جمع كني بعد مال حرام رو خير كني به قدر يك ارزن ارزش نداره
  • ریاستی ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    جمع کنید این چرندیات رو,دست اندازی به اموال مردم توسط هر کسی باید به اشد مجازات روبرو شود.دادستان خسته نباشید
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    آخه منیره حکم سیاسی بدرد خوددت میخوره.یک نفر عادی میره 3 هزار میلیارد بالا بکشه؟ تو هم برو اگه میتونی برو خوشبخت شو
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    امام صادق علیه السّلام آنان را که در عصر ایشان به قتل امام حسین علیه السّلام در کربلا خشنود بودند قاتل معرفی کرد و با استناد به آیه مذکور فرمود: رضایت به قتل، انسان را در صف قاتلین قرار می دهد. در جریان کشتن ناقه ی صالح با اینکه قاتل یک نفر بود خداوند همه قوم ثمود را مشمول عذاب نمود و کشتن ناقه را به همه ی آنها نسبت داده و فرمود: «فَعَقَروها» امیرمؤمنان علی علیه السّلام در تبیین این موضوع می فرماید: «ناقه ی صالح را یک نفر از پای درآورد اما خداوند همه ی آن قوم را مجازات کرد چرا که همه به آن راضی بودند.» امیرمؤمنان علی علیه السّلام فرمودند: «آنکس که به کار جمعیتی راضی باشد همچون کسی است که در کار آن قوم دخالت و شرکت دارد و آنکس که در کار باطل دخالت دارد و گناه می کند: یکی گناه عمل و یکی گناه رضایت به گناه.»
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    جاله اونایی که منفی دادند به این نظر یعنی با مفسدان اقتصادی موافقند عایا؟؟؟
  • مهدی ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    با سلام.دمت گرم منیره خانوم خوب جوابشو دادید.به امید روزی که خبر بابک زردمبو هم منتشر شه.اعدامشو میگم هااااااااااا
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    الان با اعدام این آقا چیزی درست شد با اعدام این پادوهای بیچاره چیزی درست نمیشه
  • سید امین ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    بایست زودتر اینکارو انجام میدادند. بانک های ما نیاز به یک تغییر و تحول اساسی داره تا وقتی این سیستم رباخوار هست تعجبی نداره چنین افرادی درونش پیدا بشه. منتظر بعدی هاش باشید
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خانواده اش هم نمیدونستن!
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    دزدی های مه آفرید یک صدم دزدی ها نیست...
  • امید ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    خسرو رابین هوده خودمونه که...
  • از زنجان ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    با سلام تشکر ویژه میکنم از مسولان قوه قضاییه که حکم خدا رو اجرا کردند
  • بی سبد ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    یک داستانی شنیده بودم ولی باور نمی کردم تا الان میگه طرف اومده بود ایران وقتی رفت گفت چیز عجیبی دیدم اونم اینکه مردم همه از هم دزدی می کنند وهیچ کس هم صدایش در نمی اید حالا طرف کجاست ببینه شاه دزدها از هم تعریف هم می کنند بانک که خودش جون ندارد تا خودش را اصلاح کند همین حضرات وشما که بانکها را محل اشتغال برای جوانان؟؟!!قرار داده اید اختلاس می کنید وبانکها را حرام کرده اید
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    واقعا ممنونم امیدوارم حکم درباره باقی تخریب گران اقتصاد که زندگی بسیاری رو تباه میکنند اجرا بشه
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    من سالها در سایر خبرگزاریها بودم تنها سایتی که اکثر نظرات رو منتشر میکنه مشرق هست
  • محمد مهدي ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ببخشيد معذرت ميخوام
  • مسعود ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    من و خیلی‌ها تو شرکت هایش کار میکردیم. بعد از دو سال قسمتی از طلبمان را با بدبختی گرفتیم هنوز طلب داریم و هیچکس جوابگوش نیست.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    بابا شما دیگه کی هستید. طرف ر عرض 10 سال از بازی با جعبه شکسته ها و گوجه گندیده ها اومده صاحب کلی کارخونه اصلی کشور شده ان وقت از این حرف های مزخرف می زنید. ای خداااااااااااا
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    منتظر حکم اقا زاده هم هستیم و شدیدا پیگیر
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    هنوزم بگید کانادا در مورد بازگشت خاوری قول مثبت داده!!
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    عجبا,این همونی نبود که پژو قراضه احمدی نژاد 2.5میلیارد خریده بود?!?
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    اگه راستکیه پس یه عکسی از اعدامش یا جنازش بذار . چندسال بعد گندش درنیادبفهمیم یکی تو دبی شبیه مه افریده .
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    1 0
    به همه افرادی که منفی دادند یا اظهارات منفی داشتند: رشوه جرم است. جعل امضا هم جرم است. کسی هم حامی این جرمها نیست. اما هیچ یک از این موارد مجازات اعدام ندارد. اتخام اخلال اقتصادی هم صحت ندارد چرا که نه تنها شخص مذکور اخلال نکرد بلکه عملا اقدام او او در جهت شکوفایی اقتصادی و نفع کلی کشور بود ولو از راه غیرقانونی. همچنین کافیست کمی فکر کنید. آیا به جز راهی که آریا اتخاب کرد امکان دریافت تسهیلات بزرگ بانکی وجود داشت؟؟ آیا گمان کرده اید آن معوقه داران بزرگی که 82 هزار میایارد تومان ثروت کشور را از بانکها گرفتند اما تبدیل به کارآفرینی هم نکردند، پاک بودند؟ آریا اولین قربانی بانکداری نیست و آخرین آن هم نخواهد بود.
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    khak bar sare sade lohetun
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    1 0
    اتفاقا روز آزادسازی خرمشهر روز خوبی برای اعدامش بود تا بفهمند شهدای ما خونش را نداده ان تا عده ای در این مملکت با پول بیت المال فساد مالی کنند یک عده هم بیخودی روشنفکر بازی در نیارند حقش بود
  • فهيم ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    1 0
    احسنتو فقط وقتي ميشه از ته دل گفت كه جونيور اعدام شه.
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    .باید به 10 بار اعدام مثل امریکا با صندلی برقی یا تزریق سم محکوم میشد
  • نصیر ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    تا زمانی که نظام بانکداری ربوی ایران اصلاح نشه و سود اون تک رقمی و تعدیل نشه این وضع ادامه داره حالا هر چی می خوای اعدام کن بیشتر از کشور فرار می کنن
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    چه تضمینی است که اعدام شده ها افراد واقعی و خودشان باشند؟
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ اینجا رو ببین چه خبره ؟ صف نون و پنیره؟؟:))))
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ما عکس میخوایم یالا
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    چرا کشتین بیچاره رو,میگذاشتین حداقل ی کتاب از تجربیات وترفنداش مینوشت مردم استفاده میکردن,چیز که چیز,چیز کنه شا چیزه
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    نخیر
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    فعلا که .... داره راست راست راه میره
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    همه جای دنیا همینه این که حکم شرعیه
  • اکرم السادات ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    .....هه!!! من که تازه امروز اسمش شنیدم !!!!
  • ایرانی ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    چون خیلی شناس نبود اعدام شد :(
  • ابی ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    آقای زیبا کلام در هر زمینه ای متخصص بوده و نظر میدن کم مونده در مورد نوسانات قیمت نخود فرنگی در بازارهای جهانی و به طبع از اون افزایش نرخ طلا وپایین اومدن قیمت دلار و ورشکست شدن شرکت های خودرو سازی نظر بدن. ما بی صبرانه منتظر نظرات منور ایشان هستیم.
  • لرستان ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام دوستان من لرستانم زیاد نمیشناسمش ولی بیاید این پروزه اب معدنی گهرش رو ببینید واقعا قابل ستایشه ...
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    وقتی مرده ها درباه نحوه مرگش و علت آن و ملیتش بپرسن آی بخندن
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    من تو تابناک هر نظر مخالفی دادم که البته هیچ توهین و اتهامی نداشت و فقط با خط فکریشون مغایر بود دریغ از 1 عدد منتشر شده.
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    البته مشرق هم منتشر نمیکنه بعضیهاشو.
  • افشین تهران ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    ایشان همین اندازه نخبه بوده اند که شما کاپیتان!!
  • افشین تهران ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    خاک بر سر خودت که فکر میکنی خیلی زرنگی.
  • افشین تهران ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    به شما هم از این پولهای گنده بدن کارخانه دار میشی عزیزم.
  • عضو نگین غرب ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    سایت مشرق لطفا در مورد پرونده نگین غرب هم گزارشی تهیه فرمایید
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    حالا این اختلاس هادرزمان چه دولتی اتفاق افتاد؟!
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    خدا رحمتش کنه
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    افشین تو یکی عرضش رو داری پولش رو هم بهت بدن همچین کاری کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    این همه مثبت؟ پس بگو چرا این همه دزدی ریاد شده؟ جون موافقان دزدی در مملکت ما ریادند!!! مرد حسابی سطحی نگری تا کی؟خودت میگی با دادن "رشوه"، این شروع حرام........تعجب از اینهمه مثبت انهم در سایت مشرق!
  • حسین اردستانی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    کاپیتان کاپیتان کاپیتان. کلی وقتمونو علکی گرفتی مشرق!؟ خوش گذشت!؟ ولی از این بابت دستت درد نکند که؛ همینجوری ادامه بدی(در همه زمینه ها) انشاالله چند کلاس یکی و ......دکترا دیگه :-) من که فکر کنم تو کارشناسی ارشد.....آره. یاحق و والانصاف فعلأ بای
  • مهدی ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    امیدوارم قانون واسه همه یکسان اجرا بشه حتی واسه جونیورها..........
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    قران نیز می فرماید که در قیامت ظالمان و گناهکاران خواهند گفت که : ثروتم از بین رفت، قدرتم به به کمکم نیامد، ای کاش مشتی خاک بودیم و با مرگ کارمان تمام می شد.... وای بر حال این رشوه گیر که به عذاب علیمی دچار خواهد شد.
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    ه از كامنتت شاد شد !!!!!!!!!!
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    افشین خان ! راست میگه ! طرف خود مه آفریده از امارات برات كامنت داده !!!!!!
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    1 0
    خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است وا اسفا به حال این ملت......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس