کد خبر 31151
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۰

همسر سرکرده منافقين حاميان ميرحسين موسوي و مهدي کروبي را پيروان واقعي اين گروهک تروريستي ناميده و تاکيد کرده است که اقدامات جريان فتنه نشانه قاطعي است از اينکه "با در پيش گرفتن راه و رسم اشرف" به دنبال براندازي در ايران است.

 

به گزارش مشرق به نقل از جوان، گروهک تروريستي منافقين صراحتا تاييد کرد که دعوت از حاميان ميرحسين موسوي براي تجمع و آشوب در روز اول اسفند به درخواست اين گروهک بوده؛ درخواستي که آرامش تهران نشان از ناکامي اين سناريو داشت.

اگرچه پيش از اين هم مقامات سياسي و امنيتي کشور از کليد خوردن مجدد پروژه کشته‌سازي توسط اعضاي اين گروهک خبر داده بودند، امروز «مريم رجوي» با پيامي که براي سران فتنه و حاميانشان فرستاده، به دخالت در تجمعات پراکنده ?? بهمن و همچنين همراهي با اين افراد براي تقابل با جمهوري اسلامي ايران اعتراف کرده است.

در اين پيام، از آشوب در تهران! آن هم به صورت تن به تن! خبر داده شده و با استفاده از الفاظي جالب و البته خنده‌دار آمده است: پراهميت‌ترين وجه قيام اول اسفند، دلاوري جوانان بي‌باک بود که با پاسداران چنگ‌درچنگ شدند و در برخي نقاط در حال نبرد تن‌به‌تن با آن‌ها بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس