کد خبر 311351
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان گفت: تنها آسیایی‌ هستم که در دوره کلاس‌های مربیگری که قرار است در آلمان برگزار شود، شرکت می‌کنم.

به گزارش مشرق، وحید هاشمیان که چند ماهی بود خارج از ایران به سر می‌برد که دو روز پیش به ایران آمد تا به کارهاش شخصی‌اش برسد.وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این باره گفت: یکشنبه شب به ایران آمدم و تا پنجشنبه هفته بعد این جا هستم و سپس به آلمان برمی‌گردم. این سفر من هم برای دید و بازدید و رسیدن به کارهای شخصی است.

مهاجم اسبق تیم فوتبال کشورمان افزود: باید به آلمان برگردم چرا که کلاس‌های مربیگری که در آن ثبت‌نام کردم شروع می‌شود و 10 ماه درگیر این کلاس‌ها هستم. این کلاس‌ها در شهر هنس در نزدیکی کلن برگزار می‌شود و رئیس کمیته آموزش آلمان، مربیان روانشناس، مربیان تغذیه، مربیان بدنساز و مربیان دیگر در این کلاس‌ها تدریس می‌کنند. البته این کلاس‌ها به گونه‌ای طراحی شده که سه روز و نیم در هفته درگیری این کلاس‌ها هستیم تا مربیانی که در تیم‌های باشگاهی فعالیت می‌کند در سه روز و نیم باقیمانده بتوانند به باشگاه‌هاشان برسند.

وی در مورد افراد شرکت کننده در این کلاس‌ها گفت: یکی از چهره‌های مطرح در این کلاس‌ها با ما هم‌دوره است، تورستن فرینگز است که سابقه بازی و کاپیتانی در تیم ملی آلمان را دارد. البته چند بازیکن دیگر هم هستندکه در آلمان بازیکنان مطرحی هستند اما در فوتبال ایران خیلی شناخته شده نیستند. من هم اولین آسیایی و ایرانی هستم که در این دوره شرکت می‌کنم چرا که حضور در این کلاس‌ها شرایط خاصی همانند حداقل یک سال مربیگری در آلمان، دانستن زبان آلمانی و ... را می‌طلبد. خوشبختانه من توانستم در این دوره شرکت کنم.

هاشمیان درباره شایعاتی مبنی بر حضور او در لیگ‌های برتری خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه در این دوره‌ها هستم شرایط سخت است که بتوانم در تیمی فعالیت کنم و ترجیح می‌دهم فعلا در این دوره کلاس‌ها مشغول یادگیری شوم.به همین دلیل هم با هیچ تیمی صحبت نکردم و برنامه‌ای در این زمینه ندارم.

مهاجم اسبق تیم‌های بایرن مونیخ، بوخوم و هانوفر در خصوص حضور توماس هسلر بازیکن نامدار دهه 90 فوتبال آلمان در لیگ ایران اظهار داشت: در این باره مسئولان باشگاه پدیده باید صحبت کند اما هسلر از بازیکنان نامدار و بزرگ فوتبال آلمان بود که در زمانی که بازی می‌کرد بازیکن مورد علاقه من هم بود. امیدوارم اگر قرار است او در ایران فعالیت کند بتواند کمک کند و اگر اشتباه نکنم آخرین سمتی که داشت در باشگاه کلن بود و فکر می‌کنم با برتی فوگتس هم در تیم ملی آذربایجان فعالیت می‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس