کد خبر 31117
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۷

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز در مراسم آغاز بکار «گشت ويژه‌ پليسان موتور سوار»، گفت: پليس موتور سوار امنيت ايام نوروز را تامين مي‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، سردار عليرضا اکبر شاهي صبح سه‌شنبه امروز و در حاشيه مراسم «آغاز بکار پليس موتور سوار ويژه‌ ايام نوروز»، گفت: از امروز 150 واحد موتوري در سطح استان تهران و البرز فعال خواهند شد و پوشش امنيتي مراکز تجاري و بازارها را بر عهده مي‌گيرند.

وي با بيان اينکه هدف از راه‌اندازي گشت ويژه‌ پليس موتورسوار، ارتقاي توان عملياتي و افزايش ناوگان گشت موتوري است، تاکيد کرد: موتورسيکلت قدرت تحرک و تعقيب مجرمان را داراست.

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز يادآور شد: با توجه به اين که در اسفند ماه ترافيک فوق‌العاده‌اي در محورها و خيابان‌ها حاکم است و از آنجا که موتورسيکلت قدرت تحرک بسيار زيادي دارد، فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز قصد دارد با نزديک شدن به سال نو و افزايش مبادلات پولي، افزايش سفرهاي شهري و تجمع مردم در مراکز تجاري، اين گشت را آغاز کند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: پليس موتور سوار در مناطق جرم‌خيز به خصوص در اطراف بانک‌ها، طلافروشي‌ها، مراکز تجاري و مکان‌هاي شلوغ که مردم براي تامين مايحتاج عيد مراجعه مي‌کنند، فعاليت‌ خواهند کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس