کد خبر 31066
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۴

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز ضمن تسليت فوت دانشجوي دانشگاه شيراز گفت: در خياباني که اين دانشجو کشته شد کسي رفت و آمد نمي‌کند.

به گزارش مشرق، ابراهيم کمالي عضو شوراي مرکزي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر کشور و دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز در گفت‌وگو با فارس، با بيان اينکه حرکات انتحاري و احمقانه ليدرهاي فتنه چون موسوي و کروبي را محکوم مي‌کنيم، اظهار داشت: موسوي و کروبي در اظهار نظرها و حرکات سياسي اخير خود نوعي حماقت سياسي را نشان مي‌دهند.

وي حرکات و اقدامات موسوي و کروبي را در راستاي حذف حکومت اسلامي دانست و تاکيد کرد: سران فتنه مطمئن باشند اگر اين رويه را ادامه بدهند با اشاره ولي امر مسلمين تکليفشان را يکسره مي‌کنيم.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز ضمن محکوميت اقدامات فتنه گران در روز يکم اسفند در شهر شيراز گفت: متاسفانه عده‌اي قليل و بازي خورده با ايجاد اغتشاش در اين شهر هم امنيت و آسايش را از مردم سلب قطع کردند و هم با ايجاد ترافيک موجب ناراحتي شهروندان شدند.

کمالي با بيان اينکه در همان روز نيز يک دانشجو دانشگاه شيراز بر اثر سانحه رانندگي جان خود را از دست داد، افزود: پس از کشته شدن اين دانشجو بنگاه‌هاي دروغ پراکني غرب در راستاي پروژه کشته سازي اين مسئله را بزرگ کردند در حالي که آنها به هيچ عنوان اطلاعات کافي در اين خصوص نداشتند.

وي ادامه داد: محل تصادف اين دانشجو با محل اغتشاش حدود يک کيلومتر فاصله داشت و اصلا در خياباني که اين دانشجو کشته شد کسي رفت و آمد نمي‌کند و اين خيابان يکي از خيابان‌هاي فرعي شيراز است که اسم خاصي ندارد و به خيابان ساحلي معروف است.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز ادامه داد: خيابان محل حادثه بيشتر به عنوان پارکينگ استفاده مي‌شود و شايد آن راننده نيز به دليل خلوت بودن اين خيابان با سرعت فراوان در آن حرکت مي‌کرده که منجر به اين حادثه دلخراش شده است.

کمالي ضمن تسليت فوت اين دانشجو به دانشجويان، اساتيد و جامعه دانشگاهي شهر شيراز و همچنين خانواده وي، تاکيد کرد: به سران فتنه اخطار مي‌دهيم که بدنه دانشجويي و اساتيد دانشگاه شيراز کاملا با فتنه گري‌هاي آنها آشنا هستند و به هيچ وجه اجازه سوء استفاده به آنها را نمي‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس