رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به موضع گیری آمریکایی‌ها مبنی براینکه موضوع موشکی ایران بر روی میز مذاکره قرار دارد، گفت: موشک‌های ایران بزرگتر از آنند که روی میز مذاکره جا بگیرند.

به گزارش مشرق، علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در واکنش به موضع گیری آمریکایی‌ها مبنی براینکه موضوع موشکی ایران بر روی میز مذاکره قرار دارد، گفت: موشک‌های ایران بزرگتر از آنند که روی میز مذاکره جا بگیرند.

وی افزود: به دنبال موضع‌گیری آمریکایی‌ها مبنی براینکه موضوع موشکی ایران بر روی میز مذاکره قرار دارد کمیسیون امنیت ملی ضمن مردود شمردن این نظر اظهار کرد بحث موشکی ایران که حق مسلم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و قدرت بازدارندگی است به هیچ وجه نمی‌تواند در دستور کار مذاکرات هسته‌ای قرار گیرد و هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آمریکا که در چند سال اخیر با نصب سامانه موشکی خود در برخی از کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران عملا تهدید کننده امنیت ملی کشورمان شده است نباید این انتظار را داشته باشد که ما در جهت دفاع از تمامیت ارضی و قدرت بازدارندگی خود توان موشکی خودمان را محدود کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اصولا این موضوع هیچ ارتباطی به آمریکا ندارد.

بروجردی درباره این که آیا پس از اتمام دور اخیر مذاکرات ایران و گروه 1+5 از تیم مذاکره کننده هسته‌ای دعوت خواهید کرد تا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یابد گفت: به طور طبیعی باید این اتفاق بیفتد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    چه عجب ایرانی ها یک موضع محکم هم گرفتند... نفسی کشیدیم به خدا از بس که رودست خوردیم و گفتیم مخلصیم چاکریم کدخدا راضی باش کدخدا رنجیده نشی ها کد خدا نپری بری باش حالا کدخدا میخوای بزنی کدخدا کدخدا کدخدا کدخدا
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    آقای بروجردی مرد باشید تا آخرش رو حرفتون بایستید ، نه با کمی زیاد شدن فشار سریع تسلیم خواسته های دیگران بشید.
  • دکتر ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    آقای بروجردی همین شعارها رو جناب عالی در مورد هسته ای مثل فعالیت فردو عدم باز طراحی اراک نصب سانرتیفیوژهای جدید اکسید نکردن ذخایر و...می دادید
  • armagedon ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    اقای بروجردی نماینده شهرمونه کامل میشناسمش. از همون اول هم موضع و خط امام و رهبری رو داشتن و دارن . خیالتون راحت
  • صادق ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    آنها هم ما را شناخته اند!! ميدانند كه پس از مدتي هارت و پورت الكي موشكها را هم به ميز مذاكره مي بريم!! ... چه مي شد ؟ اگر به حرف امام عمل مي كرديم( ملتي كه شهادت دارد، اسارت ندارد.)
  • روزبه ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    خدا وکیلی کوتاه نیایید مسائل دفاعی ایران هیچ ربطی به کسی نداره همین موشکا اگه نباشن همین کشورها زنده زنده میخوردنمون
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    کدخدا توهم "خدا بودن" داره و ما مشرک به خدا بودیم که با همچین کدخدایی صحبت کردیم. اگر مشرک نبودیم یادمون نمیرفت "یدالله فوق ایدیهم"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس