کد خبر 310211
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

امتحانات پایانی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی سراسر کشور از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، امتحانات خردادماه یا پایانی دانش‌آموزان از امروز 27 اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور آغاز شد.

بیش از 12 میلیون دانش‌آموز کشور در مقاطع مختلف تحصیلی از امروز در امتحانات پایانی شرکت و تا 22 خردادماه این امتحانات به پایان خواهد رسید.

عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: آغاز امتحانات نهایی دانش‌آموزان 27 اردیبهشت‌ماه و پایان امتحانات 22 خردادماه خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش وزارت‌ آموزش و پرورش با اشاره به تاریخ دیگر امتحانات پایانی دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: امتحانات داخلی و استانی به تناسب خود استان‌ها برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

مسابقات جام‌جهانی فوتبال از تاریخ 24 خردادماه آغاز خواهد شد و آموزش و پرورش برنامه‌ریزی خاصی برای برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان اندیشیده است و پیش از آغاز مسابقات جام‌جهانی فوتبال امتحانات دانش‌آموزان به پایان می‌رسد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس