کد خبر 309615
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايي كشوري از بررسي علت رويداد هواپيماي فوكر100 زاهدان توسط تيم بررسي رويداد اين سازمان خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشورري، حميد حبيبي اظهارداشت: يك فروند هواپيماي فوكر 100 متعلق به شركت هواپيمايي آسمان در تاريخ 20/2/93 در مسير تهران - زاهدان، حين تقرب به فرودگاه زاهدان با ايراد ارابه فرود در هواپيما، مجبور به فرود اضطراري شد.

وي افزود: هواپيما داراي 106 مسافر و 7 كروي پروازي بوده است كه 6 نفر مسافر براي اقدامات پزشكي مضاعف به بيمارستان انتقال داده شده و با توجه به معاينات پزشكي به عمل آمده صدمه خاصي به ايشان وارد نيامده است.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايي كشوري خاطرنشان كرد: تيم بررسي سازمان هواپيمايي كشوري بلافاصله به محل اعزام و به منظور بررسي دقيق اين رويداد نسبت به انجام مصاحبه با خلبان، كمك خلبان و خدمه پرواز و همچنين آزمايش هاي پزشكي اقدامات لازم را به عمل آوردند.

حبيبي، گفت: همچنين دستگاههاي ثبت و ضبط اطلاعات پرواز (FDR, CVR) توسط نمايندگان سازمان به تهران انتقال داده شد و هم اكنون تيم بررسي دفتر ايمني و بررسي سوانح سازمان باتشكيل گروههاي بررسي سانحه مشغول بررسي رويداد فوق هستند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس