بعد از مدتها با تصویب شورای شهر تهران بلیت های مدت دار مترو با روشی جدید عرضه شده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، برای خرید کارت بلیت الکترونیک یکساله استان تهران می توانید از سایت http://ezpay.ir استفاده کنید و با طی کردن مراحل زیر اقدام نمایید. همچنین برای آگاهی از مبلغ و انواع کارت می توانید به صفحه "راهنمای انتخاب" مراجعه نمایید در صورتی که سوال یا ابهامی در این مورد برای شما بوجود آمد می توانید به بخش "سوالات متداول" مراجعه نمایید. برای خرید مراحل زیر را تکمیل نمایید:

1. از منوی بالای صفحه دکمه "ورود/ثبت نام" را انتخاب کنید و یا از "خرید کارت یکساله را انتخاب کنید.
{$sepehr_album_12684}
2. برای استفاده از خدمات سایت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید، برای ثبت نام در سایت کد ملی خود و کلمه عبور را به دلخواه وارد کنید و تکرار رمز عبور را در محل مربوطه وارد کنید. اگر متن داخل عکس ناخوانا باشد می توانید روی دکمه کنار تصویر کلیک کرده و تصویر جدیدی ایجاد نمایید بعد از تکمیل مشخصات روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید. نکته مهم: کلمه عبور خود را برای ورود های بعدی به خاطر بسپارید.
{$sepehr_album_12685}
3. در صفحه بعدی پنل کاربری می باشد که می توانید سفارش جدید، لیست خریدها، پیگیری سفارش، رفع نقص مدارک و ... را می توانید مشاهده کنید. برای خرید کارت روی "سفارش جدید" کلیک کنید.
{$sepehr_album_12673}
4. در صفحه جدید می توانید انواع کارتهای قابل خرید را مشاهده نمایید. دقت کنید در همین صفحه علاوه بر انتخاب کارت بلیت باید نوع تحویل سفارش خود را نیز تکمیل کنید اگر می خواهید کارت خود را در یکی از باجه های مترو تحویل بگیرید گزینه "تحویل حضوری در یکی از ایستگاه های مترو" را انتخاب کنید و سپس از منوی کرکره ایی مقابل ایستگاه مورد نظر را انتخاب کنید و در تاریخی که برای شما پیامک خواهد به ایستگاه مراجعه و کارت خود را نشان دادن کارت ملی از مسئول باجه تحویل نمایید، و یا می توانید با انتخاب گزینه "ارسال از طریق پیک" کارت از طریق پیک برای شما ارسال خواهد که هزینه پیک علاوه بر هزینه کارت منظور خواهد شد. درانتخاب پس از انتخاب نحوه ی ارسال سفارش کارت مورد نظر خود را انتخاب و روی دکمه "ثبت سفارش" کلیک کنید.
{$sepehr_album_12674}
5. در صفحه جدید ابتدا شرایط کارت را با دقت مطالعه کنید و در صورت موافقت تیک "شرایط فوق را مطالعه کردم و قبول دارم" را تیک بزنید و با این کار موافقت خود را با نسبت به اعلام شرایط اعلام می دارید.
{$sepehr_album_12675}
6. در صفحه جدید مشخصات خود را وارد کنید و برای پر گزینه ها به موارد زیر دقت کنید:
  1. این مشخصات روی کارت چاپ خواهند شد.
  2. تلفن همراه برای پیامک کردن وضعیت صدور و ارسال کارت می باشد.
  3. آدرس و کدپستی برای ارسال کارت توسط پست ضروری می باشند.

{$sepehr_album_12676}
7. در صفحه جدید مدارک مورد نیاز را آپلود کنید و دقت کنید که این مدارک بازبینی و در صورت صحت مدارک کارت ارسال خواهد شد.

{$sepehr_album_12677}

8. پس از تکمیل و انتخاب کارت مورد نظر خلاصه ایی از مشخصات و محصول مورد نظر را در این صفحه مشاهده می کنید در صورت موافقت دکمه "پرداخت آنلاین" را انتخاب کنید تا به صفحه بانک هدایت شوید.
{$sepehr_album_12678}
9. در صفحه بانک خلاصه اطلاعات پرداخت را مشاهده می کنید و در صورت تایید مبلغ دکمه "تایید مبلغ" را انتخاب کنید.
{$sepehr_album_12679}
10. اطلاعات کارت را وارد کنید و دکمه "پرداخت" را کلیک کنید.
{$sepehr_album_12680}
11. جزئیات پرداخت را مشاهده و دکمه "تکمیل پرداخت" را انتخاب کنید.
{$sepehr_album_12681}
12. آخرین مرحله فاکتور پرداخت می باشد که در صورت پرداخت موفقیت آمیز، وضعیت پرداخت به حالت پرداخت شده تغییر خواهد کرد و کدرهگیری در پایین صفحه نمایش داده می شود.
{$sepehr_album_12682}
لطفا به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در صورت هرگونه مشکل می توانید با شماره های 88653000 الی 6 (شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری) تماس بگیرید.
  • تا مرحله ایی که شما مبلغ را پرداخت نکرده باشید می توانید مجدداً از مرحله 1 راهنمای فوق اقدام به انتخاب و پر کردن فیلدها نمایید اما پس از پرداخت مبلغ دیگر نمی توانید مشخصات خود را تعویض و یا نوع کارت خود را تعویض نمایید.
برای ورود به صفحه خرید اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عارف ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    پارسال با 50000تومان یکساله خریدیم. حالا باید 120000تومان بدهیم؟!!!! یهویی چند برابر شده!!!!!
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    برو مشرق
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    اونم تازه نامحدود !نه که 120 بدیم و 150 شارژبشه برای 30 تومان -خوب دیگه از تدبیر بیش از این نمیاد مشرق تازگی ها چرا کامنامو نمیذاری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس