کد خبر 308647
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

هیئت علمداران دوکوهه با هدف تداوم ارتباط با زائرین راهیان نور و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدرهمزمان با میلاد امیرالمومنین (ع) فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش مشرق، این هیئت با تلاش جمعی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و خادمین پادگان دوکوهه و با هدف تداوم ارتباط با زائرین مناطق عملیاتی دفاع مقدس و همزمان با شب میلاد امیر المومنین (ع) با حضور خانواده‌های شهدا،رزمندگان،‌جانبازان و زائرین پادگان دوکوهه با قرائت قرآن، روایتگری راویان دفاع‌مقدس و سخنرانی و مداحی در حسینیه شهید حاج محمد ابراهیم همت واقع در میدان «شهدا»‌ی تهران فعالیت خود را آغاز می‌کند.

از جمله برنامه‌های این هیئت برگزاری مراسم بزرگداشت و یادواره‌های فصلی برای شهدای همان فصل است که در پایان هر فصل و با حضور خانواده‌های شهدا برگزار خواهد شد.

امسال در ایام برگزاری راهیان نور از زائرین پادگان دوکوهه و کاروان‌های اعزامی از تهران جهت عضویت و شرکت در مراسم این هیئت نظرسنجی و ثبت‌نام بعمل آمده بود.

مراسم افتتاحیه این هیئت روز دوشنبه 93/2/22 همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی دکتر صدرا و روایتگری سردار حاج مجتبی عسگری و آقای شیبانی و مداحی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس