کد خبر 308513
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۷

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگيري يکي از قاچاقچيان بزرگ مواد مخدر در تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش مشرق،سردار علي مويدي با اعلام خبر دستگيري «پنجک» يکي از قاچاقچيان معروف مواد مخدر،گفت: «سرانجام ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر توانستند در يک عمليات فني اطلاعاتي و زمانبر پنجک و اعضاي اين باند را دستگير کنند.»
 او با بيان اينکه اين فرد داراي سوابق متعددي در حوزه توزيع مواد مخدر مخصوصا از نوع کوکائين در داخل کشور دارد، گفت: «متاسفانه اين فرد داراي 17 مورد سابقه در تمامي سازمان‌هاي امنيتي از جمله وزارت اطلاعات، سپاه، پليس و غيره است، اما بنا به دلايلي که براي ما نيز مشخص نيست اين فرد آزاد و مجدد به چرخه توزيع مواد مخدر بازگشته بود.»
مويدي با بيان اينکه «پنجک» تنها 32 سال سن دارد، گفت: «اما اين فرد در يک دهه گذشته حضور وفعاليت مستمري در زمينه توزيع مواد مخدر دارد.» او با اشاره به اموال قابل توجه مکشوفه از اين فرد، گفت: «ارزش ريالي اموال اين فرد 40 ميليارد تومان تخمين زده شده است و حتي اين فرد چندي پيش هنگامي که ميزان اموالش به 40 ميليارد تومان رسيده جشني برپا کرده که بر اساس مستندات موجود ارزش ريالي جشني که اين قاچاقچي مواد مخدر در ويلاي شمال تهرانش برپا کرده است يک ميليارد تومان تخمين زده شده است.»
او با بيان اينکه ميزان اموال مکشوفه از اين قاچاقچي جوان مواد مخدر بسيار زياد است، گفت: «چندين دستگاه خودروي لکسوس، جنسيس و... از او کشف شده است و حتي از اين فرد يک قايق تفريحي لوکس که در يکي از بنادر شمالي کشور مستقر بود کشف و ضبط شد.» مويدي با بيان اينکه اين در اين عمليات گسترده همراه با دستگيري اين فرد، دو کيلوگرم کوکائين و انواع و اقسام مواد مخدر و مشروبات الکلي کشف و ضبط شد، گفت: «اين فرد از مهمترين مافياي توزيع مواد مخدر بود که خوشبختانه دستگير شد.» ا. با بيان اينکه براي دستگاه قضا نيز جاي سوال است که چرا اين فرد آزاد شده است؟ گفت: «پليس مستندات کافي را جمع‌آوري کرده است و اميدواريم مجازات مناسبي براي اين فرد در نظر گرفته شود.» مويدي با بيان اين مطلب که پليس تلاش خود را براي شناسايي مابقي افراد مرتبط با اين شبکه توزيع مواد مخدر معطوف کرده است، گفت: «به دليل گرانقيمت بودن کوکائين افراد خاصي از آن استفاده مي‌کنند و اميدواريم با دستگيري اين فرد کمي از مشکلات مواد مخدر تهران حل و فصل شود.»
خواستم دوستانم بدانند که چقدر پول دارم
چه شد به فکر توزيع کوکائين افتادي و اين مواد را از کجا تهيه مي کردي؟
خريد و فروش شيشه ديگر درآمد زا نبود و من براي اينکه پولدار شوم به دنبال کوکائين رفتم. اين مواد را از طريق رابط ها وارد و در تهران توزيع مي کردم.
مشتري هايت چه کساني بودند؟
مشتري هاي کوکائين افراد عادي نيستند. قيمت هر گرم کوکائين از 120 هزار تا 240 هزار تومان است و هرکسي نمي تواند اين مواد را استفاده کند. بيشتر مواد را در شمال شهر توزيع مي کرديم.
چقدر از اين راه پول به دست آوردي؟
رقم دقيقش را نمي دانم. من زياد پول نقد نگه نمي داشتم و با اين پول ها خانه، ويلا و خودرو مي خريدم.
در مهماني يک ميلياردي چه گذشت؟
يک مهماني ساده بود براي دست خوش. خواستم دوستانم بدانند چقدر پول دارم و بگويم بزرگ شده ام. اين مهماني را براي دوستانم گرفتم و برايشان سنگ تمام گذاشتم.از پولداري لذت مي بردم.
چند بار دستگير شدي؟
17 بار از سوي نهادهاي مختلف دستگير شدم اما بيشترين بار توسط پليس دستگير شدم.
چگونه آزاد مي شدي؟
دراين باره نمي خوام حرف بزنم اما برخي اوقات با گذاشتن وثيقه آزاد مي شدم.
هنگام دستگيري چرا مقاومت کردي و قصد فرار داشتي؟
پليس مي خواست هيجان را زياد کند به همين دليل شليک هوايي انجام داد. اگر فرار نمي کردم که همان لحظات اوليه گير مي افتادم. خواستم فرار کنم و بگويم مواد براي من نيست که از سوي ماموران دستگير شدم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    تو ادارات کارچاق کن زیاده شاید اینبارهم یک کمی پول خرج کنه تا فرارش بدهند
  • محسن ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    فقط اعدام
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    عجببببب؟؟؟؟؟؟
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    متعجبم که در کشور اینقدر زمینه جرم وانواع واقسام مجرمین فراهمه
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    گلی به سر مسؤولین مواد مخدر ما که همچین جرثومه ای ده سال راست راست تو شهرمون چرخیده و با تفنگ مواد مخدر به قتل عام جوانها و پاشوندن خانواده ها پرداخته،حالا هم مطمئن باش به پشتوانه ثروت نامشروعش دوباره مثل دفعات قبل بدلیل نامعلومی آزاد میشه
  • بچه محل پنجک ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    متاسفانه او محل ما را هم بدنام کرده خیلی بد است که به شخصی اینقدر میدان داده شود برای خلاف تا تحصیل 40 میلیارد تومان دستگاههای نظارتی کجا بوده اند ؟ عزیزان دلسوز نظام ، بزرگان نظام ، دستگاههای خدوم نظارتی و ای دستگاه محترم قضایی عنایت داشته باشید که مماشات با این افراد به آبروی نظام ضربه می زند و اعتماد مردم به نظان را خدشه دار می کند ! ایشان ده سال است هرچه میخواهد انجام می دهد الان چطور شده و چه عجب که حرکتی شد ! درس بگیرم قرآن بسیار فرموده که درس بگیریم یا علی
  • حسین ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    متاسفم باید بگم که آنهایی که باعث میشوند اینگونه افراد در جامعه رشد کنند و به کار خلافشان ادامه بدهند از نظر جرم نقششان بیشتر از این شخص می باشد فلذا در محضر خداوند باید جوابگوی اعمالشان باشند که نتیجه اعمالشان یتیم ماندن خیلی از بچه ها بیخانمان شدن خیلی از خانواده ها به وجود آمدن خیلی از فسادها در جامعه و هلاکت و مردن خیلی از جوانان این مرز و بوم حتما یه روز حسایهم هست
  • رها ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    مشرق جان درست تیتر بزن جشن یک میلیاردی،نه چهل میلیاردی.داری بی کیفیت می شی ها!
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    اینی که گفتی یعنی چی "بنا به دلايلي که براي ما نيز مشخص نيست اين فرد آزاد و مجدد به چرخه توزيع مواد مخدر بازگشته بود"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • یاشار ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    یاشاسین داش ماکو اوشاغی .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس