نویسنده قدیمی روزنامه و موسسه خبری as اسپانیا در مصاحبه آزاد اینترنتی خود با رسانه ها و خبرنگاران سراسر دنیا، همچنین علاقه مندان به وی به سوالات مختلف پاسخ داد.

به گزارش مشرق - در این مصاحبه دیجیتال، استبان  به عنوان یکی از خبرنگاران قدیمی و پیشکسوت در عرصه رسانه اسپانیا و اروپا به سوال خبرنگار مشرق نیز پاسخ داد و تیم ملی اسپانیا را در آستانه جام جهانی 2014 برزیل یک مدعی بزرگ قهرمانی توصیف کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اسپورت کاتالونیا که به نظر می رسید برای کنایه زدن به جو مادریدی آس اسپانیا به این مصاحبه اینترنتی وارد شده گفت: شک نکن که بارسلونا بحرانی تر از گذشته خواهد شد. نتیجه پولشویی و فساد مالی همین می شود که می بینید.

اسپانیا قهرمان می شود و بارسلونا بحرانی تر

اولین سوال از مجموعه سوالات اینترنتی از مانوئل استبان را روزنامه آبولای پرتغال پرسید، فیرر در بخش مربوط به سوال خبرنگاران نوشت: آیا رونالدو حق ندارد پول بیشتری از رئال مادرید طلب کند؟
مانوئل استبان نیز گفت: هر بازیکنی حق دارد مطالباتی داشته باشد، اما رونالدو مدیون رئال مادرید است، به عقیده من بیش از آنچه استحقاقش را دارد در این تیم به ثروت و شهرت رسیده و البته این یک رابطه دو طرفه است.

یکی از هواداران استبان در آس اسپانیا پرسید: آیا احتمال ملحق شدن کورتوا، (دروازه بان بلژیکی اتلتیکومادرید) به بارسلونا وجود دارد؟
مانوئل استباه نیز نوشت: شخصا بعید می دانم، البته بارسلونا به دنبال یک دروازه بان بزرگ است اما مشتریان جدی کورتوا پیشنهادات بهتری برایش دارند. او باید به فکر اعتبار و جایگاهش نیز باشد.

خبرنگار مشرق از وی درباره وضعیت تیم ملی اسپانیا در جام جهانی و همچنین پیش بینی او درباره بازیهای ایران پرسید، استبان که به طور کلی سوالات درباره فوتبال بین الملل را به بخش خودش ارجاع می دهد، تنها درباره تیم ملی اسپانیا پاسخ داد و نوشت: بدبین هستم، ما مثل قبل گرسنه قهرمانی نیستیم.

استبان در بخش دیگری از این مصاحبه اینترنتی درباره وضعیت باشگاه بارسلونا نوشت: روسل به بارسلونا خیانت کرد، کارهایی کرده که چند سال طول می کشد همه آن اشتباهات را جبران کنند، خریدهای بزرگی برای بارسلونا در راه است که گمان می کنم مطالعه نشده و عجولانه شکل خواهند گرفت، مثلا چند بازیکن مهم آرژانتینی با پا درمیانی مسی راهی این تیم خواهند شد اما این چاره کار بارسلونا نیست.

استبان در پاسخ به این سوال که قهرمان لالیگا چه تیمی خواهد بود، نوشت: این پیش بینی می تواند تاریخی باشد، باید خیلی شجاع باشم که اینگونه پیش بینی کنم، هر خبرنگاری در این شرایط اتلتیکومادرید را انتخاب می کند اما اگر فرض کنیم رئال مادرید از سد وایادولید بگذرد در آن صورت قهرمان لالیگا یکی از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید خواهد بود، می دانم که اتلتیکومادرید سرنوشت خود را در دست گرفته اما بعید می دانم به راحتی از پس بارسلونا برآید و بارسلونا هم برای پیروزی به میدان می رود، در شان این تیم نیست که برای ضربه زدن به مادرید مقابل اتلتیکو شکست بخورد.

اسپانیا قهرمان جام جهانی نمی‌شود / روسل به بارسا خیانت کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس