کد خبر 307133
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: زورگیر معتاد و غیربومی که با پرسه‌زنی در شهر سمنان با موتورسیکلت‌های سرقتی از بانوان زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار محمدرضا میرزایی فرمانده انتظامی استان سمنان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اسفند ماه سال 92 شکایتی از سوی یکی از بانوان سمنانی مبنی بر اینکه فرد موتورسواری با تهدید مبلغی وجه نقد از وی سرقت کرده است، دریافت شد.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و همچنین پیشگیری از تکرار آن که منجر به تکرار احساس ناامنی در شهر سمنان می‌شد، رسیدگی سریع به این موضوع در صدر مأموریت‌های تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان در همین خصوص اظهار داشت: پس از چندین روز تلاش مستمر مأموران آگاهی سرانجام متهم مورد نظر شناسایی شد و مأموران پلیس توانستند وی را دستگیر کنند.

میرزایی گفت: مأموران پلیس آگاهی سمنان متهم را که جوانی اهل سیستان و بلوچستان و ساکن استان گلستان است، در عملیاتی ضربتی در محل کار پدرش در حوالی سمنان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد، در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرمی شده بود اما این سارق جوان با دیدن شواهد و قرائن پلیس لب به اعتراف گشود و گفت که در اسفند ماه سال گذشته دو دستگاه موتورسیکلت سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان به ادامه اعترافات این متهم اشاره و اضافه کرد: سارق با موتورسیکلت‌های مسروقه و در مکان‌های خلوت، عابران پیاده به ویژه بانوان را تهدید و اموال قیمتی، وجه نقد و گوشی‌های تلفن همراه آنان را سرقت می‌کرده است.

میرزایی به کشف 6 فقره سرقت به عنف و 2 فقره سرقت موتورسیکلت در همین زمینه اشاره کرد و افزود: انگیزه اصلی متهم از انجام این اقدامات، تأمین هزینه‌های مصرف مواد مخدر بوده است.

میرزایی دستگیری سریع مجرمان را در اینگونه جرایم موجب ارتقاء احساس امنیت در جامعه بیان کرد و گفت: شهروندان استان سمنان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوکی در معابر و خیابان‌ها، می‌توانند مراتب را بی‌درنگ به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اقایx ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    0 0
    متشکرم از خبراتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس