کد خبر 306192
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

روز معلم بهانه ای هست برای نوشتن از معلم هایی که هیچ وقت فراموششون نمیکنم، و از میون همه سال های تحصیلم تنها معلم هایی که چهره‌شون همیشه جلوی چشمامه، معلم های دوران ابتدائیمه.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، با نزدیک شدن روز معلم کاربران در شبکه های اجتماعی نیز بیکار ننشستند و هر کدام به نوبه خود با عکس و طرح و حتی نوشتن جمله یا خاطره ای این روز را گرامی داشته اند در ادامه به برخی از مطالب این کاربران در شبکه های مختلف وطنی می پردازیم که خالی از لطف نیست.

معلم در فیس نما

یکی از کاربران این شبکه اسم کاربری خود را نیز مزین به نام اللهم عجل لولیک الفرج کرده نوشته بسیار زیبایی از یک کودک معلول به عنوان بهترین معلم هر دو عالم کرده که خواندن بخشهای از آن خالی از لطف نیست که در ادامه می خوانید.

- معلم زندگی من، معلم تو و معلم همه ما چه كسی می تواند باشد والاتر از دخت نبی اكرم(ص) و پاره دل ایشان؟ اما من چگونه شاگردی بودم برای معلم جاودانه ام؟
{$sepehr_album_12237}

- من كه خود را دختری مسلمان میدانم تاكنون چه تلاشی كرده ام برای فاطمی زیستن؟ برای فاطمی فكر كردن؟ و برای فاطمه وار بندگی كردن و بنده واقعی خدا بودن؟ البته هستند شاگردان ممتازی كه به بهترین نحو شاگردی می كنند آن هم جانانه، گفته هایم جسارت نباشد به آن دسته از شاگردانی كه در كلاس درس آموختن از اهل بیت علیهم السلام، عاشقی می كنند چه برسد به شاگردی.

کاربری با نام سحر نیز دو عکس و یک جمله پرمعنا را برای گرامیداشت این روز انتخاب کرده که به قول کاربران شبکه های اجتماعی تعداد لایک بالایی را از آن خود نیز کرده است که می بینید.

معلم در هم میهن

کاربران شبکه اجتماعی هم میهن نیز بسیار برای این روز فعال بوده اند کاربری به نام سعید از دانش آموزان دهه شصتی با نوشت متن و قطعه شعری یاد آن روزها و معلمان خود کرده که بخشی از این پست را در ادامه می خوانید.
{$sepehr_album_12238}

خاطــــرات مدرسه، یادش به خیر
آن روپوش و البسه، یادش به خیر
***
آن گــــــــچ و تخته سیاه و میز من
ناظم خوش خلق ما، یادش به خیر
***
یاد تکلیف و مـداد و مشق شب
یا که مبصر بودنم، یادش به خیر
***
خوب یا بد می شدند دوستانمان
بر بدان ضربدر زدن، یادش به خیر
***
یاد عطــــــر برگ برگ هر کتاب
اولین روز کلاس، یادش به خیر

معلم در افسران

شبکه اجتماعی افسران نیز یکی دیگر از شبکه های اجتماعی وطنی است که کاربران ایرانی در آن مشغول به فعالیت هستند که تعدادی از پست های ارسالی کاربران این شبکه را نیز در ادامه می بینید.

سید مجید کریمی یکی از کاربران خوش ذوق این شبکه در پستی زیبا با عنوان روزتون مبارک، سیبیلوهای دوست داشتنی من یادی از روزهای مدرسه رفتن خود کرده است بخشهای از این پست را در ادامه می خوانید:
{$sepehr_album_12239}

روز معلم بهانه ای هست برای نوشتن از معلم هایی که هیچ وقت فراموششون نمیکنم، و از میون همه سال های تحصیلم تنها معلم هایی که چهرشون همیشه جلوی چشمامه، معلم های دوران ابتدائیمه.
چهارتا از معلم های دوران ابتدائی ما سیبیلو بودن، و من همیشه میگم سیبیلوهای دوست داشتنی من!
معلم کلاس اول ابتدائی، دبستان هدف : آقای حسین نژاد
معلم کلاس دوم ابتدائی، دبستان هدف: آقای باقری
معلم کلاس سوم ابتدائی، دبستان هدف: آقای جمشیدی
معلم کلاس چهارم ابتدائی، دبستان شهید پیرحلب: آقای منوچهری
معلم کلاس پنجم ابتدائی، دبستان شهید معلمی: آقای رضایی

میدونین چیه، تو دوره ما هنوز معلم های خانوم برای کلاس اولی ها نیامده بود، البته من خوشحالم از این بابت، چون فکر میکنم اینجوری بهتر رام میشدیم، آخه من خیلی شیطون بودم، و فقط اخم اون ها منو آروم میکرد.

معلم کلاس اولمون آقای حسین نژاد بود با یه سیبیل دوس داشتنی و به خاطر همین من همیشه از سیبیلو ها خوشم میاد، من دو سه بار ازش کتک خوردم، روز اول مدرسه هم منو دعوا کرد، چون خیلی چشمام بیرون بود، ببینم بقیه مامان ها چرا پشت پنجره اند، اینجا من همیشه شاگرد اول بودم


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس