کد خبر 305788
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱

تجمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در اعتراض به حضور محمد خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، تجمع دانشجویان در مقابل صحن مسجد الزهرا دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و دانشجویان با شعارهای «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه گر»، «فتنه گر منافق اعدام باید گردد» نسبت به حضور خاتمی در این دانشگاه اعتراض کردند.

 - این تجمع که در میان تدابیر امنیتی شدید مسئولین دانشگاه برگزار شد، پس از دقایقی پایان یافت.

- تدابیر شدید امنیتی  تا آنجا بود که از حضور خبرنگاران واحد مرکزی خبر نیز جلوگیری شد.

- گفته می شود برنامه ای که خاتمی در آن حضور یافته است، بدون مجوز هیئت سه نفره دانشگاه و با مدیریت رییس دانشکده برگزار شده است.

- گفته شده است به دستور مستقیم طهرانچی رییس دانشگاه شهید بهشتی از ورود خبرنگاران جلوگیری شده است.

گزارش مشروح این تجمع بدین شرح است: 

* دانشجویان خواستار محاکمه فتنه گران شدند

قبل از آغاز مراسم درهای ورودی دانشگاه شهید بهشتی به روی خبرنگاران و رسانه‌ها بسته بود و حراست دانشگاه به شدت کارت‌های دانشجویان را کنترل می‌کرد.

در این تجمع، مسئولان دانشگاه به بهانه عدم هماهنگی اجازه تجمع در فضای دانشگاه را ندادند و دانشجویان و جمعی از اساتید مجبور به تجمع مقابل مسجد دانشگاه شدند.

دانشجویان در این مراسم پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی به دست داشتند که روی آن‌ها شعارهایی همچون « مرگ بر منافق»، «دانشگاه جای فتنه گران نیست»،« به جای اینکه فتنه گران را به زندان بیندازند به دانشگاه می‌آورند»، «دانشجو بیدار است از فتنه گر بیزار است»، « ورود فتنه گران با کدام مجوز و کدام هدف»بود.

در ادامه این تجمع دانشجویان معترض ضمن محکوم کردن حرکت خاتمی و افرادی که پای فتنه‌گران را به دانشگاه باز می‌کنند شعارهایی همچون «مرگ بر منافق»، «فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «فتنه گر حیا کن دانشگاه را رها کن»، «موسوی، کروبی، خاتمی اعدام باید گردند»، سر دادند.

* نبوی: حضور فتنه‌گران در دانشگاه شهید بهشتی را به شدت محکوم می‌کنیم

حجت الاسلام سیدمحمود نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در مراسم تجمع اعتراضی دانشجویان علیه ورود خاتمی به این دانشگاه با اشاره فرمایشات رهبر معظم رهبری بعد از فتنه 88، گفت: انقلاب و فتنه‌گران با رحمت و رافت رفتار کرده و اگر فتنه‌گران همان اول پشیمان می‌شدند و ابراز پشیمانی می‌کردند قطعا نظام و مردم آن‌ها را می‌بخشیدند.

نبوی ادامه داد: امروز هم دیر نشده است و اگر اکنون فتنه‌گران پشیمانی خود را اعلام کنند رافت نظام و مردم شامل حالشان خواهد شد.

وی افزود: دیروز مراسم بزرگداشتی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که متاسفانه از این فضای به وجود آمده استفاده سیاسی شد و آرامش دانشگاهی را که باید مهد علم و دانش و آرامش باشد به هم زدند و دل اساتید و دانشجویان مومن را جریحه‌دار کردند.

نبوی با بیان اینکه ورود خاتمی به دانشگاه شهید بهشتی بدون مجوز انجام شده است، گفت: قطعا خاتمی بدون هماهنگی در دانشگاه حضور پیدا کرده است و این کار درستی نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: بعد از اتفاقاتی که دیروز در دانشگاه شهید بهشتی رخ داد بیش از صد نفر با من تماس گرفتند و ناراحتی خود را از این جریان اعلام کردند.

وی ادامه داد: دولت باید حواس خود را جمع کند که از این فضاهایی که در دانشگاه ایجاد می‌شود سوءاستفاده نشود.

نبوی خاطرنشان کرد: ما حرکتی را که دیروز رخ داد به شدت محکوم می‌کنیم و دوست نداریم که فضای دانشگاه آرامش خود را از دست بدهد.

* دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی خطاب به مسئولان این دانشگاه: نسبت به چرایی ورود عوامل فتنه به فضای دانشگاه پاسخگو باشید

همچنین دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی طی بیانیه‌ای از مسئولان این دانشگاه خواستند تا نسبت به چرایی ورود عوامل فتنه به فضای دانشگاه و برخوردی دور از شأن دانشجو، توسط محافظین پاسخگو باشند.

 دانشجویان در این بیانیه تاکید کردند: مسئولان دانشگاه باید نسبت به چرایی ورود عوامل فتنه به فضای دانشگاه و برخوردی دور از شأن دانشجو، توسط محافظین پاسخگو باشند و باید بدانند که مسند ریاست آنقدر هم شیرین و ماندگار نیست که بهای گزاف برای آن پرداخت شود.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

" اگرچه نزدیک به 5 سال از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 و فتنه‌انگیزی گروهی بی‌بصیرت و خائن می‌گذرد ولی اتفاقات تلخ آن دوران که ارزش‌ها، اصول و باورهای مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده بود فراموش‌شدنی نیست.

5 سال پیش مردم ایران 8 ماه هزینه بی‌بصیرتی خواصی را دادند که با بازیگردانی اتاق فکرهای آمریکایی - انگلیسی، به بهانه «تقلب»‌در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند، ولی این مردم بودند که مثل گذشته، با حرکتی مثال‌زدنی و خلق حماسه‌ بزرگ 9 دی پاسخ کوبنده و دندان‌شکن به این افراد دادند و نگذاشتند خون‌های ریخته شده برای دفاع از این مرز و بوم با آمال و آرزوهای عده‌ای خائن به نظام و انقلاب، پایمال شود.

ولی با روی کار آمدن دولت «تدبیر و امید»، فضا برای حضور کسانی که سال 88 فتنه‌انگیزی آنان محرز شده بود باز شد و متاسفانه با بی‌تدبیری دولت، فتنه‌گران به راحتی در پست‌های مختلف اجرایی قرار گرفتند که نمونه بارز آن می‌تواند حضور شخصیت‌های سرشناس فتنه در بدنه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد، از این رو بود که هر آن انتظار می‌رفت با تصمیم‌گیری‌های سیاسی و قرار گرفتن اشخاص معلوم‌الحال در دانشگاه‌ها، فضای علمی دانشگاه‌ها تبدیل به فضای سیاسی و امنیتی شود، که اتفاق هم افتاد و شخصیت‌هایی که در برابر نظام قرار گرفته بودند فضا را مناسب دیدند تا دوباره به دانشگاه‌ها برگردند تا از این مسیر، تلاش کنند اول چهره پلید خویش را تطهیر کنند و بعد آنچه در ذهن خود می‌پرورانند به دیگران دیکته کنند تا از این طریق به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند.

متاسفانه دیروز، دانشگاه شهید بهشتی شاهد حضور «محمد خاتمی» بود، کسی که با گفتار و رفتارش در سال 88 فضای جامعه را ملتهب کرد و با لبخند دشمن کاری کرد که کام ملت ایران تلخ شود و با نادیده گرفتن حماسه بی‌نظیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تلاش کرد چهره نظام را مخدوش کند. دیروز در حالیکه «محمد خاتمی»‌برای مراسم ختم به دانشگاه آمده بود ولی با سوت و کف استقبال شد؛ و به راحتی به ایراد سخنرانی پرداخت و در این بین مسئولین دانشگاه شهید بهشتی نه تنها مانع ورود وی نشدند بلکه با حضور در مراسم از «خاتمی» به گرمی استقبال کردند.

البته این اقدام از ریاست دانشگاه شهید بهشتی و معاونانش بعید نبود و انتظار نمی‌رفت که در مقابل حضور یک فتنه‌گر در دانشگاه ایستادگی کنند چرا که با تغییر دولت، تمام تلاش‌ها و انتصابات در دانشگاه شهید بهشتی حکایت از این داشت که به هر قیمتی نباید مسند ریاست از دست برود ولو به قیمت مسئولیت دادن به اصلاح‌طلبان تندرو و فتنه‌گران یا ایجاد تشکل خود ساخته و دست‌نشانده.

با این وصف، دانشجویان انقلابی دانشگاه شهید بهشتی از مسئولین دانشگاه می‌خواهند نسبت به چرایی ورود عوامل فتنه به فضای دانشگاه و برخوردی دور از شأن دانشجو، توسط محافظین پاسخگو باشند و باید بدانند که مسند ریاست آنقدر هم شیرین و ماندگار نیست که بهای گزاف برای آن پرداخت شود و از سوی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند برخورد منفعلانه با اقدامات وزارت علوم را کنار گذاشته و به صراحت در مقابل فضای سیاست‌زده دانشگاه بایستند.

در پایان ما دانشجویان انقلابی دانشگاه شهید بهشتی می‌گوییم به عهدی که بسته‌ایم پایبندیم و سر سوزنی از آرمان‌های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد،‌ادامه مسیر شهدا و دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی را بر خود فریضه الهی می‌دانیم و در این مسیر،‌هر کسی بخواهد کوچکترین خللی ایجاد کند با پاسخ صریح و دندان‌شکن دانشجویان روبرو خواهد شد.

 


در ادامه تصاویر ارسالی دانشجویان را می بینید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • میترا1 ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    0 0
    جالبه دفتر خاتمی تجمع و شعار را بالکل تکذیب کرده بود !!! عجب رویی دارن اینا !
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    فتنه 88 فتنه اکبر بود
  • سعدی ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    این دانشجویان در ظاهر مذهبی هستند ولی مخالف دستورات اخلاقی اسلام عمل میکنند
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    به نام اعتدال به کام بی عدالتی! به اسم اعتدال سرعدالت را میبرند.
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مرگ بر منافق فتنه گر
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مرگ بر فتنه گر
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    ایناروو. چه قد زیادن...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    خاتمی و اون دو نفر زندانی ، باید از صحنه روزگار ایران محو بشن................
  • آرمان ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    احسنت به این دانشجویان غیرتمند
  • علی ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    انشاءالله زنده باشید دانشجویان انقلابی ارزشی
  • محمد ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    احسنت واقعا احسنت اینها هستند که اگر خوب درس بخوانند ازشون شهریاری ها در میاد واقع اآفرین به هوشیاری! اما کلا قصه رفتن خاتمی این بوده که بعد از این دیدار ها و مراسم و عید دیدنی با رفقا (وزیرها) و اینا ببینن این چهره بالاخره تطهیر شد یا نه ؟! غافل از این که عین نجاست تطهیر پذیر نیست!
  • ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    ثصاویر دیده نمیشود
  • ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    خوب به سلامتی کلید سیاسی کاری و تطهیر فتنه گران در دولت تدبیر وامید زده شد
  • محسن ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    آفرین بر شما.
  • علي ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    فتنه گر خودت هستي كه اين اكاذيب رو نشر مي كني
  • سید مصطفی ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    درود بر داشجویان انقلابی و بیدار
  • بنده خدا ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    متاسفانه با فضایی که وزیر علوم فراهم کرده حرکت خزنده برای نا آرام کردن دانشگاه در حال اجراست
  • آشنا ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    یکی مرد جنگی به از صد هزار اقای خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مگه چو طو ري دارن رفتار ميكنند برادر؟
  • محمد ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    یه مراسم معمولی یه گوشه گرفتن اینا خبر شدن رفتن چقدر آدم باید برن مثلا؟! حداقل اینا خیلی بهتر و بیشتر از اون دو سه نفری هستند که به جای این طور اعتراض میرن تو مراسم یار دبستانی میخونن!
  • albert ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    الکی بود ما که رفتیم بیرون...
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    اشتباهی منفی دادم.باید اعدام شوند
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    راهپیمایی مردم برای محکوم کردن فتنه گرها تو سال 88 چی؟ اینجوری به مسخره میگرفتی؟!!
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    زندانی؟!!!! کدوم زندانی؟!!! حالت خوشه؟!!
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    برو بابا حال نداری
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مرحبا
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    من هم میگم باریکلا
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    علی جان دو گوله های مغزتو اگر فسیل نشدن به کار بگیر ببین فتنه چیه فتنه گر کیه و کسیکه از فتنه گر تمجید یا حمایت می کنه نتیجه کارش چیه
  • مشرق جان منتشرکن ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    خاتمی لطفا بتمرگ سر جات
  • شفق ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    کودتای حزنده علیه نظام در حال شکل گیری است.
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    بابا کجای کاری؟؟؟ این تجمع مال امروزه خاتمی دو روز پیش آمده بود قضاشو به جا آوردند .
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    نه که دانشگاه جمعیت میلیونی داره حالا اگه چهارتا جلبک دور همجمع شده بودن می گفتید بزرگترین تجمع قرن گذشته
  • صبا ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    بیاییم مثل شهید بهشتی در مقابل فتنه ها با منطق و عقل برخورد کنیم.
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    چقدر زیادن
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مثل اینکه دوباره میخوان فضای دانشگاه ازعلمی به جاروجنجال سیاسی تبدیل کنن وهرکدوم از دانشجوبه عنوان پیاده نظام سیاسی خودش اسافاده کنه باعث تاسفه
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    تفکرات تو هم عین نجاسته تطهیر نمیشه
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    کوری
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    به همچنین
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    ای وای من ایییی واییییییییییییی ....وووووووووووووی
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخ
  • هادی ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مشرق جان منتشرکن لطفاخفه خون بگیر
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    تو خیلی وقته تو اوتی!
  • محمد ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مرگ بر منافق فتنه گر
  • علی ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    بی ادب. آدم حالش از این طور اظهار نظر کردن بهم میخورد.
  • مغرب ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    عجب آدم فهميده اي اطلاق عين نجاست؟؟!! براي خلقت خداوند واقعا" كه نمي دونم شما از زير كدام بوته اي اومدي
  • محمد ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    منم با سعدی موافقم قرآن می فرماید: «و قاتلوهم حتی لاتکون فتنة» تا وقتی فتنه گرها اعدام نشن یعنی ما به اسلام عمل نکردیم
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    بد سوختی مسخره
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    آفرین،مرگ بر فتنه گر
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مرگ بر فتنه گر و طرفدارانش،آفرین محمد
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    مرگ بر فتنه گر و طرفدارانش ناشناس11:55بی غیرتی
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    چقدر ميگيري گريه كني.
  • میترا1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    دوستان اشتباه متوجه شدن ! عجب رویی دارن فتنه گرا که تکذیب میکنن ! مرگ بر فتنه گر
  • مسعود ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    ما که هر جایی رفتیم مفت کار نکردیم و نمی کنیم برای موسوی و کروبی هم کار می کردیم پول خوبی میرسید تو خیابون و تجمع های سبز هم میومدیم خوب پولی توش بود اینها هم فکر کنم از این طرفی ها پول میگیرند کلا تو این مملکت پول نباشه کسی برای کسی شعار نمیده
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    اونایی که منفی دادن در اصل تلویحا تأیید کردن که موسوی و کروبی و خاتمی فتنه گر هستند... و برای همین به مرگ بر فتنه گر منفی میدن ....
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    شما مسلمونی؟؟!!!!!
  • افشین تهران ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    هر جایی از دنیا رو نگاه میکنی میبینی که طرف دوره ریاستش که تموم میشه میره دنبال زندگیش اما اینا ول کن نیستند.
  • erfan ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    اتفاقا همین ارزو رو برای تو دارم اخوی به چه حقی واسه زندگی بقیه نظر میدی ؟
  • erfan ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    مشرق چقدر میگیری اینارو تایید میکنی ؟ توهین ازین بدتر ؟ ما که مودبانه کامنت میزاریم سالی 1 بار تایید میکنی. البته به این برادر باید بگم اتفاقا من هم همین نظر رو در مورد خودش و افکارش دارم .
  • erfan ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    بیچاره عقده ای . ......
  • ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    خاک تو سرشون. به خصوص این دختر چادری ها. حیا و عفت هم خوب چیزی بود یادش بخیر.
  • محمد ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    اونایی که خاتمی باعث کشتنشون شدن خلقت خدا نبودن؟! مملکتی که این همه شهید پاش دادن اونم چه شهیدایی اینا خلقت خدا نبودن؟! بعد یه عده که این همه ضرر زدن و به سالار شهیدان توهین کردن پاک هستن؟! نخیر. در ضمن توهین به ائمه بین شیعیان باعث ارتداد میشه و اینم واضحه که کافر نجسه و تا مسلمون نشه پاک نمیشه اینم تو رسالس چی شده داغ کردید؟! چنین آدمی ارزش داغ کردنم داره؟!
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    نا شناس جون یک تار موی این دخترا شرف داره به اون دخترای بد حجاباصلاح طلب= آمریکا طلب.در ضمن خاک تو سر خودت
  • منتقد ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    جناب erfan، از اینکه نامت را با حروف لانین نوشتی کاملا معلوم است که غرب زده ای. این را بدان که برای زندگی دیگران این قانون و شرع است که نظر می دهد نه افراد. این آقایونی که شما سنگشان را به سینه می زنی ، به خودشان این اجازه را دادند که با اجازه اجنبی برای زندگی دیگران نظر بدهند. نظرشان هم مخالف اعتقادات مردم بود که خود دیدی در 9 دی مردم با حضورشان اعلام کردند. جناب عرفان شما اگر خود و یا یکی از نزدیکانت، در روز عاشورا در حین عزاداری ، در محاصره عده ای قرار می گرفتی که بنزین بر سرت می ریختند و کبریت می کشیدند، اگر خانه ات را آتش می زدند، اگر خواهر و مادرت را در مهد کودکی به جرم داشتن حجاب به گلوله می بستند، و .... باز هم از سران این جنایت دفاع می کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
  • ناشناس ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    کاش راهکاری که خودت در پیش گرفتنی رو تشریح می کردی. استفاده می بردیم
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    فتنه گر منافق اعدام باید گردد
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    خاتمی! مرد راستگوی درستکار! فرزند فاضل و باتقوای امام!
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    ناشناس: ۰۳:۰۱ - خاک بر سر تو و اون خاتمی مزدور
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    اینا که میگی صفات پیامبر نه خاتمی!
  • محسن ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    بجاي شعاردادن وحاشيه درست كردن وزيرسئوال بردن مسئولين .بگذارين كارشان راانجام بدهند مشگلات مردم راحل كنند .دست دردست هم دهيم چو مهر.ميهن خويش راكنيم اباد.اگرتوانستي قدم مثبتي براي اين مردم برداري مهم است شعاردادن و به حاشيه رفتن فقط بنفع افرادسودجو ونامسلمانها مي باشد . بااين كارهايتان دل رهبر عزيزمان رانرجانيد.بيا جلو بگو ياعلي مدد.بجاي شعاردادن .
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    چرا اینقدر کم اند؟
  • سمیه ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    متاسفم که تو چنین دانشگاههایی انقده عقب مونده درس میخونن-ملت ما نون شب ندارن بخورن -لنگ یارانه 45تومنی ان اونوق اینارو باش-دکی-بیخود نیس که به ما میگن گوسفند هرچی هم سرمون بیاد حقمونه
  • ناشناس ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    باید به اون یارو به جناب آقای خاتمی توهین کرده بگم که خودت بتمرگ سرجات عوضی بی شعور نفهم خاک بر سر! حتما باید اینجوری جوابتونو بدن تا خفه شید؟ همه شماها که فتنه فتنه می کنید بی شعورید... باید بتمرگید سرجاتون اگرنه می تمرگونیمتون... آشغالای زباله...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس