کد خبر 30574
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۸

امروز منافقين با همکاري فتنه‌گران قصد دارند سناريوي "تجمعات جزيره‌اي و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازي در کشته‌ها با اقدام مسلحانه " را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، پس از شکست سناريوي آشوب آمريکايي و اسرائيلي در هفته گذشته، و با توجه به برخي فراخوان‌هاي جديد فتنه‌گران خارج‌نشين، گروهک تروريستي منافقين قصد دارد که امروز از اقدام مسلحانه عليه نظام بهره بگيرد.

بر اين اساس برخي تيم‌هاي جديد منافقين در روزهاي گذشته وارد کشور شده و تصميم‌ دارند در صورت هرگونه تجمع احتمالي به منظور کشته‌‌سازي و با هدف ايجاد جو آشوب و خشونت، تعدادي از هموطنانمان را به شهادت برسانند.

اين گروهک که در اغتشاشات روز 25 بهمن با تيراندازي مستقيم 2 نفر از هموطنانمان را به شهادت رسانده و 5 تن ديگر را به شدت مجروح کردند، اين بار در نظر دارند با انبوه‌سازي کشته‌شدگان، هدف خود براي ايجاد آشوب در کشور را پيش ببرند.

بر اين اساس، طي روزهاي گذشته تماس‌هايي از سوي منافقين از داخل و خارج از کشور با برخي شهروندان صورت گرفته و آنها را تشويق به حضور در خيابان‌ها کرده‌اند.

همچنين پيامک‌هايي نيز از سوي منافقين در جهت دعوت به تجمع و آشوب به برخي از شهروندان تهراني ارسال شده است.

از اين روي، امروز منافقين با همکاري فتنه‌گران قصد دارند سناريوي تجمعات جزيره‌اي و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازي در کشته‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس