کد خبر 30542
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۴

صدها نفر از مردم عراق روز جمعه با برگزاري تجمع اعتراض آميز روبروي اردوگاه اشرف در استان دياله، خواستار محاکمه جنايتکاران گروهک تروريستي منافقين و اخراج آنها از کشورشان شدند.

به گزارش مشرق به نقل از العالم، تظاهر کنندگان عراقي همچنين با پيوستن به دهها خانواده ايراني تحصن کننده در مقابل اين اردوگاه ضمن ابراز همدردي با آنها خواستار بسته شدن اردوگاه اشرف شدند، و نسبت به حضور اين جنايتکاران در خاک کشورشان ابراز انزجار کردند.

خانواده هاي ايراني تحصن کننده مقابل اين اردوگاه از يک سال پيش تاکنون براي ديدار با فرزندان بازداشت شده خود در زندان هاي گروهک ترويستي منافقين، تلاش مي کنند اما تا کنون موفق نشده اند.

"شيخ محمد جاسم" از شيوخ عشيره تميم در گفت گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: ما با خانواده ايراني هايي که گروهک تروريستي منافقين فرزندان آنها را زنداني کرده است، ابراز همدردي مي کنيم.

وي افزود: گروهک منافقين، سازماني تروريستي است و از دوره رژيم طاغوتي صدام تاکنون اقدام به قتل عام و کشتار مردم عراق کرده است، به همين دليل ما حضور آنها را در داخل عراق بر نمي تابيم.

"نافع العيسي" رييس کميته حقوقي ياري کننده به خانواده هاي ايراني تحصن کننده مقابل اردوگاه اشرف به شبکه خبري العالم گفت: اين خانواده ها از 13 ماه پيش جلوي در اين اردوگاه تحصن کرده اند اما تا کنون نتوانسته اند با فرزندان خود ملاقات کنند درحالي که برخي از آنها سالخورده و برخي ديگر نيز بيمار هستند.

وي افزود: سازمان هاي ديگري با گروهک تروريستي منافقين همدست هستند و به نهادهاي بين المللي براي پاسخ ندادن به مطالبات اين خانواده ها فشار مي آورند.

يک تحصن کننده ايراني در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: برادر همسر من از 10 سال پيش تاکنون در داخل اردوگاه اشرف گرفتار است و گروهک تروريستي منافقين مانع از ديدار خانواده ها با زندانيان دربند در اين اردوگاه مي شوند.

وي افزود: ما از انتظار کشيدن خسته شده ايم و اين در حالي است که گروهک منافقين جنگي رواني عليه ما به راه انداخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس