برخی شرکت‌ها اخیراً برای سوء استفاده از مردم پیامک‌هایی را مبنی بر فروش ویلا به نرخ ۴۰ میلیون تومانی در بهترین مناطق شمال ایران ارسال کردند که کلاهبرداری از آب درآمد.

به گزارش مشرق، اخیراً برخی شرکت‌های خصوصی برای گرفتن پول از مردم اقدام به ارسال پیامک‌هایی مبنی بر تحویل ویلا با همه امکانات به قیمت ۴۰ میلیون تومان با شرایط مناسب و با کمترین قیمت کردند.

بر همین اساس این شرکت‌ها مدعی شدند که طی سه ماه آینده ویلا تحویل خریداران خواهد شد و قیمت هر متر مربع آن نیز حدود 60هزار تومان است.

بر اساس گزارش خبر ۲۰:۳۰ در این باره ، مشخص شد که ویلا در شمال کشور از 800 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان در بهترین مناطق ارزش دارد و پیشنهاد ارزان فروشی ویلا افراد سودجو تنها با اهداف کلاه‌برداری صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، یکی از این مال‌باختگان تأکید کرد:‌وعده  داده بودند که ویلا را در عرض سه ماه تحویل خواهند داد، اما ظاهراً هم در سند شورایی ویلا و هم در کاربری اراضی مشکلاتی وجود دارد.

یک کارشناس گفت: این زمینها با مهر شورای اسلامی محل فروخته می‌شود، اما با تغییر اعضای شورا دوباره همان زمین به افراد دیگر و با مهر شورا فروخته می‌شود و درحالی که هنوز کاربری زمین کشاورزی است، زیر ساخت ویلا می‌رود، ویلاهایی که شاید سالی دو بار هم استفاده نشود.

این مالباخته گفت: قرار بود سال ۹۰ ویلا را تحویل بدهند، هنوز بعد از ۳ سال به ویلا هم نرسیدیم.

این فرد افزود: ویلاها در اراضی کشاورزی بدون اینکه تغییر کاربری داده شوند، ساخته شده است.

طبق نظر کارشناسان برای تشکیل هر سانتی متر خاک کشاورزی ۸۰۰ سال زمان لازم است، پس نباید زمین مرغوب شالیزارهای شمال که در حکم کارگاه تولید غذای مردم است به راحتی با سودجویی دلالان تبدیل به ویلا یا وسیله‌ای برای کلاهبرداری شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس