کد خبر 303512
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

گزارشگر 'شبکه چهار' تلویزیون لندن در مشهد: قبل از سفر به ایران نسبت به این کشور تصور دیگری داشتم اما اکنون با واقعیات مواجه شده‌ام و همه چیز فراتر از تصوراتم است. شکوه حرم امام رضا(ع) مرا تحت تأثیر قرار داد

به گزارش مشرق، ند بولتینگ گزارشگر شبکه چهار در حاشیه برگزاری مسابقات والیبال‌نشسته قهرمانی آسیا افزود: در شبکه چهار تلویزیون لندن گزارشگر بوکس هستم که پس از برگزاری مسابقات پارالمپیک 2012 لندن به ورزش‎های پارالمپیکی علاقه‎مند شدم و اکنون شش ماه است به دنبال چاپ کتابی در خصوص رشته‎های پارالمپیک هستم و برای تحقیق در مورد والیبال نشسته ایران و آسیا به مشهد آمده‎ام.

-ورزش‎های پارالمپیکی کمتر شناخته شده است و فاصله میان ورزشکاران این رشته در سراسر دنیا بسیار زیاد است، در کتابی که در دست تهیه دارم به دنبال معرفی رشته‎ها و ورزشکاران هستم.

-تیم ملی ایران در والیبال نشسته جهان یکی از تیم‎های قدرتمند است و بازی‎هایش در پارالمپیک لندن باعث تعجب مردم انگلستان شده بود، من به ایران آمده‎ام تا دلایل قدرت تیم ملی ایران را پیدا کنم.

-والیبال نشسته ایران بسیار پیشرفته است، در این کشور تیم‎ها حرفه‎ای هستند، پرداخت‎ها، داوری‎ها و مربیان نیز حرفه‎ای هستند و سرمربی تیم ملی ایران نیز مربی بزرگی است، این مسایل در قدرت والیبال نشسته ایران تاثیرگذار است.

-قبل از سفر به ایران تصور دیگری از این کشور داشتم اما اکنون متوجه شدم واقعیت با آن چیزی که تصور می‎کردم متفاوت است. در ایران هیچ مشکل امنیتی احساس نکردم، در هر کشوری مشکلاتی وجود دارد ولی اینجا آن طوری نیست که در ذهن من یا برخی افراد دیگر خارجی وجود دارد و همه چیز فراتر از تصورم بود.

-مهمان‌نوازی ایرانیان مهمترین شاخصه آنهاست. فعلا دو روز است که در مشهد حضور دارم و تاکنون تنها از حرم امام رضا(ع) دیدن کرده‎ام که مکانی شگفت انگیز است و واقعا از هنری که در این مکان مقدس به کار رفته است متحیر شدم و واقعا باید بگویم شکوه و زیبایی حرم امام رضا(ع) من را تحت تاثیر قرار داده است .

-در خیابان های مشهد که قدم می زنم واقعا مردم خیلی محبت دارند و دوست دارند تا من را دعوت کنم البته باید بگویم که غذاهای ایرانی هم در این چند روز زیاد خوردم و چلو کباب هم خیلی دوست دارم.

-طرفدار تیم چارلتون انگلستان هستم. بازی‎های رضا قوچان نژاد در این تیم را دیده‎ام و دنبال می‌کنم؛ او بازیکن خوبی است و می‎دانم که در ایران یک ستاره است.

-همانطور که انگلستان می‎تواند برای رشد والیبال نشسته‎اش از ایران الگو بگیرد، ایران نیز برای رشد فوتبالش می‎تواند انگلستان را الگوی خود قرار دهد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    "من به ایران آمده‎ام تا دلایل قدرت تیم ملی ایران را پیدا کنم." فقط تفکر غربی با تفکر شرقی
  • saied ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    بله دیگه همچیزشون که بد نیست ولی ما فقط میگیم مرگ بر فلانی مرگ بر فلانی
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    ما میریم اونجا واسه خوشگذارنی برخی از غربی ها هم به همین دلیل سفر می کنند اما یک حرکت سازماندهی شده دارند که در تمام حوزه ها از جمله ورزش و اقتصاد و صنعت دنبال می کنند آن هم پیدا کردن دلایل ضعف و قدرت یک کشور! ما سالهاست دم از ژاپن اسلامی می زدیم ولی مسئولین ما موقع فعالیت فقط امضا کردن را دوست دارند.حاضر نیستند ذره با چالش روبرو شوند اسلامی بگویم : حاضضر نیستند جهاد کنند سال جهاد اقتصاد و فرهنگ هم تمام می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس