کد خبر 303264
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آفریقای جنوبی برابر تیم باشگاهی موروکا سوآلوز به پیروزی برسد.


به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آماده سازی آفریقای جنوبی به سر می‌برد، از ساعت 12:30 به وقت تهران در مجموعه ورزشی ایتالیایی ژوهانسبورگ در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم باشگاهی موروکا سوآلوز رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 5 بر صفر به اتمام رسید.

پیام صادقیان، رضا نوروزی، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاریفرد (2 گل) گل های ایران را به ثمر رساندند. این اولین بازی تدارکاتی تیم ملی ایران در آفریقای جنوبی بود. حدود 20 تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند. تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با پیراهن قرمز به مصاف حریف آفریقایی خود رفت.

تیم فوتبال موروکا سوآلوز جزو قدیمی‌ترین باشگاه‌های آفریقای جنوبی به حساب می‌آید. موروکا ملقب به پرستوها در سال 1947 بنیان گذاشته شد و اکنون از عمر آنها 67 سال می‌گذرد. هدایت این تیم را یک مربی پرتغالی به نام "زکا مارکز" بر عهده دارد. وی از سال 2012 و پس از اینکه "گوردون ایگه‌سوند" سرمربی آفریقای جنوبی شد هدایت موروکا سوآلوز را بر عهده گرفت. این تیم در حال حاضر هم در بین 16 تیم لیگ آفریقا، در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران که اردوی خود را با 10 بازیکن در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی آغاز کرد در حال حاضر با 21 ملی پوش کار خود را پیگیری می‌کند و قرار است در این اردو علاوه بر بازی با دیگر تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی، با تیم ملی موزامبیک هم دیدار کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس