کد خبر 30294
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰

مردم تهران پس از اقامه نماز جمعه امروز راهپيمايي خود را بر عليه سران فتنه آغاز کردند.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، مردم تهران با حضور در نماز جمعه امروز تهران و پس از اقامه نماز راهپيمايي خود را با سر دادن شعارهاي "مرگ بر موسوي "، "مرگ بر خاتمي "، "مرگ بر کروبي "، "کروبي بي‌بي‌سي، نوکر انگليسي " و "موسوي بي‌بي‌سي، نوکر انگليسي " آغاز کردند.

راهپيمايان در حالي که به سمت ميدان انقلاب در حرکتند با در دست داشتن پرچم کشورمان و تراکت‌هايي با مضامين "تا پاي جان حامي انقلابيم "، "سران فتنه اعدام بايد گردند "، "توطئه و اغتشاش نوکري آمريکاست " و "صبر ملت به سر آمده سران فتنه را اعدام کنيد " از دستگاه‌ قضايي کشور مي‌خواهند تا هر چه زودتر سران فتنه را مجازات کنند.

در حال حاضر اين راهپيمايي ادامه دارد و هر لحظه بر تعداد جمعيت از چهار طرف ميدان انقلاب افزوده مي‌شود.

 

فرياد "موسوي و کروبي اعدام بايد گردند " در نماز جمعه تهران

همچنين نمازگزارن تهراني پيش از آغاز خطبه‌هاي نماز جمعه، با سر دادن شعارهايي از سران فتنه و اقدامات آنها در 25 بهمن‌ماه ابراز برائت کردند.
"حزب‌الله بيدار است، از آمريکا بيزار است "، " کروبي و موسوي، مزدور و قدرت‌طلب، مرگ بر اين گروه آشوب‌طلب "، "موسوي و کروبي اعدام بايد گردند "، "کروبي، موسوي و بي‌بي‌سي پيوندتان مبارک "، "فتنه‌گر بي‌حيا ننگت باد، ننگت باد "، "نوکر آمريکايي، شرمت باد، شرمت باد "، "درخواست ما از قوه قضايي، برخورد با مزدور آمريکايي "، از جمله شعارهايي بود که نمازگزاران پايتخت با سر دادن آنها از فتنه‌گران ابراز برائت کردند.
همچنين نمازگزاران تهراني با سر دادن شعار "اي رهبر آزاده، آماده‌ايم، آماده " با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تجديد بيعت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس