کد خبر 302867
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

جانشین سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش مشرق،  سردار سرتیپ احمد ذوالقدر در نشست خبری گفت: در این رزمایش که با حضور پنج لشکر محمدرسول الله (ص)، حضرت زهرا (س)، امام حسن مجتبی (ع) ، صاحب الزمان (عج) و آل محمد (ص) برگزار می شود ، 23 گردان امام حسین (ع) نیز حضور دارند.

وی افزود: هر لشکر از ده گردان نیروهای بسیج تشکیل شده است که در مدت دو روز برگزاری رزمایش به دفاع از محدوده سرزمینی خود می پردازند.

سردار ذوالقدر نام این همایش را مقاومت و ایستادگی حامیان ولایت ، قدس سپاه محمد می آید اعلام کرد و گفت : نیروهای شرکت کننده در این رزمایش در 4 نقطه جاده کرج ، جاده سمنان به تهران ، دهکده مقاومت در پادگان امام حسن مجتبی (ع) و تیپ آل محمد(ص) ، در ابتدای جاده دماوند در روز نخست رزمایش مستقر می شوند و از محدوده استان تهران دفاع خواهند کرد .

وی افزود: در روز دوم همایش بسیجیان شرکت کننده در خیابان حجاب تهران مستقر می شوند و در ادامه در نمازجمعه تهران حضور خواهند یافت.

سردار ذوالقدر هدف از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس را اجرای برنامه های آموزشی و تاکتیکی اعلام کرد و گفت: نگرش جمهوری اسلامی به مسئله دفاع، جهادی و با مشارکت مردمی است و در این رزمایش اقتدار و نظم بسیج به نمایش گذاشته خواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس