در نخستین روزهای سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» ، انتشار خبر ضیافت اشرافی و خصوصی زنان دولتی‌ها در کاخ سعدآباد توسط رسانه ها باعث تعجب و تاسف شده است.

به گزارش مشرق، همزمان با شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها جشنی به مناسبت بزرگداشت مقام زن در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار شد، مراسمی که پیش از این شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور از برگزاری آن خبر داده بود.

بر پایه گزارشی که خبرگزاری فارس منتشر کرده است، این جشن زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید برگزار شد و تمام مدعوین زن این ضیافت، از قبل دعوت شده و و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی به این مراسم وجود نداشت. همچنین صاحبه عربی همسر  رییس جمهور نیز در این مراسم حضور داشت.

در این مراسم با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود.

 این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن.

 رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود.

 اما برپایی مراسمی به بهانه ولادت بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه (س) حرمت‌ها و اقتضائاتی دارد که می‌توان آن را در فضایی بی تکلف و خارج از محیط اشرافی یک کاخ آن را برگزار کرد.

 از سوی دیگر اگر قرار است جشنی برای ولادت حضرت زهرا (س) از سوی دولتمردان با حضور خدمتگزاران عرصه زنان برگزار شود بهتر است که در محیطی که عموم زنان جامعه امکان حضور در آن را داشته باشند برپا شود تا شادی برای روز زن ، انحصاری نشود.

در همین باره، جهان نیوز هم نوشت: آنچه پررنگ تر عنوان این مراسم بود، برگزاری شوی لباس ایرانی و اسلامی و همچنین رقص دختران نوجوان در بخشی از آن بود، طوری که به دلیل شرایط نامناسب برنامه، همسر علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی به نشانه اعتراض سالن حافظیه را ترک کرد.

گفته می شود مدیریت این مراسم را همسر حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور، برعهده داشته است.

دیگر نکته تامل برانگیز این مراسم، حجاب مانکن‌های زن دعوت شده به مراسم بود. با وجود اینکه وضعیت پوشش مانکن‌ها هنگام ورود به ساختمان حافظیه نامناسب بود اما این پوشش در پایان مراسم و هنگام خروج از این ساختمان وضعیت زننده تری پیدا کرد؛ به طوری که مسئولین تشریفات نهاد ریاست جمهوری برای جلوگیری از جولان مانکن ها در محوطه، مجبور شدند آنان را از درب ساختمان حافظیه تا محل توقف خودروهایشان، با آژانس هدایت کنند.

گفتنی است که در پایان مراسم به هر یک از مدعوین ایرانی و خارجی، تعداد 5 سکه تمام بهار اهدا شد.

لازم به ذکر است، با و جود حضور خبرنگار رجانیوز برای پوشش این برنامه، با توجه به چهره و پوشش نامناسب بسیاری از افراد دعوت شده در این مراسم پرحاشیه، به خبرنگاران و عکاسان حتی اجازه نزدیک شدن به محیط کاخ سعد آباد نیز داده نمی شد تا این جشن خصوصی زنانه دولتی ها،  انعکاسی در رسانه ها نداشته باشد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 238
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 53
  • محمد ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خداوند هر کسی رو که به نام دین بدترین خیانت رو به اسلام میکنن و برای اجرای امیال نفسانی خود از معصومین خرج میکنن و بیت المال رو در جهت خوش گذرانی خود مصرف میکنن به عذابی سخت گرفتار کنه.
  • علیرضا ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خزانه خالی پز عالی!!!!!!!!
  • بهزاد ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مرگ بر مشرق لعنت به تو مشرق
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مشرق جان لطفا خبر رو تصحیح کن. صاحبه عربی درسته و نه عالیه صاحبی! قبل کپی کردن از فارس نیوز یک بار خبر رو بخون!! عالیه صاحبی نداریم که!! صاحبه عربی رو به اشتباه نوشتید...
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    انصراف از یارانه ها کجایند مراجع
  • رحمن ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    عجب اسلام نابی درست کردیم باید گریه کرد.قبلا چیزهایی در سالهای قبل شنیده بودم از بی بندوباری های خانمهای اهل علم و دولتی ها .باز این هم به باد فراموشی خواهد رفت کرم از خود درخت درخت را نابود می کند.حالا این سخنرانی ها و نصایح چطور می خواهد اثر کند من که نمی دانم
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    درحالیکه مردم ازقطع شدن یارانه بسیار گلایه مندهستند اغنیا بیت المال را صرف بزم شبانه میکنند
  • علی ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    من عاشق صالحی هستم. تنها مرد با صفای این دولته. 5 سکه. کلی فوق لیسانس بیکار داریم و اینا به همدیگه حال میدن. این نیز بگذرد. خدایا فرج اماممون را برسون تا دین جدیدی که همه حس میکنن اومده را احساس کنن.
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    لطفا از یارانه انصراف بدهید ما جای بهتری برای خرج کردن ان داریم. فریدون مچکریم
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خودتم جر بدی رای ما روحانیه
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
  • مجتبی ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    این دیگه خیلی مسخرست
  • افشین تهران ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    واقعا باعث تاسف است در زمانی که تمام بدنه دولت و رسانه ها از مردم تقاضای عدم دریافت یارانه انهم تا حد چندش اوری که همه شاهد ان هستیم را دارند و در هنگامی که دولت از خالی بودن خزانه مینالد و دائما تمام کارهای خوب و بد دولت قبلی را در متن نطقهای خود قرار میدهد این رفتار یا بهتر باید گفت این ریخت و پاشها از جیب کدام شیر پاک خورده ای میباشد و ایا التماسهای دولت مبنی بر عدم دریافت یارانه و اجرای فاز دوم هدفمندی برای برگزاری این مجالس از ما بهتران است؟چگونه از مردم توقع اعتماد دارید ؟پنچ سکه بهار ازادی که بالغ بر 5میلیون تومان قیمت دارد وخدا میداند که تعداد مهمانها چند نفر بوده است از کدام ردیف بودجه هزینه شده است و ایا شرایط تحریم فقط برای مردم عادیست؟این است نتیجه تدبیر و امید؟هر چند که امیدی به نمایش گذاشتن این کامنت ندارم اما خوبست جواب این سوالها را به خودتان بدهید.
  • مهدی از قم ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    1 0
    مرحوم شریعتی میگه در طول تاریخ و در تمام حکومت ها باندی وجود داشته است به نام باند زر و زور و تزویر.این افراد حتی در پاک ترین حکومت ها رخنه میکنند و با ثروت فراوان و تبلیغات و انبوه ایدئولوژیست هاشان و البته جهل مردم بزرگ ترین انسان های تاریخ را زمین گیر میکنند مثل حضرت مولا علی(ع)در صفیین.حالا دوستان خودتان ببینید چه کسانی در زمان ما این نقش را دارا هستند.رهبر عزیز ما به چه صورت زندگی میکنند و بعضی اقایان که متاسفانه لباس روحانیت بر تن دارند به چه صورت؟خدا کند که ما مثل مردمان زمان حضرت مولا نباشیم و دور اما خامنه ای را خالی نکنیم
  • نیما ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    چشم ملت روشن حالا خوبه آشیخ آخونده ، اگه فرد عادی بود چه میشد !!!!
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    "امام هادي عليه السلام را نزد متوكل ‏می‏برند. چون امام به مجلس متوكل وارد شد، متوکل كه جام شرابی در دست داشت، آن حضرت را در كنار خود جای داد و پياله‌ای به ايشان تعارف كرد. امام عذر خواست. آنگاه متوكل خواست تا آن حضرت شعری برايش بخواند. امام فرمود: كمتر شعر می‌خوانم. اما چون متوكل اصرار ورزيد، آن حضرت اين اشعار را برايش خواند: چه بسیار مردان پر قدرتی ................ که در این جهان از پیِ راحتی به کوه و کمر قصرها ساختند ................... همه قصرها را بیاراستند در اطراف هر قصر از بیم جان................ گروهی مسلح نگهبان‏شان که تا این همه قدرت و ساز وبرگ ..... کند دور آن مردم از دست مرگ ولی مرگ ناگه رسید و گرفت .................. گريبان آن نابکاران زشت چو گیرد گریبان گردن‎کشان ................ به ذلّت برون راند از قصرشان به همراه اعمال خود عاقبت ...................... برفتنــد در منـزل آخـرت شده جسم آن نازپروردگان ............... هم‎ آغوش خاک، از نظرها نهان از آن زشت کاران افسرده‏حال ........... به بانگ بلندی شود این سؤال چه شد آن همه سرکشی و غرور؟ ....... که صورت نهادید بر خاک گور؟ چه شد آن همه خودپسندی و ناز؟ .... که گشتید با بی‏کسان هم‏تراز؟ چه شد چهره‏هایی که آراستید؟ .......... سر و صورتی را که پیراستید؟ اَجَل چشم بی شرم‏تان را ببست؟ ... به رخسارتان خاک ذلّت نشست؟ نه تخت و نه بستر، نه آسایشی .......... نه عطر و نه زیور، نه آرایشی به جای کِرِم‏های مردم‏پسند ............... بر آن چهره‎ها کرم‎ها می‎خزند نهادید دارایی خویشتن ....................... نبردید با خود به غیر از کفن! اشعار امام به شدت حاضران را تحت تأثير قرار داد؛ چنانكه شخص متوكل از كثرت گريه صورت‏ش خيس شد و دستور داد بساط شراب را برچينند و امام را با احترام به خانه‌ اش بازگردانند."
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام ایا بنظر درست میاد ما از یارانه انصراف بدیم تا دولت بتونه 5سکه به هر میهمانان این تشریفات بده بخدا ان دنیا باید همه جواب پس بدیم مواظب اعمالمون باشیم از یه طرف میگم بودجه محدودیت داره از طرفی این مجالس با این هزینه ها به هرکدام از اینها یارانه 50 نفر در ماه را دادید ولی من نمیدونم چند تا سکه دادید تا حساب کنم چند نفر از منصرفین یارانه پولشون برای این جشن رفته یادم رفت بگم از این به بعد اگر ولین تایم باشه چکار میکنید خدا میدونه
  • حاجی ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    کجای مکتب فاطمی چنین است در عصر و زمانی که مردم به نان شبشان محتاجند به اسم مادر سادات چنین چنین جنایت هایی کنند
  • حاجی ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    کجای مکتب فاطمی چنین است در عصر و زمانی که مردم به نان شبشان محتاجند به اسم مادر سادات چنین چنین جنایت هایی کنند
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    همسر علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی به نشانه اعتراض سالن حافظیه را ترک کرد. خدا به صالحی رحم کند.
  • حسین ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مظلوم عالم سید علی عزیزم کاش مسئولین کمی از زهد ایشان یاد بگیرند که خود و خانواده‌شان را چگونه از زخارف دنیوی دور نگه داشته‌اند.
  • حسین ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آقای رئیس جمهور!!! کاش کمی تدبیر منزل را جدی می‌گرفتید!!!!
  • حسین ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    هزینه هدیه هر دو نفر از مهمانان عزیز شما!!! معادل مهریه همسر من است. چقدر جوانانی که در آرزوی ازدواج و تامین هزینه‌هایش به دنبال وام (البته نه از وام‌های چند صد میلیونی و میلیاردی و ... که نصیب اینجور میهمانان معمولا می‌شود!!) از این بانک به آن بانک می‌روند و التماس این ضامن و آن ضامن می‌کنند را به چشم دیدم. نمی‌دانم با این جور برنامه‌ها چطور جواب این جوانان را بدهم؟؟!!! کاش این خانم‌هایی که جشن میلاد زهرای اطهر (س) را با ... اشتباه گرفته‌اند از او می‌آموختند که در شب عروسی‌اش لباس عروسی‌اش را به مسکین بخشید!!!!
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    لعنت بر این نوع اعتدال
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    فقط ميتونم بگم واسه خودم به عنوان يك شيعه متأسفم كه داره توي كشورم همون اتفاقي مي افته كه توي كشورهاي سكولار افتاده . امان از مال حرام امان از رباء امان از بي غيرتي
  • میم چ ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    1 0
    ببخشیدا، ولی حالا من با اصل مطلب که میهمانی کجا برگذار شده و با چه پولی این کارو کردن و کیا تو این مهمونی شرکت داشتن ندارم. اصل مطلب که این کار خیلی درست نیست و اشرافی گری در دولت محسوب می شه. اون هم در کاخ سعد آباد ! بماند... ولی شما خبر گذاری ها هم دیگه خیلی پر رو تشریف دارین! خودتون دارین می گین مهمونی زنونه بوده، بعد یه جوری در موردش صحبت می کنین انگار که برنامه بین کلی مرد نامحرم برگذار شده و الکی پیاز داغ قضیه رو هی زیادش می کنین! اولا که دیدن رقص زن برای زن از نظر شرعی اشکالی نداره. حالا می خواد لزگی باشه، می خواد بندری باشه یا هر کوفت دیگه ای که می خواد باشه. پس یه جوری هی "لزگی، لزگی" نکنین انگار که طرف رفته اونجا شراب خورده!! بعدشم این که طبیعتا خانم ها برای میهمانی زنانه آرایش می کنند و به خودشون می رسن. و با همون سر و وضعی که در یک مهمانی مختلط شرکت می کنند، اونجا شرکت نمی کنند. بعد شما پاشدی رفتی اونجا حالا داری می گی چرا رات ندادن!!! خوب معلومه! برای این که مهمونی زنونه بوده!!! عین این می مونه که درست بعدِ عروسی یه بنده خدایی (حالا هر چدرم مذهبی) پاشی بری از خانماشون عکس بگیری! اونم در شرایطی که هنوز آثار آرایش مهمونی مونده و طرف فقط یه چادری روی لباس مهمونی پوشیده، یا بعضا یه عینک آفتابی یا حتی ماسکم زده که آرایشش معلوم نباشه، بعدشم بدو بدو داره می ره طرف ماشین که یه وقت کسی نبینتش! خب ببخشیدا، نبایدم خبرنگارای رجانیوزو راه میدادن! در کل حواستون باشه، همون طور که اون ها باید برای کار های خودشون پاسخگو باشن، شما هم باید برای این پیازداغ زیاد کردنا که بعضا منجر به تهمت و اتهامی فرا تر از حقایق به وقوع پیوسته می شه، پاسخگو باشین. از ما گفتن بود.
  • مشرق نامردی منتشر نکنی ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    1 0
    خاک عالم بر سرشون
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خدا ازشون نگذره
  • مهلا ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ..... وديگرهيچ!
  • مشرق جرات داری چاپش کن ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خدایا اگر نمیدونن دارن چیکار میکنن هدایتشون کن اگر میدونن دارن چیکار میکنن ... کن
  • میترا1 ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    وقتی رسانه ها در باره ی هزینه ی 7میلیاردی سونا و جکوزی سکوت میکنند باید هم در ادامه شاهد بازگشت جشنهای 2500 ساله باشیم ! احمدی نژادم ارزوست . ساده زیستی مردمداری عدالتم ارزوست
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    یعنی شما باور کردی خزانه خالیه ؟!!!! مشکل اینها اینه که فکر میکنند گوش ملت درازه ! اما نیست . . .
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    پشت هر مرد معتدلی، یک زن معتدل قرار دارد!!!
  • مهدی ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    حاضرم پول انصراف از یارانه رو بدم بخوره ولی خرج مراسم اشاعه گناه نشه.
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    سرکار خانم میم چ! رقض چه برای مرد و چه برای زن حرام است. دیدن آن برای هم مرد و هم زن نیز حرام است. این نظر شرعی در همه مذاهب شناخته شده اسلام غیر قابل تغییر است و محدود به هیچ زمان و مکانی هم نیست. حرام است برای همه ابناء بشر در همه جا (حتی محله شما ، شمران) و و در همه اعصار و قرون تا روز قیامت!
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    گاگول یا مایلی بیشتر بگم هان؟
  • سرباز ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مشرق باید بهت بگن نامرد تا منتشر کنی ؟ نظرم کو ؟
  • علیرضا ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    جوجه رو باید آخر پاییز شمرد. سال هشتم دولت روحانی هم ببینم از این حرفها میزنی
  • علیرضا ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ولی حالا من با اصل مطلب که میهمانی کجا برگذار شده و با چه پولی این کارو کردن و کیا تو این مهمونی شرکت داشتن ندارم خودت جواب خودت رو دادی
  • ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    من هم قبلا علاقه مند بودم ولی امروز او با تحجر و غربگرا ها همراه شده !!!
  • عرفان ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ما نه من.
  • ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اولا رقص فقط زن و شوهر برای هم حلال است نه زن برای زن اول اطلاعات شرعیتو کامل کن بعد بیا نظر بزار دوما همه مثل شما فقط به کلمه رقص توجه نمی کنند بحث مردم مخارج این مهمانی هست و بحث ترویج این نوع خرج ها!!!!!!!!!! در حالی که مردم باید اعتراف کنند که چقدر در آمد دارند. بخدا مردم ایران خیلی مظلومن هم از داخل هم از خارج بهمون ظلم میشه
  • ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    چون ازنعمت عقل بی بهره ای.
  • ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اتفاقااصل قضیه همونجاست که شما گفتی بهش کارنداری.اینکه مراسم کجابوده وباچه پولی. بعدهم مهم رقص و...نیست حرمت حضرت زهراست که دوستان میلادایشون روبادوره های زنونه شون اشتباه گرفتن.
  • ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آمر به معروف نباید نگران رفتار منکری ها باشد هیچ روزی از آمر به معروف در عمل به معروف و نهی از منکر ، قطع نمی شود خدا ضمانت کرده است/
  • ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اگرازجیب مبارک دادن که اینهمه ثروت ازکجا؟اگرازبیت الماله که خزانه خالی چطوریکدفعه پرشد؟مگراینکه پروخالی شدن خزانه دست دوستان بوده ویاکلیدش راداشته اند.
  • ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    انشاالله گربه است - مردم یک بار در خردادی به خاتمی که روحانی بود اعتماد کردند - این بار به آقای روحانی اعتماد کرده اند - وای به روزی که این بار نیز از این اعتماد بوسیله لباس رواحنیت سوء استفاده شود - این علیا حضرت روحانی باید بدونند ایشان شهبانو نیستند - وارت هزاران شهید باریی ولایت و زندگی علی وار مردان و فاطمه وار زنان را باز خانم روحانی انتظار دارند -بالاخص رفتار اینگونه ای این علیاحضرت بانوی پریزیدنت را برنخواهند تافت/
  • ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    حضرت عالی مرجع تقلیدتون کین که میگن «اولا که دیدن رقص زن برای زن از نظر شرعی اشکالی نداره.»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    حالا انقدر جوش آوردی از کجا می دونی خبرنگار اعزامی مرد بوده؟ یعنی عقلشون نمی رسیده تو مجلس زنونه خبرنگار و عکاس زن بفرستن؟ تو هم جوابگو باش لطفا
  • ايرانى٥٧ ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    واى به حال اسلام و انقلاب اين اسلام كم كم مارو مىبره سوريه تو دم و دستكاه سلفيها
  • علی ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اینا خوب جزء همون 10 درصد ثروتمند مملکتند دیگه. اگه به همدیگه سکه اینا ندن که دیگه جزء 10 درصد نمیشوند. یه جوری باید مثل مردم عادی نباشن دیگه.
  • محمد22 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    از اين شوي لباس خوشت اومده؟ دنبال چي هستي ؟ مي شه توضيح بدي؟
  • محمدجواد ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    منم رایم روحانی بود اما دلیل نمیشه که از اشتباهاتش ساده بگذرم، این حماقته
  • بنده خدا ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    rبلاخره این نتایج تدبیر وامید برای آدمهای بی درد جامعه است
  • محمد22 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    من يكم كمكت مي كنم 20 تا وزير داريم سخنگو معاونان رئيس جمهور رئساي سازمانها و نهاد ها همچنين بازيگران و مهمانان جانبي كمِ كم در حد اقل ممكن 60 نفر اگر فكر كنيم خانم ها همراه دختران تشريف فرما شده باشن حد اقل 150 نفر به نظر شما خنده دار نيست كه رئيس جمهور پرايد سوار باشه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!! ساده زيستي مال افسانه هاست رئيس جمهور بايد جايگاهش حفظ بشه!!!!!!! تشريفات از ضروريات مملكت داريه ؟!؟! ((((((((مظلوميت معصومين در بين مدعيان پيروي از ايشان))))))
  • محمد22 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    شما در جريان نيستي ميهمانان اين سكه ها رو بين نياز مندان توزيع خواهند كرد اصن شك نكن
  • ملیسا ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دست از سراین افکار مالیخولیایی وقرون وسطایی ور دارین باورکنید دنیا عوض شده,مهمانی مختلط,صرف نوشیدنی وبرپایی رقص عرف دیپلماتیک کل دنیاست ,منجر به تبادل فرهنگی وتحکیم دوستی بین مقامات میشه,اقدامی که وزارت خارجه چن ساله در برخی سفارت خانه ها وکنسولگری ها انجام میده وتا حدودی تونسته وجه نظام ایران در دنیا بهتر کنه هرچن به علت حساسیت تندروها در داخل این قبیل اقدامات منعکس نمیشه ,حالا شما واسه یه دورهمی زنانه این قدر رگ غیرتتون زده بیرون!!بهشون حق میدم رسانه ای نکنن
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ميم ح ميشه اسم مراجعي رو که ديدن رقص رو جايز ميدونن مرقوم بفرماييد؟
  • محمد22 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آفرين به اين همه هوش و نبوغ در ماسمالي كردن و تلاش بي حد براي رفع اتهام اونجا پارتي شبانه نبود مراسم تكريم زن با نگاه ديني بود حد اقل اسمش و مناسبتش اين طور نشون مي ده ولي درست خلافش عمل شد اون چيزي كه بيشتر از همه مورد اعتراض هست بر خلاف تصور شما كه فكر مي كنيد آرايش ميهمانان بود اشرافي گري و ريخت و پاش با پول بيت المال بود كه براي يك شيعه قابل قبول نيست لطفا بدون پيش داوري و بدون حب و بغض متن رو يك بار ديگه بخون كه كار سختيه در ضمن اگه شيعه هستي رساله يك مرجع تقليد (غير از مرجعي كه بر خلاف نص قرآن فتوا مي ده ) را حتما بخون اگه هم نخوندي در مورد احكام نظر نده لطفا
  • حجت ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خودشونم اینطوری توجیه نکردن که تو کردی
  • حجت ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    در این دنیا بعضی از روحانیون روحانی نما اگر امامه از سرشون بردارن و تاج بجاش بذارن به محمد رضاشاه نمیرسن.(حسن عباسی:بعضی ها روی مبل های نرمتراز شاه میشینن). وبازم این قضیه اهدای سکه وزمین دولت سازندگی که توی هر جلسش رواج داشت داره شروع میشه
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    فعلا که جيب شمارم جر دادن !!! راي ما وشما نداره ديگه !!! ;)
  • حجت ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    درست میگید،احتمالا شماهم توی اون جشن نبودید؟
  • ارشاد ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    هیات دولت اعلام کرد اگر تعداد انصراف دهندگان افزایش یابد با تدبیر این دولت .سال اسب به ..تغییر خواهد کرد
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    من يه سوال فني دارم : رقص لزگي چيه ؟! :|
  • داود ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    امیدوارم این خبر واقعیت نداشته باشه. من کارمند دولتم شب میلاد حضرت فاطمه برای گرفتن یه قوطی شیرینی برای مادرم مشکل داشتم .ما چند تا خواهر و برادر کل هدیه مون به مادر یه قوطی شیرینی بود.آنوقت جشن آنچنانی و 5 سکه هدیه ،خیلی دلم شکست.
  • علی ش ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    برگزاری چنین مراسمی اگر با پول بیت المال باشه قابل قبول نیست .حضرت علی (ع)،عثمان بن حنیف را به سمت فرمانداری بصره منصوب کرد. هنگامی که مطلع شد عثمان بن حنیف در مهمانی یکی از ثروتمندان بصره شرکت کرده و تمام مهمانان از ثروتمندان آن شهر بوده‌اند و هیچ فقیری در آن حضور نداشته، نامه ای به او نوشت و به او تذکر داد دولتمردان باید بیشتر به این مسایل توجه کنند.
  • حجت ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    چرت نگو من خودم ده تا خانواده روحانی دیدم و لی هیچکدومشون اینطوری نبودن.
  • محسن ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خدایا ما به کجا میریم
  • ممهد ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    از طرز حرف زدنت مشخصه رای تو کیه
  • علی ش ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    برگزاری چنین مراسمی اگر با پول بیت المال باشه قابل قبول نیست .حضرت علی (ع)،عثمان بن حنیف را به سمت فرمانداری بصره منصوب کرد. هنگامی که مطلع شد عثمان بن حنیف در مهمانی یکی از ثروتمندان بصره شرکت کرده و تمام مهمانان از ثروتمندان آن شهر بوده‌اند و هیچ فقیری در آن حضور نداشته، نامه ای به او نوشت و به او تذکر داد دولتمردان باید بیشتر به این مسایل توجه کنند.
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    به فرموده قرآن کریم ((فاین تذهبون))
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آقا یا خانم میم چ-مابا اصل مطلب مشکل داریم که این مهمانی با وجود این همه وضع اقتصادی ناجور گروه مستضعف چرا باید برگزار شود با این همه اصرار اقای روحانی برای ثبت نام نکردن مردم برای گرفتن یارانه.وبعد هم کی گفته رقص زنان بر همدیگر حلال است؟
  • حسن ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    از دولت راست گويان و چپ پيچان بيش از اين انتظار نيست اللهم عجل لوليك الفرج
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    برات متاسفم واقعا
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دوست عزیز شما اکر هم علاقه داری ادای آدمای میانه رو و عادل رو دربیاری دیگه اجتهاد نکن کی گفته رقص زن برای زن حلاله؟ رقص زن فقط برای شوهر حلاله
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    رسانه های ما فقط بلدن از شکایت مردم انگلیس که در بحران اقتصادی این کشور برای برگزاری مراسم عروسی شاهزاده این کشور اخبار را منعکس کنند. فقط از دیگران ایراد میگیریم
  • واله ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    وقتی رایت باعث جر خوردنت شد بعد این ورا پیدات نشه!!!
  • سما ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام دو صد تخت سلیمانی هزاران تاج سلطانی فلک بستاند از دستت به آسانی که این تخت بلند جم نه بر شاهان سامانی وفا کرد و نه بر پرویز ساسانی که این رسم فلک باشد نه شاهنشاه بشناسد نه روحانی مباد آندم که چنگیزی به پا خیزد کشاند آشیانت را به ویرانی همای از خواندن این نکته پروا کن چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی (همای)
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    واقعا برات دعا ميكنم سطح شعورت يه كم بالاتر بياد!
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ميم چ جان!انگار يادت رفته همه اينها از جيب دولت محترم بوده يعني جيب من وتو و همه هزينه هاي مراسم!!! بحثهاي فرهنگيش به كنار كه اونم سرجاش مهمه دولت انقلاب اسلامي رو با رقص لزگي چه كار خانمها ميرفتن تو خونه هاشون هر غلطي ميخواستن ميكردن به اسم همسر رييس جمهور چرا؟!! واي خداي من كه بايد بديهيات رو هم توضيح داد!!
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خلایق هر چه لایق
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    منم نميدونم!!والله
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دوست گرام ! اصلا" برگزاري اين گونه مراسم جزئي از تدابير وتفكرات آقاي رييس جمهور است!!!
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مهدي هاشمي هم تو اين مراسم بوده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    شما ها هم ازهرچیزی جهت ایرادگرفت ن ازدولت استفاده می کنید.خجچالت بکشید.
  • ایرانی ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خزانه برا دولت و دوستاش خالی نیست که. خزانه وقتی خالی میشه که نوبت به ملت برسه
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    باهزاران رنج بردن گنج عالم هيچ نيست دولت آن باشد كه در پي انتظار آيد تورا دولت هرمملكت در اختيار ملت است آخر اي ملت به كف كي اختيار آيد تورا
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آیا سازمان بازرسی دخالت میکنه که این 5 سکه رو از چه محلی تامین کردن؟ اگر بودجه بیت المال کشورمون هست حرامشون باشه
  • او هو ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مهم اینه که غربیها از این کارا بیشتر خوششان میاد و میفهمند که راحتتر ظریف و مریف رو حریفند
  • مسعود ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اجالتا" كه مأموريت رسانه ملي؟؟!!! ما هم شده دفاع تمام قد از روحاني و سياستهاي مرتجعانه اش !!! خواهشا" برخي دوآتيشه هاي طرفدار اين دولت بسيار مدعي قبل از انتقاد از كلمه مرتجع به معني اين اصطلاح دقت نمايند: مرتجع در عالم سياست يعني كسي كه در اعمال و رفتار و سياستها عقبگرد داردو سياستها و برنامه هاي اشتباه و منسوخ شده ادوارگذشته را مجددا" در پيش گرفته و اجرا كند كه متأسفانه شاهد بازگشت روشها و سياستها و برنامه هاي كاملا" اشتباه ومغاير با شئون ديني و فرهنگي و سياسي ملت ايران در دوره زمامداري هاشمي و خاتمي هستيم. آيا اين كارها جز ارتجاع نام ديگري دارد؟
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    بمیر بابا
  • بابك ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ببخشیدا ميم چ جان، ولی حالا من با اصل مطلب که شما شعور و فهم يه استنتاج ساده رو هم نداري كار ندارم ! اصل مطلبم كه اشرافيگري از بيخ در اسلام منفور و حرام است بماند ... ولی شما هم دیگه خیلی پر رو تشریف دارین! اولا تو توضيح المسائل بابات نوشته كه رقص زن برای زن از نظر شرعی اشکالی نداره ؟ آخه گاگول دو دقيقه وقت ميذاشتي مطالعه ميكردي مي فهميدي رقص زن فقط براي همسر آنهم در خلوت مجاز است ؤ بعدشم این که طبیعتا شوت علي بك آرايش و لباسهاي آنچناني در مجالس زنانه نيز حرام است . كي بتو فتوا داده خانمها بين خودشون همه كار مي تونن انجام بدن ؟ هر چي كه تو خونه شما بين خواهر و مادرت انجام ميشه كه عرف و شرع اسلام نيست !!!! در کل حواستون باشه جنابعالي هم باید برای این پیازداغ زیاد کردنا که ناشي از مطالعه كتابهاي وهابيت و بابيت است پاسخگو باشيد . از ما گفتن بود.
  • مهدی90085 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آفرین
  • محسن ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    لابد از محل اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها .. آنکس که لااقل کمی شرف داشت رفته است !!
  • taher ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دراین اوضاع بد اقتصادی که مردم هشتشون گرو هفتشونه واقعا" جای خجالت وشرمندگی برای رییس دولت داره !!!!!!5سکه بابا دمت گرم!!!!!
  • مهدی90085 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    چرا اینجا کسی نگفته رذوحانی مچکریم .......... صداشون قطع شده
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    بله آدم قرون وسطایی جوابت رو نمیدم چون قران داده: ان تطع اکثر من فی الارض یضلوک عن سبیل الله در برابرش خداوند قلیل را مدح کرده و قلیل من عبادی الشکور
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خلایق هر چه لایق
  • بنده خدا ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    در زمانه ای هستیم که به صورت مداوم در معرض امتحان خدا قرار داریم هر کس به صورتی فقط باید مراقب باشیم به اسم و رسم و مقام و ... کاری نداشته باشید دوران آخرالزمانه؟؟ اول سطح آگاهی و هشیاری خودمان را بالا ببریم دوم مراقب باشیم خودمان دچار گناه نشویم و اشاعه ندهیم سوم به اصلاح جامعه در حد توانمان کمک کنیم تا کمک به ظهور امام منتظر مان کرده باشیم به امید نابودی ظلم و ظالم و پیروزی حق
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    صبر مردم حد و اندازه ای داره نمیدونم اینا در مورد مردم چی فکر میکنن
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    هزینه این 5 سکه در مقامبل پولی که برای برگزاری این میهمانی خرج شده چیزی نیست
  • saber ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اقا بهزاد حرف حق تلخه کلاه گشادی سرتون رفته بریز و بپاش راه انداختن با پول من و شما کوفتشون شه اونم با دعوت از خارج از دین شده ها که کارشون به جایی رسیده به پیامبر ناسزا میگویند (اشراقی )رو میگم
  • صابر ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    هنوز نفهمیدی چه کلاهی سرت رفته میمونها تو باغ وحش فهمیدن ها
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام. من که ندیدم و بر اساس گفته شما این جمله رو میگم....اینا هم تاریخ مصرفی دارن. غنی و فقیر تا اخر دنیا هست و باقی میماند.کسی هم حریفش نمیشه...بذار بخورن.اینا هم سفره ای گیر اوردن... بذارید بخورن...دو روز دیگه اینا باید جاشونو به یکی دیگه بدن... منم برم دنبال ثبت نام یارانه ام...:D
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    چرا ؟! چون داره رسواتون میکنه؟!
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    چیه تلخی حقیقت دیوونتون کرده!
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    بشمار!
  • ناشناس ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مرگ بر اسلام امریکایی
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    هرکاری هم بکنن باز مردم صبر می کنن. مردم دیگه اون مردم دوران انقلاب نیستن. ماهواره غیرت و جنمشونو گرفته. الان همه بفکر خودشون هستن
  • حمید ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    حالا تو چرا جر خوردی؟!
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    متاسفم فقط همین و بس
  • علی ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آخه بیچاره ، حق من ، حق تو هم هست ! چطور از حقت کوتاه میای! فکر کن ! اه اه!
  • مشرقی تیر ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    بهزاد دروازه غار رو میبندی یا بیام ببندمش
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مال بد بیخ ریش صاحابش
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آقا بدبخت اونایی که انصراف دادن از یارانه ها، اینو بشنون آی می سوزنا
  • رضا ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    این شعر رو حضرت به فارسی خوندند؟!!!! شاید هم برگردان شده است.
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اِاِاِ .... ف باید بره نه مهدی شون که
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    داداش بهزاد رسانه چشم و گوش مردم است اگر اصلاح طلبي و حرفهاي قشنگ دوست داري بدون كه رسانه از اركان دموكراسي است .دانستن حق مردم است
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    تبادل فرهنگی یا تبادل .... ؟؟؟ !!! (حیف که نمیشه سرباز حرف بزنیم)
  • سجاد ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اگر "هیچ امکانی برای ورود افراد عادی به این مراسم وجود نداشت." پس این چیزارو از کجا میدونید !!!!!
  • مشرقی تیر ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    گفتنش اینجا بد اموزی داره داداش
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ضایع مهمونی زنونه بوده که مشکلی نداره، مهم اینه که باید در شأن زن رئیس جمهوری یک کشور آن هم کشوری مثل ایران که کلی حساسیت روش است، بعنوان ام القرای اسلامی.
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    این ضرغامی که اخر کاریش حسابی شورشو دراورده
  • محسن ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    میشه بگی چرا؟ بعضیها چشون شده؟! جاهلیت تا کجاها که نکشیده به خدا! چون دارند میبنند که پول ملت رو دارند بالا میکشند، ولی بازهم طرفداری میکنند! لعنت به رفاه زدگی بیش از حد، اصلا آدم رو دیوونه میکنه!
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ایول به زن صالحی
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    شما خودتو ناراحت نکن چشم دیگه نمیکنیم حالا برو اول دیش بعدشم بوس بعدشم لالا خوب بخوابی عزیزم
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    یارو افتاد تو جوب برا اینکه جلوی بچه محله هاش ضایع نشه صدای قوطی درآورد. قضیه تو همینه نترس کسی بوی سوختگی از چند جات رو نمی فهمه
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دستها بالا همه باهم یک دو سهههههههه حالا روحانی مچکریم روحانی مچکریم روحانی مچکریم...................
  • رضا ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اولا که همه حرفها تو همون قسمت اوله که شما میگی کار نداری... اتفاقا باید کار داشت!!! دوما مجالس زنونه هم باید یه حرمتهایی حفظ بشه و قرار نیست که پارتی برگزار کنن و اسمش رو بزارن مهمانی بزرگداشت روز زن!! سوما که این جلسه به اسم گرامیداشت حضرت زهرا(س) بوده و رفتار و منش و اخلاق آن حضرت هیچ وقت با این مهمانی ها سازگار نبوده و ما هر چه شنیدیم از زهرا(س) سادگی و نجابت و دوری از اشرافی گری بوده چهارما رقص زن بر زن به گفته عموم فقها حرامه و فقط رقص زن برای شوهرش جایزه. پنجما در این مقطعی که رئیس جمهور هی میگه انصراف از رایانه و بعدش همسر رئیس جمهور این جشنها رو میگیره مردم نتیجه میگیرن که قراره یارانه به جای بهداشت و درمان کجاها خرج بشه. ششما خبرنگار رجا نیوز زن تشریف داشتند و اونها عقلشون میکشه مرد رو برای این اخبار و گزارش ها نفرستند. باز بگم؟؟؟!!!
  • یه روستایی ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    حالا مشخص میشه وزرا درآمدهای میلیاردی را از چه طریقی کسب میکنن ؟
  • مشرقی تیر ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    رضا جان شعر عربیست شاعر ایرانی مضمون شعررو به فارسی برگردونده
  • negarane farhang ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    زنگ خطر فرهنگ به قول ده نمکی عزیز به صدا در امده است از رهبر عزیزم خواهش مندیم که موضع خود را از این فرهنگ اشرافی و فاصله طبقاتی اعلام کنید. مردم این حکومت را حکومت اسلامی میدانند نه شاهنشاهی . اقای حقوقدان مثل اینکه حقوق شما با حقوق مردم فرق دارد. اقا بیا که شاهد این صحنه ها دیگر نباشیم
  • سعید ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    من از تعداد میهمانان خبر ندارم. فرض کنیم 100 نفر. فقط هزینه سکه ها میشه 500 میلیون تومن. مابقی هزینه ها رو هم شما خودتون اضافه کنید. خوب مردم اینو باور کنن یا قسم دروغ خزانه خالی و انصراف یارانه!!!!!!!!
  • کرمانشاهی ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    واقعاءائمه ومعصومین مظلومند.آقا کی ظهور میکنی ببین بانام مبارک این عزیزان چه کار ها که نمیکنند؟
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مایه تاسفه
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مگه اونموقع هم کِرِم‏ بوده !؟ این شعر که فارسیه عزیزم .
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ییهو یاد این افتادم که نیازمندان فقط یارانه بگیرن چون بیت الماله اینها که از بیت المال هزینه نکردن برای اینکارا
  • رضا ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دوستان لطفا يارانه نگيريد تا دولت و زنان دولت بيشتر بتوانند به مردم خدمت كنند !!!!!!!!
  • بوشهری ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اهدای 5 سکه یعنی بالای 5 میلیون تومان. اگر خانواده 5 نفره هم در نظر بگیریم کل یارانه دریافتی آنها زیر 3 میلیون تومان میشه بعد همین دولتی ها به مردم میگن از یارانه انصراف بدید.هدیه یک شبشان دو برابر یارانه یک سال یک خانواده هست.
  • ناشناس ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    امان از کاخ نشینان دنیا طلب وای بحال کوخ نشینان مظلوم .
  • ناشناس ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    بهتره بری بمیری
  • دیداری ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    شما یارانه نگیرید تا ما شوی لباس و مجلس رقص بگیریم.
  • ناشناس ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ناشناس 12:12 واقعا برات متاسفم
  • میترا1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    تعداد مهمانها گویا 2105 نفر بوده !
  • نوید ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    من اگه نخوام برم به بهشت باید کی رو ببینم چرا دست از سر مردم بر نمیدارید همین کارا رو کردید که مردممون تبدیل به افسرده ترین ملت دنیا شده راستی یه چیز دیگه لعنت بر مشرق
  • سعید ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    حقوق من به نیمه ماه نکشیده تموم میشه تا آخر ماه صورتمونو با سیلی سرخ نگه می داریم اونوقت حضرات بیت المال رو اینطوری هدر میدن خدایا ما که راضی نیستیم! به هر نفر 5 تا سکه دادن! آخه دردمونو به کی بگیم؟
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    چرا صدای توکلی و مطهری بالا نمیاد ؟ آقای توکلی شما که مثلا عضو کمیسیون فرهنگی هستی ؟
  • میترا1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دقت کردین سایتای طرفدار دولت در اینمورد روزه ی سکوت کرفتن ؟؟؟
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    تصحیح : چرا صدای توکلی و مطهری بالا نمیاد ؟ آقای مطهری شما که مثلا عضو کمیسیون فرهنگی هستی ؟
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    شعر اصلی به زبان عربی هست و بعدها به به زیبایی به فارسی برگردان شده ... ====== عزیز برادر کرم ! کرم باغچه ! کرم جسد !همون ورم به انگلیسی !
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    منظورت از تبادل فرهنگی تبادل گیلاس هست ! چقدر هم باعث تحکیم دوستی میشه لابد !؟
  • مسعود ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اون كه بعله,اما يه چيزي رو ناديده گرفتي و اونم اينه كه با روي كار آمدن دولت تدبير و اعتدال و اميدو قس عليهذا!!!! خونواده جناب هاشمي بهرماني بايد در تمامي جلسات محرمانه و غيرمحرمانه ,خصوصي و عمومي به صورت دسته جمعي از مامانشون گرفته تا كوچكترين عضو خونواده شركت نمايند.
  • میترا1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اولا که تعداد بالای 0000نفر بوده درثانی سکه را چند حساب کردی ؟؟
  • جواد ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آقا حداقل به نام دین ازین کارا نکنند. بخدا مردم گمراه میشن با این استاندارهای چندگانه.
  • ابو فهام ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دلم به حال ما مردمي مي‌سوزه كه صادقانه براي مملكتمون هر كاري مي‌كنيم و فكر مي‌كنيم مسئولين عزم جهادي دارند تا مشكلات رو حل كنند. جالبه اين خانمهاي محترم حاضر در اين جشن اگه هر كدام 5 سكه هديه گرفته اند يعني حدود 5 مليون كاسب شده اند در حالي كه اگه توي 4 سال دولت روحاني يارانه مي‌گرفتند حدود دو و نيم مليون مي‌شد . بد نيست منهم حاظرم مثل اينها از دو و نيم مليون تومان طي 4 سال انصراف بدم بعد يه شب 5 مليون به جيب بزنم . بد بخت ما مردم انشاالله حالا ديگه صاحب مملكت بياد و ...
  • علی ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    سئالت را از ستاد هدفمندی مراسم اینچنینی بپرسید لطفا.
  • علی ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    فکر کنم این سکه ها زمان احمدی نژاد رفته بود انبار تا اقتصاد را نابود کنه لابد. از امروز شنیدیم سکه ارزون شده. لابد بخاطر فراوان شدن سکه هست! دلیل دیگه داره یعنی؟
  • ناشناس ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آقا من کاری به تبدل فرهنگیش ندارم بگذریمم از مسائل شرعیش. آخه از پول من چرا؟ انصافه؟
  • علی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آره ناشناس 12:12 یا از دولتی یا اینکه خودمونو به خریت زدیم و سرخوشیم.
  • فاطمه ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خاك تو اون سرتون..........
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام من پدرم فوت کرده و مادرم سالهای سال داره برامون زحمت میکشه بزرگ شدیم دانشگاه رفتیم من فوق دارم اما بیکار و هنوز مادرم داره زحمت میکشه نه پارتی و نه مالی که بشه کاری راه انداخت. خدایا جواب دست های زحمت کش و صورت آفتاب سوخته مادرم کی میده. داستان نیست همش واقعیه اون وقت دولتیا میگن یارانه نگیر تا ما عشق و حال کنیم دولت اصلاحات دولت تدبیر دولت امید و دولت خوشی ها برا خودشون و بدبختیا برا امثال من
  • علی ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    به نظرت همسر ایشون کجا بوده حالا؟ اقای مطهری که همش نظرات رهبری را به نفع خودش مصادره میکنه. ایشون گفت رهبری وقتی دیدن این دولت بیشتر فرهنگ گراست، امیدوار شدند و توصیه فرهنگی کردن!
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    برادرم روزی که کارد به استخوان برسه و مردن شرافتش بیشتر باشه اونوقته که کاسه صبر همه لبریز میشه
  • علی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خزانه فقط برای مردم خالیه.مردم باید از یارانه انصراف بدن اما برای دولتی ها ......
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    تو برو به جهنم جهنم كه ميري به جهنم ما روي سخنمون در نقد كار مسئولين شما هر غلطي ميخواي بكني بكن بنده نيستي آزادي كه براي خودت بچري
  • نانا ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    وام ازدواج هم سه میلیون هه هه هه هه هه هه هه هه ملت برین حال کنید
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    واقعا ادمهای احمق هنوز زیادن توی این مملکت مثل تو
  • متچکریم ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دولت ... متچکریم
  • محمد مسعود ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام تو اول بگو با چه کس دوستی از آن پس به تو گویمت کیستی اگر ادبیات دو ستان آقای روحانی اینست ، پس ...
  • بانو ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دستم اشتباااه رفت رو منفيييي
  • علوی ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اگر راست میگوئید چرا عکسی از آن منتشر نمیکتنید ( لا تقل مالم تعلم تکذیبه. امام علی علیه السلام )
  • morteza ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    چته؟
  • دیده بان ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    کجایید ای شهیدان خدایی که دادند مملکت را به....!!!!!!
  • دیده بان ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    کجایید ای شهیدان خدایی که دادند مملکت را به....!!!!!!
  • افشین تهران ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خبر نگار وخبر گزاریه حرفه ای یعنی همین.اگه دروغ بود تاحالا زمین را به اسمان دوخته بودند و اینجوری تو شک فرو نرفته بودند.
  • بصیر ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آقای پرزیدنت حقوقدان!!! این اعمال و کردار به اسلام پابرهنه گان شبیه است یا به اسلام مرفهین بی درد و آمریکایی!!!! این تذهبون!!! چقدر به اعتمادی که مردم به شما کردند پایبندید!!!
  • افشین تهران ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    افسرده ها که رقص لزگی نمیکنن.بعدشم مرگ برخودت که قدر بهترین را نمی فهمی.
  • افشین تهران ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    نگو مادر بگو فرشته .بگو شیر زن.تو مادر خودتو با این خانمهای حرام خور مقایسه نکن عزیزم.اینا فقط برای مردم بلدن شعار بدن.
  • روستازاده ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    ما که بچه دهاتی یا کلاته ای هستیم و سنمان اقتضا نمی کند با توجه به نقل قول ها (شرمنده) یاد طویله بابا بزرگمان نمی دانیم شاید کاواره آون قدیم قدیماها افتادیم، شاید ذهنمان منحرف شده باشد. ما دلمان گرفت توی دهاتمان از این خبرها نیست موقع انتخابات می گفتند یک حاجی آقا با کلید امده و حالا یادمان امد شاید کلید این ها هم گم شده و چاره ای نداشته اند. شاید کلید می خواسته اند ما از خدا می خواهیم به همه کلید بدهد به هر کسی یک کلید کاراآمد بدهد. تا بهتر تدبیر کنند و من روستازاده و شاید عمو حسن را غصه ندهند چون عمو حسن غصه خورد ما هم غصه می خوریم و شاید عمو حسن در حال تدبیر باشد و نتواند غصه بخورد و ما تنها باید جور این همه غصه را بر دوش بکشیم. با خودمان می گفتیم یارانه انصراف بدهیم حداقل الاغ مان که بنزین نمی سوزد و نان مان را هم که از گندم خودمان می پزیم و این یارانه مرهمی برای دولت باشد اما حالا فکر می کنیم اشتباه تامل کرده ایم چون یارانه مان شاید در اینجا حیف و میل شود و ما تا قیامت باید عذاب داشته باشیم و در ان دنیا هم برویم به جهنم.
  • افشین تهران ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    در زیر چتر حکومت اسلامی انجام یک چننین اعمالی جز دشمنی با نیست حال از طرف هر شخصی با هر لباسی که میخواهد باشد.اما ملت ایران باید هوشیاری و تیز بینی خود را از دست ندهد و ساده زیستی در حکومت اسلامی را در روش زندگی امام خامنه ای و خانواده ایشان ببینند و نگذاریم که این اعمال خلاف شرع و قانون و عرف در دید ما به نظام اسلامی تاثیر بگذارد بلکه باید سعی کنیم که بعد از این در انتخاب خود دقت بیشتری را اعمال کنیم و گول شعارهای زیبا و فریبنده را نخوریم ...
  • حسين ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    انا لله و انا اليه راجعون!
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اقا من اگه بخوام رأیم رو پس بگیرم به کی باید مراجعه کنم. همون سعد اباد یا جای دیگه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    چه اشکال دارد؟ چرا این قدر حسود هستید؟ به اعتدال گرایان حسادت نکنید مملکت مال آن ها است چون مردم به آن ها رای داده اند . مردم به آن ها اختیار داده اند که هر کاری دلشان خواست بکنند. وقتی نوبت شما هم شد این کار ها را انجام بدید
  • کاپیتان ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    گرفتن مراسم هیچ اشکالی نداره تو جمع زنانه که کسی حجاب نداره بدیهی است امّــــــا 1.برگذاری در کاخ 2.دادن 5 سکه کار اشتباهی بوده موسیقی هم که مشکلی نداره
  • سیدرضا ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام علیکم. این که از سپاه وبسیج و مشرق و کیهان و ارزشی ها می ترسند و عصبانی می شوند، تعجب ندارد. اول انقلاب بود که شهیدمظلوم دکتربهشتی فرمودند: امریکا ، ازدست ملت ایران عصبانی باش و ازاین عصبانیت بمیر .
  • سیدرضا ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آره دیگه، بایدم خوش باشن، باخودشون میگن: دمشون گرم، هیمن شش درصدی هم که انصراف دادن و عشق است، خ....
  • sh ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    همون رقص آذربایجانیه
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    امثال شما زیادن خیلی زیاد
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    عقده ای دستمال کش
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    هاشمى، خوشحال و راضى باش!
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    بگو چتر باز
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مرسی ما هم نگران هستیم عزیزم خدا عاقبت اسلام را بخیر کند
  • ابالحسن ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    "گفتنی است که در پایان مراسم به هر یک از مدعوین ایرانی و خارجی، تعداد 5 سکه تمام بهار اهدا شد." واقعاً؟؟؟!!! آخه از جیب کی؟؟؟
  • منوچهر راستی بروجنی ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مد عوین حتماً بیش از صد نفر بودند هر کدام نفری پنج سکه از کیسه خلیفه بخشیده شده .حسابگر حالا حساب کن ببین چقدر میشه .و بعدیین ا زکجا آمده .آیا پارسال هم که این پست و مقام را نداشتند همین خاتم بخشی ها را داشتند .
  • رضا ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دولت راستگویان ! هنوز مانده تا صبح آرزوهاشان...
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خوب بالاخره پول انصراف از يارانه بايد يه جايي هزينه بشه ديگه
  • رضا ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آیا موظفان مستضعف پذیرایی کننده هم از قماش این حضرات بودند؟ نبودن دیگه آقا ...نبودند
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    جناب علوی خبر را کامل خواندی ؟
  • ایرانی ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    این اتفاق هر چیزی هست؟بزرگترین خیانت به ملت و بیت المال و همینطور ترویج فساد هست
  • ایرانی ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    خبر همچین کاری نیازی به خبرنگار ندارد خیلی زود این خبر درز میکنه
  • ایرانی ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    باید جناب شیطان را ببینی :))) ملت ایران افسرده نیستند دروغ نساز
  • ایرانی ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    مردم هیچ وقت به این افراد اختیار اینکه هر کاری بکنند ندادند
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    نخوندی نوشته بود افراد عادی رو راه نمیدادن و تلفن همراه و... رو گرفته بودن!؟ اگه راس میگین...!
  • رهگذر ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    حلا کجاشو دیدین منتظر باشین تو این 4 سال از این خبرا زیاد بشنوین واقعا متاسفم حداقل حرمت حضرت فاطمه (س) رو می گرفتن
  • عرفان ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    این کاخ با کدام پولها شاخته شده بود؟ حلال یا حرام. نماز خوندن در اون اشکال شرعی داره نداره میهمانان دعوت شده که دم از اسلام میزنند اطلا بودن در کاخ رو امری خلاف شرع نمیدونن؟ یه بار دیگه باید اخراجی ها ساخته بشه!
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    احتمالا زنان بازیگر هم از اونهایی هستن که تو سفارتخونه ها رفت و آمد دارن در واقع قاصد یه روز کاترین اشتونه یک روز هم مهمونی زنانه!
  • عرفان ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اگر در این مکان انسانی رو راه ندادن یعنی خدا رو هم استغفر الله میتونن راه ندن؟ خدا به موقع آبروی کسانی که بخون پلم کنند حق دیگران رو بخودرن و بیت المال رو میبره. مشرق نه طور دیگر
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    لعنت بر خودت نکنه یکی از کشایی که سکه گرفتن خودت بودی؟
  • احمد ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اگه کسی این خبرو بخونه از غصه دق کنه حق داره! والا دیگه نمیدونم چی بگم! یعنی با صدها هزار شهید زمان انقلاب و دفاع مقدس، مردم با نداری و مشکلات و... ساختن تا دولت وابسته سلطنتی رو ساقط کنن تا کشور مستقل داشته باشن بعد الان ببینن تو همون کاخ سلطنتی افرادی با بیت المال جشن های مفتضحانه میگیرن و رقص و... بپا میکنن. من این خبرو خونم داغون شدم انگار داشتم خط بخط کتاب خاطرات.....برگزار میکرد. نماینده های مجلس کجایید؟ علمای اسلام بداد برسید، سپاه بداد برسید که عدم بخورد قاطعانه باعث شکسته شدن قلوب ملت میشه.
  • گمنام ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    این هم از دولت تدبیر وامید خدایا امام ما را برسان.....
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    بابا حرص نخور مردم حمه اینهارو شناختن دیگه 70 میلیون نفر یارانه ثبت نام کردن یعنی اینکه .....خودتی
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    یه عده تو این مملکت روی اشرف و فرحو سفید کردند لااقل اون بدبختا چادر و چاقول مثل اینا نداشتن آما.....
  • رضا ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    آی ادمای بی سواده از یه جایی تغذیه شو!!!!!!!! مگه خبر ندارین اینا همه در راستای اقتصاده مقاومتیه. نکه همه وزرا و دولت مردها به فرمایشات اقا لبیک گفتن لبیکشون اینجوریه. اگه در دولت قبلی بود پیرهن عثمان کرده بودن بر طبل رسوایی زده بودن. آی ادمای بی سواده از یه جایی تغذیه شو!!!!!!!! منم کیش،سمنان و شمال میرفتم باید یه همایشی در نظر میگرفتم تا زنم چشم زن وزرارو دربیاره دیگه.
  • رضا ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    داداش علیرضا مگه قراره هشت سال طول بکشه بگو همه کاسه های گدایی به دست بگیریم در صف تا دولت بندازه تو کاسمون.کشورمونم فکر کنم تا اون وقت امریکا میگه ایرانیا شاید از آب هم اتمی بسازن خب ابم نمیتونیم بخوریمو واااااااااااااای
  • علی رضا ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    اولا"درشرع اسلام آمده تا موضوعی برایت دقیقا" ثابت نشده قضاوت بیجا نکن که خود از زمره گناهکارانی چراکه درقضیه وموضوع(چنانچه بعدا"برایت مشخص شود توسط افراد بخیل وحسود برای ضربه زدن به رقیب بوده ) شریک واز زمره گناهکارانی که از آتش مذاب جهنم که بردستان وزبانت ریخته می شود در امان نخواهی ماند و همواره سعی در تحمل وتامل موضوع داشته تا برایت به اثبات ویقین برسد
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    پس مراجع چکار میکنند!!،روحنیت داره بکجا میره اسلام را بردند وحرفی نزدید.یاصاحب الزمان اعجل العجل العجل
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    سید رضا تا بحال احمقی مثل تو ندیدم اگر سپاه و بجه حزب الله ها نبودند معلوم نبو د .....
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    از قدیم گفتن بچه باش بی عقل باش!! همینی دیگه!
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    ه ه ه بابا اعتدال
  • مهتاب ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    خدا را شکر امیدوارم روز به روز باطن خودشون رو بهتر نشون بدن. فقط خداوند کمکمون کنه که مملکت و اسلام رو به هلاکت نکشند.
  • ناشناس ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    روزی گذشت پادشهی از گذرگهی فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست پرسید زان میانه یکی کودک یتیم کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست پیداست آنقدر که متاعی گرانبهاست نزدیک رفت پیرزنی کوژپشت و گفت این اشک دیده‌ی من و خون دل شماست ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است این گرگ سالهاست که با گله آشناست آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است آن پادشا که مال رعیت خورد گداست بر قطره‌ی سرشک یتیمان نظاره کن تا بنگری که روشنی گوهر از کجاست...خداوند همه را به راه راست هدايت كند...
  • علي ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    خدايا احمدي نژاد را برسان او از مردم بود .نگهدارش باش ...
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    چرت و پرت نگین.خود صداوسیما در ایام فاطمیه و عزای فاطمی اون 6 نفر قلچماقو نشون داد و هنوزم میده که دارن میرقصند و میخونند اونم واسه تبلیغ شوکولات!!>؟؟
  • محمد ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • عجب ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    همسررئیس جمهورهم بود!!!!!
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    خدا به داد 3 سال بعد برسه انقد که اینا برا خودشون نوشابه باز میکنن فک کنم زمزم تعطیل شه
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    آقا محمد حالت خوبه سکه ها به کنار بریز بپاش داخل مراسم را جطوری میخوان ببخشن
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    من نمیفهمم چرا شما ها حرص نظر این ملیسا رو میخورین این شخص انقد من و تو و فارسی وان دیده فک میکنه اگه خانم ها خودشون رو به دیگران عرضه هم بکنن درسته چون خلاف این کار قرون وسطاییه
  • یا حق ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    راست میگه مشرق جان! چرا ملاحظه 7 دهم درصد را نمیکنی?! چکار داری که از خزانه خالی! ماتم گرفتند و دست بدامن کداخدا شدن! بابا جشن نبود که! ماتم از تحقیر کدخدا بود! شاید نرگس خانم سکه را بگیره و دوباره با اشتون رایزنی کنه تا دم کدخدا را براشون ببینه!!
  • نگار ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    اگر صحت داشته باشه بسیار تاسف بار است. مقابل چنین رفتارهایی نباید سکوت کرد و از هر راهی که می تونیم باید نارضایتی خودمونو نشون بدیم در غیر این صورت به این گونه افراد برای کارهای بدتر از این راه داده ایم .
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    جشنهاي ٢٥٠٠ساله. جواب خون شهدا را چه ميدهند؟
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    حواست را برای دور بعد جمع کن
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    به عمل کار برآید به سخنرانی وحرف زدن و خالی شدن از فشارها هیچ کاری ساخته نیست
  • نادر ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    بابا اینا امر به منکر و نهی از معروف کردن چیکارشون دارین ؟با خزونه خالی چطور پولش را در آوردن نمیودنم شاید اطرافیاش دادن
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    غیرت نمایندگان کجا رفت؟ قسم دفاع از حریم دین و نظام وبیت المال کو ؟؟؟؟؟
  • شفیعی ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    0 0
    امیدوارم روزی برسه دروغ پاک بشه ودیگه آبروی کسی رو نبرید آقایون مومن خداراخوش نمی آد مردم دروغ های این سایت رو قبول ندارن از خدا بترسید
  • مریم ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    من فکرمیکنم کمی باید موقع اظهار نظر منصف باشیم.و نادیده ها را اشاعه ندهیم نکنه تهمت باشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس